Majitel karburátory zásobené motocykly, nemusí číst dál, je mi líto. Ale kdo může aplikovat, je obvykle také nejlepší způsob, jak zaplnit a ještě šetrnější k životnímu prostředí plynu. Potřebné konverze je možné na každém motocyklu s elektronickým vstřikováním paliva. Úspěšné převody jsou tam jako specialisté BMW Wunderlich, včetně rány K 1200 LPG v chřípí. Také ladění expert Mizu zabalené LPG v nádrži a vybavit včetně Suzuki GSF 1250 Bandit a mega-skútr Burgman 400 s penězi-bag-přátelské spalovně.
Jak se máš? V autě je palivová nádrž látky běžně skryté ušetřit místo v náhradním-kolo dobře. To funguje na motorce, bohužel ne - tak kam s ním? LPG nádrže musí být velmi odolné proti tlaku, a proto jsou válcovité nebo kolo. