morabo napsal:
Jinak co se týče sundavání, existuje taky systém Rapid Trap. Jen to nějak nemůžu najít na netu u bočáků (v tištěným katalogu to je), ale je to v principu stejný jako na tomhle Topcasu: http://www.tourat...ts_id=6617
teda ty bláboly o tom, že se u zega pro na anodizaci podíváš a opadává mě fakt pobavily
a neznám nikoho, kdo by sundaval kufry pod vodou, asi doplňek k ponorce
Neni to blabol, ale fakt. Prijed se na moje kufry podivat, jak vypadaji po jedne 14ti denni projizdce. Nezlob se na mne, ale kufry za bratrku 35k by mely vydrzet trochu vic. Anodizace se z podstaty loupat nemuze. Ale je pouzita "mekka" anodizace a ne drazzsi "tvrda". Tvrda je opravdu tvrda a pouziva se napriklad u britu na rezani skla. Ale soudruzi v nemecku setrili... Asi je lepsi koupit ty uplne obycejne Zegy bez anodizace. Nevadi mi oderky, ktere jsem si zpusobil pady, s tim se tak nejak pocita. Vadi mi, ze treba gumovy popruh, s latkovym opletem anodizovanou vrstvu dolova odrel pryc. Pokud budes mit zajem, muzu poslat standardy na testovani eloxovanych povrchu, mam je nekde ulozene na kompu v praci. Tohle musi kvalitni povrch vydrzet!!!
Nicmene, to, ze do takovejhle kufru tece pri jizde v desti je podle mne nejvetsi pruser!
Kufry mi stoprocentne neprodali nejake opravovane. Nemeli na sobe ani skrabanecek a navic mi jeden kufr poslali nesvrtany a bez montazniho prislusenstvi.... Spatnim svrtanim to neni, protoze tece do obou.
Neberu nikomu, ze mu pvyhovuji. Treba jsem spatne "trefil", ale u takovejhle kufru? A navic to neni prvni vec, se kterou od Tour. nejsem spokojen, takze to jen pridalo... Vim, ze se mnohym nelibi, sahat na modlu Touratech, ale proste za me jsou moje Zegy Pro
Asi se vratim k vodotesnym vakum. Do tech aspon neteklo a to staly jen par set.... Dam si je na hodobozove drzaky kufru od Touratechu za 10000 a na kufry se budu chodit diovat do garaze. Tam se jim nic nestane....
petrs - uz si si mohol zvyknut ze akonahle napises nieco proti touratechu tak milan ti vysvetli ze to je blabol a bud vlastne rad ze si nedostal otcovsky pohlavok pripadne ze na teba nevytiahol nejake male klamstvo ktore ked pride na lamanie chleba "radsej necha tak"
Nevím proč by si měl Petrs vymýšlet. Koupil a dělí se o zkušenosti. Někdy mi příjde že co je z TT musí být kvalitní už jen kvůli té ceně.
Já mám v kufrech jasno.
Splněný sen moje 1100GS
jencekgs napsal:
Nevím proč by si měl Petrs vymýšlet. Koupil a dělí se o zkušenosti. Někdy mi příjde že co je z TT musí být kvalitní už jen kvůli té ceně.
Já mám v kufrech jasno.
Já furt nechápu, co máte s tou cenou.
Klasický ZEGY jsou levnější, než BEGR a to i s DPH.
ZEGA PRO jsou s DPH dražší asi o 7%, než BEGR.
Pokud budu uvažovat cenu bez DPH, tak klasický ZEGY jsou o 18% a ZEGA PRO o 10% levnější, jak BEGR.
O něco dražší jsou v TT rámy na moto, ale výraznější rozdíl je pouze u nerezového rámu, komaxitový jsou +- na stejno.
jencekgs napsal:
Nevím proč by si měl Petrs vymýšlet. Koupil a dělí se o zkušenosti. Někdy mi příjde že co je z TT musí být kvalitní už jen kvůli té ceně.
Já mám v kufrech jasno.
Já furt nechápu, co máte s tou cenou.
Klasický ZEGY jsou levnější, než BEGR a to i s DPH.
ZEGA PRO jsou s DPH dražší asi o 7%, než BEGR.
Pokud budu uvažovat cenu bez DPH, tak klasický ZEGY jsou o 18% a ZEGA PRO o 10% levnější, jak BEGR.
O něco dražší jsou v TT rámy na moto, ale výraznější rozdíl je pouze u nerezového rámu, komaxitový jsou +- na stejno.
štěpáne,ty tam máš unich 50% slevuto pak vyjde zega levněji
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
takže pár upřesnění
žádná sada kufrů zega pro tady v čechách na F800 nestojí 35 tisíc, ale max 24, možná u vás jsou o dopravu držší, ale o tolik nevím....
pokud se anodizace prodře tím, že se o ní dře popruh pod kterým je prach- může se to stát, ale rozhodně se to tedy neloupe. natož pohledem že ?
tento problém ale zatím neměl nikdo koho znám
pokud do kufru teče, tak je to důvod k reklamaci, první serie měla vadná těsnění u víka, měnilo se to zdarma.
