brtnik: no právě čekám, že někdo vymyslí "lepidlo", které to dokáže. Je to jen chemie přece
Blbý u toho US bylo, že když jsi to docela pěkně opravil tím D kroužkem, tak ten US v pneumatice rozleptal za chvíli to lepidlo a záslepka se uvolnila. Takže i kdyby tohle jen bylo netečný k tomu typickému "modrému" lepidlu, tak to bude dobrá věc.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Skoda ze uz doma mam jen prazdnou butelku. Klidne bych to zkusil na nejakym starym plasti z boku propichnout treba nozem. Ale moc si od toho neslibuj. Tohle je skutecne tak na hrebiky, tedy mensi kulaty vpich. Na to to funguje 100%. Idealni tedy pro silnicni moto, kde se da chitit spis ten hrebik nez prorvat gumu o sutr na boku plaste.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Na boční průrazy-i díry od hřebíků to logicky fungovat nemůže páč by tam tuho maglajzu muselo být tolik aby při jízdě omýval ty bočnice,vyzkoušel jsem to na sekačce stiga kde byla díra běžné velikosti kousek nabok od běhounu a nezalepilo to,při normální náplni to omývá zevnitř běhoun a tam to funguje ( samo že ne na trojuhelníkové díry 3x3cm) ale je fakt že drtivá většina defektů(píše se to i ve studii oko east) je na běhounu a do průměru 5mm ,u mě tak 99.9% ale je fakt že jezdím převážně po silnici nebo polních a les.cestách.Mám v plášti duše a nemám hlavní stojan tak že výměna duše nebo jakékoli lepení v terénu by byla kalvárie(pokládat moto na bok na zem nebo schánět po poli kameny na podložení mota ato vše v jedné osobě ) Pokud někdo jezdí v takovém destrukčním terénu jako popisuje Tomáš že je většina průrazů na boku a často, tak by asi spíš bylo na zvážení použití vložky mouse jeko to dělají na dakaru. Mám dojem že Jarda Šíma kdesi psal že ultra seal je jeho nezbytným doplňkem na cesty. Takže nevím ale já mít takový obchod jako je TT asi by tam něco jako US nebo OKO určitě nechybělo. Pozor na názor pneuservismanů- ,,žádný" Vám to nedoporučí a pomluví to spíš, je to ale čistě tím že jim to bere kšeft a když rozdělávaj bezdušovky s tímto maglajzem tak mají práci navíc s očistou; když se jich (gumařů) předem zeptáte tak nikdo tyto přípravky nezná a neviděl v akci ale přesto řeknou vám že to nefunguje .
Upravil kim dne 17.07.2011 09:04
Musím dať plne za pravdu Tomášovi pokiaľ ide o ten US. Osobná skúsenosť je taká, že dieru po skrutke ( špunt na tkc ) cca 3mm nezalepil akurát ten maglajs skomplikoval opravu
Skúsenosť s OKOm nemám ale nejako sa vytratila dôvera v tento a podobné zázračné prípravky.
Glock-plastik fantastik :-)
ad. vyvažování moto.. to jsem nechával dělat když jsem začínal jezdit tak 2x.. pak mi gumaři motorkáři sami potvrdili, že na motorce je to víceméně k prdu, rozvážený je to po pár stovkách km. Od tý doby nevyvažuju a nic sem nepostřehnul ani na silnici ani na okruhu. Vyvažování špunťáků si myslim, že je uplnej nesmysl
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
mirekcinan napsal:
ad. vyvažování moto.. to jsem nechával dělat když jsem začínal jezdit tak 2x.. pak mi gumaři motorkáři sami potvrdili, že na motorce je to víceméně k prdu, rozvážený je to po pár stovkách km. Od tý doby nevyvažuju a nic sem nepostřehnul ani na silnici ani na okruhu. Vyvažování špunťáků si myslim, že je uplnej nesmysl
no já bych to tak netvrdil, já vyvažuju a když jsem dával ještě na dakara E-07 tak tam musel naprat pěkných kvichtů než to vyvážil, oni ty gumy nejsou kdoví jak přesně udělaný. ovšem kdo jezdí převážně terén a po silnici málo a ne vyšší rychlosti tak připouštím že to není až tak nutný
mirekcinan napsal:
ad. vyvažování moto.. to jsem nechával dělat když jsem začínal jezdit tak 2x.. pak mi gumaři motorkáři sami potvrdili, že na motorce je to víceméně k prdu, rozvážený je to po pár stovkách km. Od tý doby nevyvažuju a nic sem nepostřehnul ani na silnici ani na okruhu. Vyvažování špunťáků si myslim, že je uplnej nesmysl
no já bych to tak netvrdil, já vyvažuju a když jsem dával ještě na dakara E-07 tak tam musel naprat pěkných kvichtů než to vyvážil, oni ty gumy nejsou kdoví jak přesně udělaný. ovšem kdo jezdí převážně terén a po silnici málo a ne vyšší rychlosti tak připouštím že to není až tak nutný
na CBR 929 sem jezdil i ve slušným kalupu, ale nikdy to znát nebylo
na špalkách si myslim, že to je opravdu zbytečný, ale nezavrhuju to :-)
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Tak se po letech vrátím jen s doplńující informací stran toho tmelu OKO a vyvažování--Na veletrhu v brně měl stánek už tradičně distributor tohoto výrobku a v diskusi o vyvažování tvrdil že sám tento přípravek(logicky by tuto službu možná provedla i obyč voda)aplikovaný v kole po rozjezdu a roznesení po interieru pláště-duše vyváží kolo;jelikož z fyzikálního hlediska to neznělo nemožně a navíc jsem už někde četl o vyvažování nákl.kol nějakými granuláty ,jsem se rozhodl při stávajícím přezouvání upustit od vyvažování čímž (pokud to bude ok )ušetřím výměnu duše i nové náplně OKO (malinko jen doplním pro klid duše-té mojí) ; po půlročním ježdění ,,jsem zplnomocněn prohlásit" že jsem nepoznal rozdíl mezi dříve vyváženým a nyní nevyváženým(klasickým závažím) předním 21" kolem-(obé s použitím OKO) tudíž lze snížit náklady o položky -vyvážení ,duše, nová náplň. Z toho plyne že tento přípravek určitě ,,nerozváží" kolo -zda vyváží ,nemohu objektivně tvrdit neboť jsem nikdy neměl příležitost porovnat zcela nevyvažované kolo s jakýmkoli už způsobem vyváženým. Tož tak ňáák