swat napsal:
Leo Vince má 100mm na šířku 113mm na výšku. Standart má 140mm. Snad ti ty 4 cm pomůžou.
Někdo tu kupoval od twalcomu (pardála) laďák, tak ať ti ho změří. Myslím že je nejužší co jsem viděl.
Je, vyrabi to pro ne QD a mel ho Pipo, prave aby mohl dat symetricky kufry. Ten uz ho ale bohuzel na osmikile nezmeri...
Maiali nel Fango!
Je to dělaný přesně pro to co potřebuješ. Jo a homologace samozřejmostí
RP je fakt hodne pekna prace. Mel ho kamos na motardu a byla to pecka. Navic jak pises, mu ho udelali total na miru a naladili na jeho upravenou motorku. Homologaci on teda nemel, kraval to delalo silenej a kdyz jsi za nim stal, foukalo ti to do gesichtu jeste 10m od motorky. On to tak ale chtel a mel to jako zavodak, byt hobby.
Upravil morabo dne 08.08.2012 23:21
Maiali nel Fango!
milosch napsal:
Výfuky RP jsou přeci bez homologace Každopádně dělají pěknou práci!
Takže to číslo na tom štítku je na co ?
Kámoš Robert dělá krásné a opravdu odladěné výfuky (vše co vyrobí na konkrétní model si i "odbrzdí, odladí" ). Nicméně homologaci na výfuky nemá - stěžejní jsou pro něj racingové výfuky.
Upravil Tonda dne 09.08.2012 08:28
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
milosch napsal:
Výfuky RP jsou přeci bez homologace Každopádně dělají pěknou práci!
Takže to číslo na tom štítku je na co ?
Kámoš Robert dělá krásné a opravdu odladěné výfuky (vše co vyrobí na konkrétní model si i "odbrzdí, odladí" ). Nicméně homologaci na výfuky nemá - stěžejní jsou pro něj racingové výfuky.
Díky za info. Já si myslel že ty čísla tam jsou nějaká EU norma, jsou tam i ty db/ot. ....ale díky.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
milosch napsal:
Výfuky RP jsou přeci bez homologace Každopádně dělají pěknou práci!
Takže to číslo na tom štítku je na co ?
Kámoš Robert dělá krásné a opravdu odladěné výfuky (vše co vyrobí na konkrétní model si i "odbrzdí, odladí" ). Nicméně homologaci na výfuky nemá - stěžejní jsou pro něj racingové výfuky.
Díky za info. Já si myslel že ty čísla tam jsou nějaká EU norma, jsou tam i ty db/ot. ....ale díky.
Robert dává k výfukům na "civilní" motorky samozřejmě tlumící vložku, se kterou je ten výfuk v hlukové normě. A popravdě v tom štítku s hlukovou normou a napsanými decibely (při ot., kdy se to měří) máme prsty já s Joem. Trochu jsme Roberta dotlačili k tomu, aby tam dal alespoň "něco", co trochu umírní policajty "venku" - jestli by to ale mělo nějaký přínos k "obměkčení" policisty ještě asi nikdo nezjistil.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak další krůček k vyřešení problému Leo už je na motorce, jen taa ti chytří pánové z Itálie dali hrozně dlouhej Distanční váleček, takže se lehce dotýká nosiče, o 2cm váleček zkrátíme a bude to ok
Jinak celkem mě překvapilo, že ve výfuku skoro nic neni, ale zvuk má stejně hlasitej jako origo, jen drochu hlubší.
Tak vyřešeno, vejfuk leovinc, ten kterej je tu na fotce, misto špaliku podložky, od nadrže je stejně daleko jako ten origoš, ale hřeje o dost miň. Takže by to mělo bejt, ok. Dokonce mi přide, že se k ty motorce vzhledově víc hodí.
Takže žádná levná úprave to nebyla, ale mám na 800ce symetrický kufry (musím vyseknout poklonu Milánkovi, protože mě zachránil ze šlamastyky, ale o tom jindy).
Jovan napsal:
Tak další krůček k vyřešení problému Leo už je na motorce, jen taa ti chytří pánové z Itálie dali hrozně dlouhej Distanční váleček, takže se lehce dotýká nosiče, o 2cm váleček zkrátíme a bude to ok
Jinak celkem mě překvapilo, že ve výfuku skoro nic neni, ale zvuk má stejně hlasitej jako origo, jen drochu hlubší.
Proto je ta koncovka laděná přepážek a komor máš dost v originále
... servis a diagnostika BMW Motorrad