Tohle je večna debata a ja mam kamarada co ji ted právě řeši a uz rok rozmysli mezi 990 1200 a 800
a to on mel 950 a ja mam 1200 GSA a tak ma z ceho vychazet. 800 meli jen pujcenou.... a stale neví a neví. A ja protože me čim dal víc baví teren ale i cestovaní to zacim tak nejak v hlave resit taky
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
No, do terenu je po upravach (bitubo, progres pruzina dozadu, padaci, jiny prevod) celkem v pohode. Samozrejme lepsi rafky a asi i tlumic by jeste pomohly, ale zkratka podvozek pak stiha a 800 ma lepsi rejd, je trochu lehci, prijde mi diky umisteni nadrze i malinko lepsi rozlozeni hmotnosti...nez 990. Jo a 990 se sbira az okolo 3000-3500 otacek, takze musite vic na spojku...me vzdycky chcipa, nez si zvyknu. A mensi rejd je u technictejsich veci znat. Spotrebu bych asi neresil. A pri cestovani na silnicnich gumach mi 990 neujede, stejne tak 1200, nebo spis ujede, nekde okolo 160ti.
Jeste jsem zapomnel...testnul jsem TT plego na 800 a pro cestovani ma nejhorsi kryti i s TT plegem prave 800. A pro cestovani se asi hodi vetsi dojezd 800, cca 350km oproti cca 270 u 990.
Tak, treba tohle nekomu pomuze v rozhodovani. Poznatku mame daleko vic, ale test maji delat jini
Upravil jacob dne 09.09.2010 22:07
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Doc napsal:
pred dvema mesici jsem byl bez znacek a jezdil 2 tydny s kamaradovym Transalpem... je to o nicem jinem... kdyz jsem opet sednul na bavo, myslel jsem ze jsem na rakete, ten Transalp je oproti nam opravdu moc linej, nejde srovnavat
A přesně o další krok je 12 rok 2010.
To bylo zveličené, ale je to vážně rozdíl.
Waltr napsal:
A přesně o další krok je 12 rok 2010.
To bylo zveličené, ale je to vážně rozdíl.
A je to přínos nebo ne? Ja si vybíral bawo na cestování ve dvou a jeden
z důvodů byl že se dá jet pomalu a motor není tvrdý. Zkus si třeba
Duknu tam je teprve rozdíl :-). Ale když chceš jet kochačku někde po
silnici 3.třídy tak je motor ucukanej až hrůza, spolujezdec tě oťukává přilbou
a po pár km seš akorát otrávenej. Další věc je u nové 12-ky zvuk.
Nejsem mladej puberťák abych musel mít na mašině laďák a dělat rachot,
při delších cestách nebo "v lese" na sebe nechci upozorňovat takže proč?
Ano je to pokrok (a přiblížení se konkurenci) ale chci jen říct že každý
má jiné požadavky a priority. Hodnocení je vždy subjektivní a záleží na úhlu pohledu...
Jak píšu jinde, i Duknu jsem zkoušel.
Rozumím ti, a myslím že je pravda, že honba za výkony není to nejdůležitější. Nemám problém s 2010 v nízkých otáčkách, jen má větší chuť se sebrat, a třeba při předjíždění to může být dosti důležitý faktor.
Ale nechme už toho, téma je o testu.
Podle mě je Guzi zajímavá a pro některé i krásná. I mě se jako celek líbí. Jenže když přijdu blíž je to to všechno pryč. A třeba první guziny měly strašný problém s oním posbíráním se z nízkých otaček a vačkovými hřídely- ty se v akci měnily.
Stejně si myslím že jeden z nejdůležitšjších faktorů je vzhled, a to se těžce testuje.
Jinak je fajn že testy jsou a i když to redaktoři fikaně udělají ,,každá má své obdivovatele" dá se někdy mezi řádky něco navíc vyčíst.
Ja pred 1 a 1/2 zúžil nakonec výběr motorky mezi Stelvio a GS. Nakonec poridil MG a jsem moc spokojenej. Spoustu veci ji musis odpustit a spoustu ti zase dá. Kdyz si delam dobre premyslenim, co by to bylo v budoucnu...duo adeptu by bylo stejne. Tenerka me nadchla na foto, ale vubec se mi nelibi nazivo! Vepredu, jako by tam neco chybelo a vzadu obyc malo masivni kyvka. A vubec, nase evropsky motorky maji svoje kouzlo. Treba jednou budu taky clenem vasi "rodiny"...i kdyz to tady mnohdy vypada, jako rodina nevlastni. Tak nekdy nekde na ceste...
Já ano. A musím říct, že po svezení na ní jsem jí odpustil vše, co jsem před jízdou vyčítal. Ať detaily, které nebyly tak pěkně zpracované, jak by se mi líbilo, tak její papírovou hmotnost. Po usednutí jsem měl pocit, že je maličká, na což jsem si po chvíli zvykl a problém s posedem vůbec nebyl. Naopak. Její kompaktnost pomáhala sportovnímu stylu jízdy, ke kterému v modu sport lákala. Zátah motoru je mnohem razantnější než na mém GSA a celou tu dobu, po kterou jsem ji měl půjčenou jsem se zas a znovu smál do přilby, jak ta motorka pekelně jede. Za mnou jedoucí Morabo na GSA měl co dělat, aby se udržel v závěsu, Hicks na vosmikilu nebyl za první zatáčkou videět v zrcátkách Do zatáček to jelo výrazně lépe než na Multistradě, zátah motoru se Multistradě velice blížil, až v rychlostech kolem 150km/hod má Multistrada lepší tah a zrychluje i nadále, kdežto ST již lehce ztrácí, stále však jede lépe než GSA. Ale výjezdy ze zatáček byly na ST zdaleka nejlepší...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."