Doriti, upsal jsem se o prispevek vedle . No aspon uvidim, jestli se nekdo pustil do vymeny filtru kladivem jako ja
Upravil Slavek-xxx dne 16.02.2008 13:46
Slavek-xxx napsal:
Vim jak - vezmu klic, nasadim a povolim. Nicmene klic nemam a ikdybych ho mel, stejne by mi byl asi na pendrek. Jeden bejvalej bramborak mi poradil, ze do filtru staci vrazit sroubovak a pak jde vytocit. Pouzil jsem sroubovak, pak i kladivo a majzlik, rozkuchal jsem filtr na kousicky a vyndal celej vnitrek, ale vnejsi plast se ani nepohnul Pouzil jsem i kleste, sikovky (ty jsem dokonce ohnul) a veskerou svou silu, ale tri hodiny namahy byly beztak k nicemu. Budto je prilepenej, nebo ho nejaky prase (udajne byla posledni vymena v Autecu) dorvalo na maximum. Tak a ted mi poradte co mam delat...
Jinak, mozna znam duvod, ze u nekterych motorek olej obcas zmizi a pak se zase objevi nebo naopak. Filtr co jsem tam mel byl vybavenej pruzinou s membranou a sitkem. Funguje to asi jako ventil. Filtr co jsem koupil na vymenu (nejaka druhovyroba) tuhle vychytavku nema...
Slavku, ja na filtr taky nesel v rukavickach, kdyz jsem tu velkou plastovou nasadu nemel. Orig BMW sroubovak z vybavy jsem vrazil mezi filtr a hlinikovy telo bloku motoru. Primo do filtru bych nic nezarazel. Prilis neporadku. Pak ho zapres tak, ze se ti hrot opira o blok motoru a nekde v prostred to lezi na hrane filtru, kde bys normalne daval ten nastavec. Proti smeru hodinovych rucicek s tim takhle parkrat kvedlas na vic mistech. Idelane dokola treba nastridacku, to je fuk. Povoli!
Jinak jestli mas silny prsty kup si sklenarsky rukavice a vykroutis ho taky. Jo a priste tak nezatahovat . Kdyz jsou uniky z motoru, je to OK. Moje GS ma povoleno si vzit 0.5l na 1500Km. Kdyz jeden na dlouhych tratich bere, tocis motor pri 120 na 4tis a veme si zakonite vic.
Jen hlidej pruzorem abys nejel na sucho. Od toho mas vlastne kontrolku takze zadny stres. V orig manualu BMW pisou, ze je mozny filtr pouzit dvakrat - koupis si trochu casu nez ho opravdu musis vyndat.
Tak Vám musím říci že mě to docela pobavilo....právě jsem totiž ten klíč dodražil na ebayi)))
protože sem nechtěl dopadnout přesně jako ten co povoloval až neměl co by povolil))) promiň
takže až a jestli mi dojde tak jsem ochoten ho půjčit
speciální "wercajk" na povolení olejového filtru mi došel....tudíž kdyby náhodou někdy někdo potřeboval a nechtěl se trápit tak jsem ochoten ho zapůjčit))
mtnlion81>
1) prstama bych si ani neprdl. Ohnul jsem i kleste!
2) klicem bych si rovnez ani neprdl. Zapomnel jsem jaksi ohrat motor
3) pri 4 tisicich otackach mam na tachometru asi 140
4) motorku budu muset kvuli penezum prodat
Slavku, co to? Ja v zivote kvuli podobnym zalezitostem - opravy bytu, auto a podobne prodaval motorku(ky) uz 2x a nikdy to ve finale nijak zasadne nepomohlo. Ted budeme se zenou rekonstruovat kuchyn a pozdeji cely domek a motorka doma zustane - na tom jsme se dohodli oba. Protoze jejim prodejem bychom o prachy spis prisli a ta trocha, co by z toho byla, nas ve finale nevytrhne.
Upravil Bubak dne 07.03.2008 08:03
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak> no vis co. Prisla na mne panika, ze bych si musel pujcovat dalsi penize. A kdyz jsem si uvedomil, ze bych se na skoro 170 tisic v garazi chodil vlastne jen koukat nebo ze bych si vozil zadek 120 po dalnici tam a zpet, tak na to mi brambora pripada skoda. Lacinej japonec to umi taky a mou bramburku si nekdo uzije daleko vic...
... no to zcela jiste - nebo nejakou excht klasiku R 80/100 GS nebo nejakou R100 R (RS) na nedelni vyjizdku na kafe. Motka Ti bude chybet - vim o cem mluvim...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
používám univerzální klíč na autofiltry, je to taková plechová objímka se šroubem na dotáhnutí.Měli ho i v Lidlu, stál 69kč a funguje dobře. Nový filtr dávám tak že gumové těsnění z venkovní strany máznu lehce motorovým olejem a dotáhnu pouze rukou.
mě se stalo to samí jako slavkovi. v létě sem poprve měnil filtr a to samí.Za boha sem ho nemoch povolit.Zkoušel sem ruzný stahováky, klíče. ..motorku sem shodil na bok, vytuknul sem tam dvě díry, ale to taky nepomohlo.Nakonec povolil až když byl vnitřek skoro nasr. dvěma fr. kleštěma sme s kamarádem za to vzali a naštěstí povolil.Nechápu, kdo to moch tak dorvat...
hlavně, že je pivo ftlamě
No normální horor ta výměna olejovýho filtru. Tak jak sem si tady čet ty příspěvky sem si říkal - vyjímka potvrzuje pravidlo - mně se to nestane. A prd -stalooooooo!. Normálně jsem cítil jak šedivým.Klíč jsem nesehnal, novodurovou trubkou sem se mohl tak mydlit akorát do makovice, že sem se do toho pustil. Nakonec si ta věc dala říct.
Milý pacienti, dobře si to rozmyslete kam až jste ochotni zajít v tom rozmazlování.
JaKo napsal:
No normální horor ta výměna olejovýho filtru. Tak jak sem si tady čet ty příspěvky sem si říkal - vyjímka potvrzuje pravidlo - mně se to nestane. A prd -stalooooooo!. Normálně jsem cítil jak šedivým.Klíč jsem nesehnal, novodurovou trubkou sem se mohl tak mydlit akorát do makovice, že sem se do toho pustil. Nakonec si ta věc dala říct.
Milý pacienti, dobře si to rozmyslete kam až jste ochotni zajít v tom rozmazlování.
mě to trubkou taky nešlo, ale pak sem hrocha vohřál a povolil jako prd, ale zase sem se krapítek spálil vo vejfuk
tak vymemeno... naklep jsem dva hrebiky do filtru, otocil francouzakem a filtr byl venku.
Dotahnul jsem ho rukou obyc natvarovanou novodurovou trubkou.
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Nemá někdo zkušenost, jestli bude fungovat u 1150 GS i tohle.... http://www.univer...php?id=980
Jde mi o to, že by to nebyla jednoúčelovka, ale zároveň by se to dalo použít třeba i u auta.