No první je redukce na překlemování regulátoru čerpadla, když zůstaneš stát jako já na Kvildě, pak bych tipnul ja štekr pro vyřazení spínače bočního stojanu, to když to do něj jebne šutr a rozpadne se jako kamarádovi a třetí nevím co je zundchloss tip bych něco kolem spínačky, celkem užitečná sada pokud jedeš mimo civilzaci a servisní sít BMW
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
A neni lepsi si uz koupit jeden nahradni regulator čerpadla,a jeste imobilizer a vozit to sebou,a nebo jsem jeste na neco zapomnelJinak jsem mluvil s P.Vrkočem s BMW Ostrava a jsem s nim domluven ze regulator mi zapujči ,abych to mohl zkusit zda to je tim cerpadlem,pokud bude dil si necham a starej vratim.Pokud bude RPč spatny tak bych nic nemnel platit,protoze mi jej letos davali novej,tak uvidime
BMW GS 1200 adventure
to jo ale naco budu kupovat regulátor když si mužu udělat jen propojku a vozit ji nahradní!! kroužek EWS ten beru ale regulator?? ... servis a diagnostika BMW Motorrad
ja ho menil, není to tak složité, sundaš plasty a plechy na levé straně nádržě a pak to musiš šikovně vykroutit z nádže ven
Jinak jsem taky jezdil s preklenutim regulace, primo na baterku, dal jsem si tam vypinač z lampicky, a při zastavení jsem to vypnul, jinak ti to šlehá z benzinu šlehačku. A když jsem zapoměl tak mi vždý někdo prišel říct " něco ti tam vrčí a šplouchá "
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
No propojka nic nezniční pouze pumpa jede na plný výkon. Navíc to nezapomeneš zapnuté protože to s propojkou funguje normálně t.j. po vypnutí klíčku se to vypne samo.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R