Milane asi to nema cenu resti jen jsem napsal, svuj nazor a svoji, bohuzel spatnou, zkusenost. Kufry stoji AU$2138 plus zamky neco pres 130. Pri pohledu na kurzovni listek to je cca 39k. Ja ale nekupoval v Austr. ale v USA, takze vysly o par dolacu levnejc (Tusim ze jsem platil 1700). Ty moje urcite nejsou z prvni varky, protoze jsem na ne cekal, nez do Seattlu dorazi kontejner z Touratechu....
O te anodizaci jsem ti uz psal. Tvrdou anodizaci je hodne tezke odrit. Ani popruh, ani prach to nedokaze.... Vim o cem mluvim, protoze poslednich 15 let s anodizaci pracuju.... Navic kvalitni anodiza je kolem 16um hluboka coz je hodne silna vrstva a pri skrabnuti neni skrabanec videt, protoze vidis jen zanodizovanou vrstvu. U tech mych je hned videt hlinik. Pokud budu mit cas a chut vemu kufry do prace na materialovou analyzu a poslu ti vysledek.
Ano, reklamace by to vyresila.... Bohuzel v USA je zaruka jen 6 mesicu, takze je to pryc. Ja uz jsem k tomu svoje rozhodnuti taky udelal... Budto budu vozit jen vaky anebo nacpu nepromokave pytle dovnitr kufru.
Cim na toto tema koncim se svymi prispevky, pac kazdy si bude stejne mlit tu svou a je to jen ztrata casu. Chapu te, Milane, zrovna tak jako kohokoliv od TT, ze se jim kritika nelibi. Me se taky nelibi, kdyz nekdo kritizuje vyrobky ktere delam, ale takovy je zivot. A uprimna, nezavistiva kritika vetsinou pomuze vyrabet kvalitnejsi vyrobky, pokud pred ni vyrobce hloupe nezavira oci. Coz se asi v pripade TT deje, protoze oni jsou prece ti "vseznali dokonali nemci". Nez jsem to dal sem, psal jsem jim svuj nazor a zkusenost, ale ani se nemahali poslat opoved....
to je zvláštní až nemožné
Štěpán tu napíše že je TT natom s cenou stejně jako já,v něčem levnější a pak tu napíše Petrs že dal za komplet 39k,asi to bude tím,že uvádím ceny za skutečný komplet nebo výrobek bez skrytých položek.
ELOX sem chtěl na svých kufrech taky použít,ale zjistil sem že místa v okolí svárů by zčernala a bylo by to velmi nevzhledné navíc v případě pádu neopravitelné(vizuélně)
je zvláštní že se někomu dokáže z kufru loupat něco takového jako je ELOX,otom slyším poprvé,myslím,že se to bude jen nějaký marketingový tah na zákazníky že jsou kufry aonidi........blabla,bude to jen nějaká lepší barva nic víc
to mamamia:
v podstatě jsou to nové plastové kufry potažené hliníkovou fólií,když nebudeš padat,budou hezké nějakou dobu
ty potřebujěš úplně něco jinýho a ještě otom nevíš
bystricke přiložený následující obrázek:
to petrs : pošli mi aspoň fotky, nebo je dej sem, ať se na to podívám.
pár fakt:
cena 2 kufrů zega 35-41 včetně montážky a držáků na 1150 bez zámků stojí 16832
cena 2 kufrů zegapro 38-45 včetně montážky a nerez držáků na 1150 bez zámků stojí 21997 s anodizací 24619
uživatelé fóra 5% sleva
ceny jsou s dph
elox a anodizace není úplně to samé .......
a anodizace rozhodně není barva :-)
milan enduroskola napsal:
to petrs : pošli mi aspoň fotky, nebo je dej sem, ať se na to podívám.
pár fakt:
cena 2 kufrů zega 35-41 včetně montážky a držáků na 1150 bez zámků stojí 16832
cena 2 kufrů zegapro 38-45 včetně montážky a nerez držáků na 1150 bez zámků stojí 21997 s anodizací 24619
uživatelé fóra 5% sleva
ceny jsou s dph
elox a anodizace není úplně to samé .......
a anodizace rozhodně není barva :-)
Milane, nic ve zlém ale jeden pro mě podstatný nedostatek ZEGY mají.
Begry od Bystřického jsou kvalitní, cenově srovnatelné a jsou české vyráběné jedním z nás. Je to kupa peněz za hliníkáče, ale já vím, že je dostal ten kdo je tak pěkně vyrobil. To pak nějaké pětikilo nehraje roli.
PS: V ceně jsem měl taky montáž na motorku a zadní Topcase na míru dle mého přání. Tomu já říkám servis.
paja1 přiložený následující obrázek:
[187.07Kb]
Upravil paja1 dne 11.12.2010 13:10
Pája
ale já nemám nic proti českejm kufrům, ať si každý koupí co se mu líbí, co je pro něj výhodnější atd
pro mě je důležitá třeba otázka dostupnosti náhradních dílů, což doufám touratech nabídne i za 15 let,
proč se tu ohrazuju je, že mám rád věcnou kritiku a ne jedna paní povídala, že touratech je drahej a tak podobně.
není lepší napsat :
begr nejlevnější sada je za 16400
touratech zega je za 16800 plus cca 1000 za zámky s dph