S Tondovým souhlasem tady máte pár fotek, jak jsme ty ložiska měnili: http://jtopman.ra...ozvodovky/ Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Díky za foto, já to dělal na motorce - neměnil jsem uložení pastorku, tam žádná zjevná vůle nebyla. Koukám, že na hřídeli kola byla také vyjetá drážky od gufer, já je vzhledem k 30000km mám menší ale také přítomny. Předpokládám, že jste dělali zadní rozvodovku díky přítomnosti kovových třísek na vypouštěcí zátce než vůli na kole?
Upravil Pepa dne 25.07.2010 18:15
Další propadlej BMW
Kluci,umite mi někdo napsat čislo orig.dilu jedná se mi o ty dvě ložiska na rozvodovce co se montujou na kyvku,pravé má č.33117665037 a levé mi háže nesmysl jako těsnící kroužek
Popřípadě Tip,kde je zakoupit v druhovýrobě.Diky
Ako mám vytiahnuť kardanovú os čo máš na tom to obrázku? P7172240 Pustilo mi gufero pod tou matkou na osi a potom som zistil že je rozsypana klietka gul. ložiska.
Musím rozobrať aj rozvodku od kolesa?
Určitě bych to být tebou rozebral kompletně - jestliže je zničená klec AX ložiska, tak je velká pravděpodobnost, že bude načatý i jehlové ložisko u pastorku http://tonda1200....y/#026.jpg a možná taky díky znečištěnému oleji i jehlová klec na hřídeli kola. Jinak tou "kardanovou osou" asi myslíš vstupní hřídel koncového převodu. Po povolení matic (což jsi už asi udělal, když si zjistil, že je zničená klec AX ložiska) musíš ohřát skříň koncového převodu v okolí AX ložiska na cca 100°C - hřídel jde potom ven komplet i s AX ložiskem a vnitřním kroužkem jehlového ložiska u pastorku http://tonda1200....y/#022.jpg - dodrž postup z dílenského manuálu.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak po riadnom zohriati tak ako napísal Tonda som celú vstupnú hriadeľ dostal von aj s vnútorným krúžkom ihlového ložiska bez väčších problémov.
... a opäť tak, ako napísal Tonda ihlové ložisko pri pastorku je KO ako aj jeho vymedzovací krúžok.
Ostatné ložiská nevykazujú nejaké poškodenia, alebo zväčšenie vôle, ale kedže je to rozobraté celé, tak to ide vymeniť komplet.
... moto je 12 GS r. v. 04, 75000 km
Upravil mysynko1 dne 24.03.2011 16:16
Ahoj, mám dotaz. Při zatížení Báwa jezdec, spolujezdec a nacpané kufry se mezi 70 - 90 km/h ozývá hučení (jen při plném zatížení) mohlo by se jednat o ložisko? Mám najeto přes 70 tis. kilometrů a nevím, jestli bylo měněno. Byl jsem s tím v BMW v Drážďanech a tam po zkušební jízdě přijímací technik nic nezjistil. Na kole je vůle, ale říkal, že je malá. Olej mám měněný a gufero neteče. Díky
... len pre upozornenie
ak by si niekto objednával ložiská podľa VIN čísla v BMW tak dávajte pozor na to malé ihlové ložisko!!! Podľa môjho VIN tam má byť 30x16 ale v skutočnosti tam mám 32x16.
Teraz to už vedia aj páni vo firme FMoto - ktorý mi najskôr povedal že také ložisko BMW nemá a že nech si nejako vymedzím vôľu.
mysynko1 - tak jsem rád, že ti ta moje informace o jehlovém ložisku objasnila tvůj (a nejen tvůj) problém. Já toto ložisko objednávám vždy až po rozborce, protože to podle VIN nemusí vždy souhlasit. Tak jak jsem ti psal do PM (tak info i pro ostatní): koncové převody se běžně měnili v zárukách a na kulance a samosebou již BMW potom dodalo koncový převod s novým typem ložiska (32x16), a potom to podle VIN nesouhlasí.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj, mám dotaz. Umřel mi zadek po 22tis. km, teď jsem to rozebral a hlavní ložisko 6013 se da objednat od SKF, ale nenašel jem ani ty gufera, ani to jehlové F-2.37895. Dají se objednat jinde, nebo zbýva jen BMW? Pastorek zatím drží, tak jsem zvědav .... díky Jirka
Jirka
Agent napsal:
Ahoj, mám dotaz. Umřel mi zadek po 22tis. km, teď jsem to rozebral a hlavní ložisko 6013 se da objednat od SKF, ale nenašel jem ani ty gufera, ani to jehlové F-2.37895. Dají se objednat jinde, nebo zbýva jen BMW? Pastorek zatím drží, tak jsem zvědav .... díky Jirka
No, taky bych řekl, že málo.... za sebou ma pouze dvě skoro suché Albánie a parkrát bahnění...a mytí wapkou taky nepoznal...nevim nevim, kde se stala chyba...
Jirka
Nedávno jsem se ptal v BMW na tuto otázku ohledně výměn ložisek v koncovém převodu a bylo mi sděleno že BMW to vubec nedělá a dištancuje se od toho,prostě ti vyměněj celej koncovej převod za 35 tácu,je s tím piplačka a ještě jde o nastavení vuli na ložisku a nikdo ti nezaručí že po par tisících se to znova rosipe,tak snad jen kecali a bude to dělat třeba jiné BMW ,protože mě by se 35tis za novou rozvodovku dávat rozhodně nechtělo
BMW GS 1200 adventure
Agent napsal:
No, taky bych řekl, že málo.... za sebou ma pouze dvě skoro suché Albánie a parkrát bahnění...a mytí wapkou taky nepoznal...nevim nevim, kde se stala chyba...