Jo jo, už mi kvalitu tohoto oleje potvrdil i Pade, takže ho tam nechám a první, co udělám, že vyměním bowden, páč jsem se na to stále ještě nedostal... Nebylo by asi od věci potom povalit motorku a zkontrolovat lamely... Já s nima nic nedělal a kdo ví, jak to bylo s předchozím majitelem...
Tak včera večer jsem vyměnil spojkový bowden, nastavil jsem řetěz +/- dle manuálu, tzn. vůle 35-45 mm, promazal řetěz, zjistil, že rolnička z tvrdého plastu dělá kravál jako sviňa, když se přes ní valí řetěz a dnes ráno vyrazil na cestu do práce. Zatím jsem si nevšiml nějakého nezvyklého bouchání, budu to sledovat...
Jinak co jsem vedle sebe položil starý a nový bowden, ten starý byl vytahaný skoro o 5mm.
Ještě ho odpojím a změřím, jak je umístěná páka na bloku motoru dle manuálu.
dovolim si to tu zase ozivit...
takze nejdriv shrnu fakta:
f 650 gs rok 2001, na tacho necelych 40000km, ale ale ani trochu tomu cislu neverim, motorka je z bazaru
- novy olej, najeto cca 1000km
- nove lamely, najeto cca 3000km
- nove lanko a packa spojky
pri rannim rozjezdu kdyz zaradim jednicku tak mi motorka poskoci jako splasenej kun
se zahratim se mi stale hure radi, kolikrat mam co delat abych tam vubec narval jinou rychlost a chatrnou telesnou konstrukci to vazne nebude
jednicka mi obcas taky vypadne, kdyz dojizdim treba na cervenou musim vyradit jeste za pohybu motorky, jakmile zastavim pak uz neutral nenajdu. ale jakmile vypnu motor neutral tam jde snadno
priznam se, ze moc nevim jak vypadaji kolecka v prevodovce takze ani neodhaduju pricinu. nemate nekdo nejaky napad jak to resit? uz se zacinam pomalu bat na delsi trasy. diky
R 1200 GSA 4/2010
Dost mozna nemas spravne dotazeny lanko spojky. Zkus ho nahore u riditek trochu vic napnout. Ale zase nesmi byt lanko nasponovany pokud nemas vymacklou spojku, jinak by spojka dostavala zabrat.
vykys napsal:
dovolim si to tu zase ozivit...
takze nejdriv shrnu fakta:
f 650 gs rok 2001, na tacho necelych 40000km, ale ale ani trochu tomu cislu neverim, motorka je z bazaru
- novy olej, najeto cca 1000km
- nove lamely, najeto cca 3000km
- nove lanko a packa spojky
pri rannim rozjezdu kdyz zaradim jednicku tak mi motorka poskoci jako splasenej kun
se zahratim se mi stale hure radi, kolikrat mam co delat abych tam vubec narval jinou rychlost a chatrnou telesnou konstrukci to vazne nebude
jednicka mi obcas taky vypadne, kdyz dojizdim treba na cervenou musim vyradit jeste za pohybu motorky, jakmile zastavim pak uz neutral nenajdu. ale jakmile vypnu motor neutral tam jde snadno
priznam se, ze moc nevim jak vypadaji kolecka v prevodovce takze ani neodhaduju pricinu. nemate nekdo nejaky napad jak to resit? uz se zacinam pomalu bat na delsi trasy. diky
Lamely vymeneny i ocelove,nebo jenom treci?
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
diky za reakce
lanko mam mozna presponovane, zkusim malicko povolit
lamely meneny vcetne plechu, olej castrol 10w50, retez mazu asi vic nez je potreba a napnuti je v poho i podle zkusenejsich
zkusim povolit to lanko, snad to pomuze. diky v.
R 1200 GSA 4/2010
vykys napsal:
diky za reakce
lanko mam mozna presponovane, zkusim malicko povolit
lamely meneny vcetne plechu, olej castrol 10w50, retez mazu asi vic nez je potreba a napnuti je v poho i podle zkusenejsich
zkusim povolit to lanko, snad to pomuze. diky v.
Můžu se zeptat, jestli se ti to podařilo opravit a jak? Měnil sem páčku a teď mně to jaksi hapruje...dík.
...nakonec jsem trochu povolil retez a bylo to v poho, kdyz si na motorku sednes dost vyrazne se zkrati, coz jsem si vubec neuvedomoval, protoze ze sedla uz to neni videt. teda jestli si dobre pamatuju, brzo jsem vymenil male gs za velke
lanko z vemota jsem menil dvakrat za sezonu, doporucuju original (cca 800,-) i z financniho hlediska, navic pokud se nepletu ma lanovod zevnitr potazeny teflonem takze lanko lepe klouze
ja ho kupoval u jezka odsud z fora
R 1200 GSA 4/2010
Kluci jaký ty lanka ? Nechce se mi davat za original 1300,-
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis