Na V stromu jsem nejel,ale dvakrat jsem jel Albanii s kolegou na V Stromu a ten si teda elasticitu motoru v terenu zrovna nepochvaloval.Silnice pohoda bez debat.Ale na teren to proste nema kroutak a ten potrebujes vic jak vykon.Proste na Vstromu jedes jakykoliv jiny usek nez uplne lehky za 1.A ver,ze jses z toho otravenej.A to nemluvim o tlumicich.Co ja jezdil na 1100gs a uzival si,tak on projel taky,ale s utrapenym vyrazem.Mimochodem Stroma letos prodal a sel do BMW.Pro srovnani,jednu Albanii jsem jel s kolegou na 650gs a ta nemela v terenu problem.Ze ma V Strom lepsi svetlo,plexi atd.to je bez debat.Ale smerem na vychod,sotoliny,lehky teren bych volil 650gs.Vzhledem k tomu,ze nejsem malej,tak v provedeni dakar.
Upravil vevis dne 30.10.2010 12:33
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nejdřív mi to přišlo dost divný a nakonec se mi to docela i líbí Pokud přijde terénnější verze, tak proč ne.. o tom, že to stejně dodrbou levnym podvozkem atd.,nemá cenu debatovat.. Každopádně, BMW má dneska 800ccm dvouvál, kterej může stát proti XTZ1200, Stromu a Transalpovi, ale proč nevyužít koncepci, která je tak letama prověřená a výborně fingující. A protože žádná moto z řady X v základu nezapadá do cestovnější kategorie GS a BMW by zbytečně zrácelo na trhu jednoválců, kde by zbyla XTZ660 a KLR, přijde mi to jako poměrně rozumnej tah.. Tož tak
Suhlasim s lullu, nova tenere 660_ 206kg, KLR650_196kg navyse bawo ma nadrz pod sedlom co znizuje tazisko a pocitovo robi moto este lahsou a ovladatelnejsou. Tiez neviem preco by sa na jednobuchu nedalo cestovat myslim ze male gs je na okresky v pohode a ked nebude pretazena potrapi v zatackach aj silnejsie stroje. Na dialniciach bieda ale to okrem busy podla mna na vsetkom.
Raptore nad tebou já lámu hůl a tuto debatu s tebou taky definitivně končím,protože když seš schopnej napsat,že 990 adv. váží 199kg pohotovostní hmotnosti(což nevím jak na slovensku,ale u nás je se všemi provozními náplněmi a s 90% paliva) jen aby jsi si vydobil tu svoji pravdu,tak tebe nemá smysl vůbec řešit.Teď se teprve ukázalo kdo je z jinýho světa,protože v tom mým světě váží 209kg suchá a Dakar 193 natankovanej,aspoň podle techničáku,takže a konec.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
moja chyba ze som si nepozrel udaje na oficialnej stranke
ANYWAY !!
ty si schopny pisat o tom ze si vydobyvam moju pravdu ale ze som od zaciatku pisal o KTM LC4 adventure nie si schopny priznat
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 31.10.2010 00:11
Teď na to koukám, a mě se to docela líbí - jestli mezi dakarem a tímhle bude stejnej rozdíl jako mezi F650 a F800, tak bude super.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Co se vám všem nelíbí na levné, robustí, jednoduché motorce? Takovou koncepčně má ve svém portfoliu většina značek. Vždyť co je živí? Rozpočtovky...né exkluzivní stroje v malých seriích. A že by chtěli dělat verzi Dakar pochybuji, na to mají vosmikilo....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Co se vám všem nelíbí na levné, robustí, jednoduché motorce? Takovou koncepčně má ve svém portfoliu většina značek. Vždyť co je živí? Rozpočtovky...né exkluzivní stroje v malých seriích. A že by chtěli dělat verzi Dakar pochybuji, na to mají vosmikilo....
Taky si myslim,ze dakar nebude.To spis verim tomu,ze dvouvalcovou 650gs prestanou delat a nahradej ji timto.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal:
Co se vám všem nelíbí na levné, robustí, jednoduché motorce? Takovou koncepčně má ve svém portfoliu většina značek. Vždyť co je živí? Rozpočtovky...né exkluzivní stroje v malých seriích. A že by chtěli dělat verzi Dakar pochybuji, na to mají vosmikilo....
Taky si myslim,ze dakar nebude.To spis verim tomu,ze dvouvalcovou 650gs prestanou delat a nahradej ji timto.
Což si měli uvědomit rovnou a prachy za vývoj měli radši všechny dát jen do 800...
Maiali nel Fango!
Mě to příjde jako rozumný krok. Celkem se mi to líbí. Osvědčený jednoválec. Myslím že je to dobrá motorka pro začínajícího Cenduráka. Myslím že tyto motorky nejsou stavěné na terén, ale na to, aby když chceš dojet v létě k vodě, případně někam na chalupu je to výborná koncepce. Někdo prostě nevyžaduje vysoký výkon, ale jde mu o jednoduchost. Já jsem zastáncem starší techniky, kdy prostě motor trochu vybruje, neco v něm bouchá. Prostě mi příjde že ten motor má duši. Tím nechci říct že moderní mašiny jsou špatné, to určitě ne, ale myslím si, že tento stroj si určitě zákazníky najde.
Splněný sen moje 1100GS
Vjetrnik napsal:
Co se vám všem nelíbí na levné, robustí, jednoduché motorce? Takovou koncepčně má ve svém portfoliu většina značek. Vždyť co je živí? Rozpočtovky...né exkluzivní stroje v malých seriích. A že by chtěli dělat verzi Dakar pochybuji, na to mají vosmikilo....
Taky si myslim,ze dakar nebude.To spis verim tomu,ze dvouvalcovou 650gs prestanou delat a nahradej ji timto.
Což si měli uvědomit rovnou a prachy za vývoj měli radši všechny dát jen do 800...
Tak ja myslim,ze ta dvouvalcova 650gs zase tak drahej vyvoj nemela.Proste trochu ocesali a zlevnili ne uplne dobre vyvinutou 800gs a vymysleli ji trochu matouci nazev.To bylo asi vse.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal:
Co se vám všem nelíbí na levné, robustí, jednoduché motorce? Takovou koncepčně má ve svém portfoliu většina značek. Vždyť co je živí? Rozpočtovky...né exkluzivní stroje v malých seriích. A že by chtěli dělat verzi Dakar pochybuji, na to mají vosmikilo....
Taky si myslim,ze dakar nebude.To spis verim tomu,ze dvouvalcovou 650gs prestanou delat a nahradej ji timto.
Což si měli uvědomit rovnou a prachy za vývoj měli radši všechny dát jen do 800...
Nevím přesně jak dlouho BMW dělá motorky, ale přijde mi to, jako by sis myslel že tam sedí nefundovaní pitomci.Nemyslím si že je tento tah podmíněn jedním hlupcem.Celá tato akce (výroba) musí být pokřtěna více lidma z BMW, alespoň je to logické a běžné.Nehledej vši v kožichu a nebo kandiduj na post marketingového ředitele BMW,,,,,určitě to povznese značku BMW.
Řeší se tu kraviny a já sem chodím abych si přečetl něco smysluplého.
Třeba tito pardové smysluplní jsou a přečíst si tento příspěvek, tak nevěřícně kroutěj hlavou
To platí i pro Raptora a jeho neopodstatnělé plácnutí do tmyS jeho názorem bych souhlasil v okamžiku, pokud by se člověk narodil, sedl na boxera a nestačil zanamenat i to, že existuje jiné moto než BMW BOXER.Nebo spíš nesouhlasil ale chápal ho.
http://www.youtube.com/v/j7L3-rWq_VM&feature=player_embedded
zdar
http://www.youtube.com/v/j7L3-rWq_VM&feature - tak tohle je přesně moje krevní skupina a dokazuje to právě že staronové GSmá smysl.
Obdobným způsobem cestuju a je to hodně muziky za pár korun - modernější,větší, těžší, složitější motorku nepotřebuju. To potřebujou jen výrobci aby z nás tahali prachy a my si mysleli že dojedem dál líp a rychlejc - je to o něčem jiným .......
A debatu o Dakaru bych viděl tak že za pár korun si ho z toho klidně postavím - základ tam je a zbytek pořídím levnějc a v lepší kvalitě než by mi namíchalo BMW /dakara jsem taky přestavěl - stejně tonení nic moc na OFF/.
Raptore - tolik se nevztekej - trh ukáže sám co lidi chtějí - a BMW už to ví ..... USA a jinde jsou tyhle stroje pořád v kurzu..... Evropa je malej plácek kde se uživí i takový elektroniký nesmysly jako se teď v BMW a jinde dělaj - do servisu je to snad všude do 300km...atd...atd
Za mě je to dobrej počin a BMW tím bere Číně příležitost
Dakar 650, HusaberG
Dan CB napsal:
Nevím přesně jak dlouho BMW dělá motorky, ale přijde mi to, jako by sis myslel že tam sedí nefundovaní pitomci.Nemyslím si že je tento tah podmíněn jedním hlupcem.Celá tato akce (výroba) musí být pokřtěna více lidma z BMW, alespoň je to logické a běžné.Nehledej vši v kožichu a nebo kandiduj na post marketingového ředitele BMW,,,,,určitě to povznese značku BMW.
Řeší se tu kraviny a já sem chodím abych si přečetl něco smysluplého.
Třeba tito pardové smysluplní jsou a přečíst si tento příspěvek, tak nevěřícně kroutěj hlavou
To platí i pro Raptora a jeho neopodstatnělé plácnutí do tmyS jeho názorem bych souhlasil v okamžiku, pokud by se člověk narodil, sedl na boxera a nestačil zanamenat i to, že existuje jiné moto než BMW BOXER.Nebo spíš nesouhlasil ale chápal ho.
http://www.youtube.com/v/j7L3-rWq_VM&feature=player_embedded
zdar
Mám dojem, že tohle je diskusní fórum a tak tady diskutujeme. Někdo má názor takovej, jinej opačnej. Tvé bezdůvodně uštěpačné a rádoby vtipné poznámky nechávám záměrně bez reakce. Jen podotýkám, že máš svobodu volby, takže nemusíš číst všechno. Já osobně nemám naprosto nic proti staré 650gs a dakaru. Jen si myslím, že tohle rozhodnutí BMW není produktem nějaké dlouhodobě promyšlené strategie, ale spíš reakce na vývoj trhu. Jako takovou ji naprosto chápu. ALE, připadá mi škoda, že když už vrazili peníze do vývoje řady X, která je lehčí a modernější a vyrábí i nový dvouválec, tak že se pokusí znovu vstoupit do stejné řeky a přijdou z motorkou, která je jen oplastovanou verzí té staré a váží bezmála jak nový dvouvál.... Určitě to nebude špatná motorka, vlastně asi bude pořád stejná na ježdění jako dřív, ale podle mně je to celý strašná škoda, protože mohla snadno být o veliký kus lepší a BMW si mohlo udělat v téhle kategorii pořádný náskok. Podle mně se dá nazvat vývoj 650tek BMW za poslední tři roky jako promarněná příležitost. Nic víc, nic míň.
Upravil morabo dne 01.11.2010 16:50
Maiali nel Fango!
Dan CB napsal:
Nevím přesně jak dlouho BMW dělá motorky, ale přijde mi to, jako by sis myslel že tam sedí nefundovaní pitomci.Nemyslím si že je tento tah podmíněn jedním hlupcem.Celá tato akce (výroba) musí být pokřtěna více lidma z BMW, alespoň je to logické a běžné.Nehledej vši v kožichu a nebo kandiduj na post marketingového ředitele BMW,,,,,určitě to povznese značku BMW.
Řeší se tu kraviny a já sem chodím abych si přečetl něco smysluplého.
Třeba tito pardové smysluplní jsou a přečíst si tento příspěvek, tak nevěřícně kroutěj hlavou
To platí i pro Raptora a jeho neopodstatnělé plácnutí do tmyS jeho názorem bych souhlasil v okamžiku, pokud by se člověk narodil, sedl na boxera a nestačil zanamenat i to, že existuje jiné moto než BMW BOXER.Nebo spíš nesouhlasil ale chápal ho.
http://www.youtube.com/v/j7L3-rWq_VM&feature=player_embedded
zdar
Mám dojem, že tohle je diskusní fórum a tak tady diskutujeme. Někdo má názor takovej, jinej opačnej. Tvé bezdůvodně uštěpačné a rádoby vtipné poznámky nechávám záměrně bez reakce. Jen podotýkám, že máš svobodu volby, takže nemusíš číst všechno. Já osobně nemám naprosto nic proti staré 650gs a dakaru. Jen si myslím, že tohle rozhodnutí BMW není produktem nějaké dlouhodobě promyšlené strategie, ale spíš reakce na vývoj trhu. Jako takovou ji naprosto chápu. ALE, připadá mi škoda, že když už vrazili peníze do vývoje řady X, která je lehčí a modernější a vyrábí i nový dvouválec, tak že se pokusí znovu vstoupit do stejné řeky a přijdou z motorkou, která je jen oplastovanou verzí té staré a váží bezmála jak nový dvouvál.... Určitě to nebude špatná motorka, vlastně asi bude pořád stejná na ježdění jako dřív, ale podle mně je to celý strašná škoda, protože mohla snadno být o veliký kus lepší a BMW si mohlo udělat v téhle kategorii pořádný náskok. Podle mně se dá nazvat vývoj 650tek BMW za poslední tři roky jako promarněná příležitost. Nic víc, nic míň.
Dojem máš správnej a uštěpačnej taky jsem.Jezdím totiž na Dakaru a hájím své barvy
Na rádobyftipné poznámky Dana CB radšej nereagujem, lebo sa poznám a viem že ak by som začal byť rádobyftipný aj ja tak by to neskončilo s touto debatou dobre.
Myslím že každý má právo na svoj názor a som veľmi zvedavý ako dlho vydrží G650GS vo výrobe. Dúfajme že dlhšie ako predchádzajúce G650-modely, ktoré boli mimochodom tiež pokrstené a schválené viacerými ľudmi od BMW. Voči starým jednobuchom nemám absolútne nič, lebo mi prišli zmysluplné a logické.
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 01.11.2010 19:09