Vjetrniku to je docela dobrej poznatek. Ale jen docela.
Do Rumunskych a Cernohorskych hor bych se s Kackem asi nepustil nebo spis ani nedostal.
No a predevsim, s mym soucasnym GS toho mame za sebou tak moc, ze mi zustane v garazi ikdyby vedle nej melo stat jiny cestovni enduro. Takze asi tak.
Pekny video.
Akorat si rikam, ten sestivalec je na tyhle motorce jedna z nejzajimavejsich prednosti, navic sestivalce v autech BMW maji paradni zvuk... no a u ty motorky to uplne nevypada. Snad ten zvuk na zivo bude lepsi.
Taky to je pecka!! Ale to už je moc luxusní cestování!! A ten zvuk bude na živo určitě jinej!! A není zvuk jako zvuk!! řadovej 6 válec není tak hezkej jako V6 to je jiná!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
pravda,"bydlet tak u silnice". neviem akoby vyzerala po testoch na slovenskych cestách,zvlášť teraz po zime,ako zo školských lavíc(cesta po japonsky,teraz aj slovensky=samayama)
Myslím že to není konec, GTL nenahradí LT takže čekám že opravdová vlajková loď se zpátečkou teprve přijde...:-). Na LT jsem jezdil, ovladatelnost jako 125-ka, na posádku nefoukne ani nekápne. Muzika se line z repráků ze všech stran jako by to bylo doma v křesle. Uměl bych si to na silniční cestování představit v garáži...
Měl jsem možnost se sklouznout na 1150 RT a bylo mi to velice příjemné a dokážu si představit nabídky pujčení tohodle velkýho krasavce třeba na víkend... Neváhal bych a hned bych někam vysmrděl
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Plně souhlasím s Ivanem. Kdybych volil cestovní stroj tak určitě LT. Když jsem si pročítal všechny ty elektronický vyfikundace, tak mě zaujal ten adaptivní xenon. Je to ten xenon, kterej když zatočím do prava svítí doprava a opačně nebo se pletu??
Jinak K1600 GT a GTL - masakrální záležitost
Vikison: jj presne tak. Je to vynikajici napad. Jel jsem teda jen jednou v noci s autem ktery to ma, ale zrovna v Dubskych zatackach fakt ukrutne dobra vec.
Tak jsem si K1600 GT o víkendu otestoval - od pátečního odpoledne do dnešního rána jsem najel cca 900km a musím říct, že je to ve své kategorii velkých cesťáků opravdu to NEJ NEJ Vůbec nevím s čím to srovnávat. Přijde mi to, že ta motorka v současné době nemá konkurenci - alespoň mě nic nenapadá. Motor, výkon a krouťák, podvozek, jízdní vlastnosti, brzdy, pohodlí, výbava, spotřeba, vzhled - nenašel jsem nic, co by mi vyloženě vadilo. Jezdil jsem jak po silnicích I.třídy, tak po okreskách II. a III. třídy, dal jsem si i nějakejch 30km po dálnici, střídal jsem tempo od vyloženě "kochacího" po úzkejch cestách Šumavy, po docela dost "svižné" po státovce od Kdyně do Strakonic a Č. Budějovic a spotřeba se statečně držela okolo 6l/100km. Několikrát během víkendu nás potkala docela slušná "sprcha", ale na GT to byl pocit "sucha a bezpečí" Díky "mototýmu" BMW Renocar Brno za zapůjčení - jsem rád, že mě ta předpověď počasí na ten minulej víkend "nenahlodala" a nenechal jsem se "rosničkama" zviklat
Nějaký fotky z vejletu: http://tonda1200.....idnes.cz/...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Nezbývá než gratulovat Tondo.
Parádní svezení to muselo být o tom žádná.
Rybářská bašta v Rožmberku s cestou kolem Vltavy, to byl zlatý hřeb mé loňské vodácké akce. Snad se tam letos zase kouknu a tentokrát na motorce....
Úplně jsi mě nabudil....
Pája
Vikison napsal:
Plně souhlasím s Ivanem. Kdybych volil cestovní stroj tak určitě LT. Když jsem si pročítal všechny ty elektronický vyfikundace, tak mě zaujal ten adaptivní xenon. Je to ten xenon, kterej když zatočím do prava svítí doprava a opačně nebo se pletu??
Jinak K1600 GT a GTL - masakrální záležitost
Omyl, nejde o zatáčecí světlomet, ale a jakýsi vyrovnávací zrcátko, který udržuje proud světla jako kdybys jel pořád rovně. Ať už zatáčíš, brzdíš, nebo akcelruješ
YouTube Video
Jinak by mně teda nějaká projížďka zajímala. GTL se mi zamlouvá. Měl jsem období, kdy jsem docela šilhal po RTčku, ale nakonec po svezení jsem si uvědomil, že to prostě není tak úplně pro mně. A ani nejde o cestovnost, dědkovatost a neterénnost. Spíš mi prostě nesedí silničně se chovající motorky, i když ve velkým. Prostě se mi nejlíp jezdí na endurech, motardech a jejich různých odvozeninách.
Maiali nel Fango!
Chose - není důvod závidět (neříkala mi "pane" ) - ta motorka je "demo" (půjčovací) - je od toho, aby jezdila, aby se dostala do podvědomí a byla vidět mezi "motolidma" a napomohla k eventuelnímu rozhodnutí koupit si ji. Domluv se v Renocaru na nějakej termín na vyzkoušení - nevím jestli ti ji půjčí na celej víkend, ale na půlden nebo možná i den určitě
Jinak ta hospoda s visící 1200GS na zdi a pípou z motoru Honda CB je mého známého Milana Hrkala (K1200R Sport) ve Všerubech (u Kdyně) - kdyby jsi jel někdy na Šumavu, chtěl se dobře najíst nebo i přespat, tak se tam určitě zastav - motorkáři jsou tam vždy vítáni: http://www.vserub.../uvod.html...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jasně, já to taky nemyslel nijak špatně . Jinak zrovna ze Všerub (jelikož leží na hranici) je skvělý výchozí místo pro výlet na Šumavu, ale z německé strany. Vezmeš to východním směrem, a pak zase někde vklouzneš do ČR. Je to tam pěkný.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
.....ze Všerub (jelikož leží na hranici) je skvělý výchozí místo pro výlet na Šumavu, ale z německé strany. Vezmeš to východním směrem, a pak zase někde vklouzneš do ČR. Je to tam pěkný....
Z Německé strany je svezení výrazně zajímavější, nejen díky kvalitě asfaltu, ale i díky profilům silnic.......a to jak na severozápad, tak na jihovýchod...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
A jak se 1600 ovládá oproti GSsu? Je tam ta váha znát? Mam zkušenosti z panáčka (1300 Pan European) a je to fakt težká mrcha oproti 1200 GS. Jediny co jsem oceňoval že nefouká a nad 150 km/h jede výrazně líp jak 1200 a kupodivu díry to dost líp filtruje ač je to cesták..