samo 1150 GS Hroch...)
ty náplně a filtry jsem měnil před a po mongolsku, šlo mi spíš o mechaniku... (jak píšeš řemen altíku, a tak..)
děkuji
Upravil Lukes dne 15.05.2007 09:41
TAKE IT EASY
Zkusím ještě večer študnout nějakou literaturu a mrknout co vše píšou. Samozřejmě ty oleje vyměnit a třeba taky mrknout na svíce, ventily, vzit za kola jakou mají vůly, překontroluvat pryžové díly a tak. Večer ještě mrknu a kdyžtak písnu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Řemen altíku byl vyměněn teď ve 40t, jinak pouze pořád se mění jen náplně a filtry. Jen ten olej by se v podstatě měnit nemusel, za těch 10t tam pomalu proběhne celá výměna
Dotázek, taky když to dáte na boční stojan, tak se vám při startování občas zahulí z vejfuku jak z trabanta? Vím proč se tak děje, už mě to bylo vysvětleno, ale od té doby už to raději vždy dávám na hlavní, což je občas trochu otrava
BMW R1150GS MY02
60.000 km -Motorový ojej a filtr, převodový olej, kontrola elektrolitu v baterii, očištění a namazání kontaktů baterie, výměny vzduchového filtru, vyýměna řemenu alternátoru, kontrola brzdové soustavy (těsnost, výška hladiny brzdové kapaliny, destiček, kotoučů...) výměna brzdové kapaliny (1x ročně), kontrola kapaliny spojkové soustavy, kontrola vůle ložiska zadního kola, kontrola uložení kyvné vidlice, namazání čepu bočního stojanu, kontrola funkce spínače bočního stojánku, výměna zapalovacích svíček, seřízení vůle ventilů, kontrola lanek plynu a sytiče (roztřepení), finální inspekce z hlediska bezpečnosti a zkoužka funkčnosti, v případě potřeby zkušební jízda.
Tak mluví literatura. Ještě bych přešel přední ložiska v kole, guferavidlic a vyměnil olej v kardanu. Ten píšou po 40.000 km. Těch 50 kč za olej uřčitě nezabije a když vidím vždycky ten olej jak je černej už po 20.000 km tak to vřele doporučuji. Oprava je daleko nákladnější!!!
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Olej v kardanu a převodovce měním každých 25 tisíc a mám pocit, že u 11-tek to bylo i v manuálu. Řemen altíku jsem na 60 tisíc neměnil, ale vozil sebou rezervní. Nepískal, neprokluzoval, v případě poškození stejně nenadělá žádnou škodu a vyměnit se dá i v terénu. Dnes má moje 1100 najeto 100 tisíc a stále s původním řemenem.Ivan
Na autech tyhle řemeny vydrží klidně 120 - 150 tisíc, takže pohoda i u motorky. V manualu BMW je dokonce napsaný, že nesmí být seřizován. Nevim proč. Šteluňg tam na to je.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi