NakasiBMW napsal:
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
Tak to děláš asi jako jedinej obráceně. Vždyť se brzdí převážně přední brzdou. A k krizovce se přidává i zadní. U dualu je to vlastně oběma pořád...
Jinak já jezdím se dvěma prsty na brzdě a spojce když je složitější dopravní situace,ale na dálnici bez. Jo a mívám mravence v pravý ruce,ale je jedno jestli mám prsty na brzdě,nebo ne.
Neil Hodgson WSCHamp 2003 a X dalších by rozhodně nesouhlasilo nic méně třeba právě v případě N.H i on sám tvrdí že až příliš moc používá zadní brzdu. Ale to máš fuk.... Jezděte tak jak to cítíte a co Vám vyhovuje aby ta jízda vždy stála za to a nikdy nevedla tam odkud už není návratu! Z vrakoviště....
Dorik napsal:
Myslím, že teorie je jasná. Když se ale dívám na moto GP na záběry kamer co sledují ruce na řidítkách, tak jsem už párkrát viděl jak prsty sundal z páčky.
zlata slova!
kdyz jsem naposledy jel MotoGP taky jsem je sundaval z riditek!!
Jenze Tvoje osmikilo nemá při vší úctě ani přibližně zátah, natož brzdy jako MotoGP. Závody na okruhu jsou extrémně fyzicky náročný a to především na ruce jezdce. Takže chápu, že si snaží pomoct jak jen to jde. Navíc pokud nejede závodník v chumlu, v podstatě neimprovizuje, dává jedno kolo jako druhý, čili přesně ví kde bude brzdit a řadit. A proto si to může dovolit. V provozu stejně jako v terénu (vyjma skoků třeba, i když...) prostě nemůžeš říct, co budeš dělat za vteřinu...
ad prsty na spojce: třeba pro mně jsou pocitově, z důvodu obavy o zadření, nebo jinou poruchu, která zablokuje kolo, dva prsty na spojce ještě důležitější než ty na brzdě. Jednak se jima dá bez problému vymáčknout, je-li v pořádku a taky mám prostě motorku víc pod kontrolou.
Nechci nikoho nutit, nebo přesvědčovat aby jezdil s prstama na páčkách, ale osobně si myslím, že je to bezpečnější a přirozenější.
Maiali nel Fango!
Vjetrnik napsal:
to NakasiBMW: brždění pouze zadkem je blbost a CHYBA...ale to že nebrzdíš předkem chápu, neb máš vosmikilo a jeho poddimenzovaný podvozek vlastně ani brždění předkem pořádně neumožňuje
rika nekdo s neustale prelozenou motorkou a letmym ulozenim zadniho kola?
nebud (zase) smesny
navic zrovna tvoje originalni tlumice take nic moc.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
NakasiBMW napsal:
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
Tak to děláš asi jako jedinej obráceně. Vždyť se brzdí převážně přední brzdou. A k krizovce se přidává i zadní. U dualu je to vlastně oběma pořád...
Jinak já jezdím se dvěma prsty na brzdě a spojce když je složitější dopravní situace,ale na dálnici bez. Jo a mívám mravence v pravý ruce,ale je jedno jestli mám prsty na brzdě,nebo ne.
Neil Hodgson WSCHamp 2003 a X dalších by rozhodně nesouhlasilo nic méně třeba právě v případě N.H i on sám tvrdí že až příliš moc používá zadní brzdu. Ale to máš fuk.... Jezděte tak jak to cítíte a co Vám vyhovuje aby ta jízda vždy stála za to a nikdy nevedla tam odkud už není návratu! Z vrakoviště....
Souhlas at si kazdej jezdí jak mu vyhovuje. Ale vysvětli mi jak si přibrzděním zvětšíš nájezdovou rychlost do zatáčky? A u čeho si přibržděním udržíš teplotu a snížíš opotřebení?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
NakasiBMW napsal:
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
Tak to děláš asi jako jedinej obráceně. Vždyť se brzdí převážně přední brzdou. A k krizovce se přidává i zadní. U dualu je to vlastně oběma pořád...
Jinak já jezdím se dvěma prsty na brzdě a spojce když je složitější dopravní situace,ale na dálnici bez. Jo a mívám mravence v pravý ruce,ale je jedno jestli mám prsty na brzdě,nebo ne.
Neil Hodgson WSCHamp 2003 a X dalších by rozhodně nesouhlasilo nic méně třeba právě v případě N.H i on sám tvrdí že až příliš moc používá zadní brzdu. Ale to máš fuk.... Jezděte tak jak to cítíte a co Vám vyhovuje aby ta jízda vždy stála za to a nikdy nevedla tam odkud už není návratu! Z vrakoviště....
Souhlas at si kazdej jezdí jak mu vyhovuje. Ale vysvětli mi jak si přibrzděním zvětšíš nájezdovou rychlost do zatáčky? A u čeho si přibržděním udržíš teplotu a snížíš opotřebení?
Nakasi... BIGR ma pravdu (alespon co jsem zbezne cetl).
bez predni brzdy se NEOBEJDES, pokud to myslis s brzdenim vazne.
(dnes snad odstartuji ten pripravovany thread)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Každopádně skoro stále dva prsty na spojce i brzdě,a navíc je tam dual,tak zadní jen při extremějším brzdění.Na levačce díky tomu od pádu na pincku v 15 asfalt až na kost,ale už se mi i sekl motor za jízdy a asi je to o něco rychlejší když ty prsty máš na páčkách.
Karlos1 napsal:
Každopádně skoro stále dva prsty na spojce i brzdě,a navíc je tam dual,tak zadní jen při extremějším brzdění.Na levačce díky tomu od pádu na pincku v 15 asfalt až na kost,ale už se mi i sekl motor za jízdy a asi je to o něco rychlejší když ty prsty máš na páčkách.
mne se uz taky sekl motor.... (dosel 2T olej )... a ustal jsem to i s rukou mimo packu.
asi v 70-80ti
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Hicks: kterou z mých motorek jsi teď měl na mysli? Nějak v tom žádnou nemohu najít......jinak i na minibajku jezdím s prstama na páčkách, ale ač je trvale přetížený (když na něm zrovna nesedí malá), nemá letmáč
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
NakasiBMW napsal:
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
Tak to děláš asi jako jedinej obráceně. Vždyť se brzdí převážně přední brzdou. A k krizovce se přidává i zadní. U dualu je to vlastně oběma pořád...
Jinak já jezdím se dvěma prsty na brzdě a spojce když je složitější dopravní situace,ale na dálnici bez. Jo a mívám mravence v pravý ruce,ale je jedno jestli mám prsty na brzdě,nebo ne.
Neil Hodgson WSCHamp 2003 a X dalších by rozhodně nesouhlasilo nic méně třeba právě v případě N.H i on sám tvrdí že až příliš moc používá zadní brzdu. Ale to máš fuk.... Jezděte tak jak to cítíte a co Vám vyhovuje aby ta jízda vždy stála za to a nikdy nevedla tam odkud už není návratu! Z vrakoviště....
Souhlas at si kazdej jezdí jak mu vyhovuje. Ale vysvětli mi jak si přibrzděním zvětšíš nájezdovou rychlost do zatáčky? A u čeho si přibržděním udržíš teplotu a snížíš opotřebení?
Ano přesně tak. Ale opět špatně čtete psal jsem "nebo třeba v JINÝCH případech zvětšením nájezdové rychlosti do zatáčky" kde se vyjadřuji o přibrzdění? Příklad pro představu v letíš do táhléhlo vracáku dejme tomu ve 80km\h máš velký úhel náklonu v 3\4 je nečekaně utáhlá a ty jedeš moc rychle zabrzdíš předkem? Atd. No když chceš tím ale neříkám že to nejde... U čeho si při brzdění udržíš teplotu? Brzdy ač se to možná nezdá také potřebují svojí provozní teplotu stejně tak jako by jsi je neměl přehrát např. dlouhou jízdou dolů z kopce by jsi neměl stále zatěžovat jen jednu z brzd ale měl by jsi je v průběhu střídat či decelerovat, není to myšleno sjetím tady nijakého kopečka ale třeba někde v Alpách sjezdem z vrcholu atp. Snížíš opotřebení tak to je snad logické při rozložení brzdných sil. Pořád ale nechápu proč tu předhazujete nesmysli jako bez přední se neobejdu! Nic takového jsem nikdy nepsal ale děkuji za upozornění o tom jsem neměl vůbec ponětí až to povím kamarádům nebudou se stačit divit
Vjetrnik napsal:
Jasně, uprostřed zatáčky nemůžeš udělat nic lepčího, než si přibrzdit zadkem
čumíš co! Skus jít někdy na limit pak by možná tvoje komentáře k wosmikillu měli větší smysl....
uprostred zatacky si treba ja pribrzduju obcas zadkem.. vraci te to dovnitr imho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Nakasi: na limit bržděním v zatáčce? Škoda že se tak tam fakt nedostanu, neb lehce zvýším náklon a nemusím měnit rychlost, abych tu zatáčku v pohodě projel...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Nakasi: na limit bržděním v zatáčce? Škoda že se tak tam fakt nedostanu, neb lehce zvýším náklon a nemusím měnit rychlost, abych tu zatáčku v pohodě projel...
utazenou? pripadne pribrzdis kdyz vidis sterk?
to co popisujes je jenom jeden ze zpusobu, jak to projet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
Jasně, uprostřed zatáčky nemůžeš udělat nic lepčího, než si přibrzdit zadkem
čumíš co! Skus jít někdy na limit pak by možná tvoje komentáře k wosmikillu měli větší smysl....
uprostred zatacky si treba ja pribrzduju obcas zadkem.. vraci te to dovnitr imho.
Klidně bez imho je to přesně tak! Kdo tak jezdí moc dobře o tom ví...
je to proste jako se zadnim nahonem... jak to tahne (zpet) zezadu, sune se to do stredu zatacky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
- utaženou zvětšíš náklon, ale nebrzdíš přeci uprostřed
- když vidíš štěrk tak jej většinou nemáš v celém profilu zatáčky, tak to pošleš do místa, kde je ho nejméně...nebo moto postaviš, jdeš na plné brzdy a potom oblouk dotočiš
Ale jezděte si jak chcete ... klidně blbě.
Zpět k tématu: prostě mít prsty na páčkách je dobrým zvykem a primárně se brzdí přední brzdou, né zadní....tečka
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
- utaženou zvětšíš náklon, ale nebrzdíš přeci uprostřed
- když vidíš štěrk tak jej většinou nemáš v celém profilu zatáčky, tak to pošleš do místa, kde je ho nejméně...nebo moto postaviš, jdeš na plné brzdy a potom oblouk dotočiš
Ale jezděte si jak chcete ... klidně blbě.
Zpět k tématu: prostě mít prsty na páčkách je dobrým zvykem a primárně se brzdí přední brzdou, né zadní....tečka
primarne se brzdi predni, to bez diskuze.
prst na packach je dobry zvyk, ale bezne pribrzdovani v zatackach by ses mel take naucit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2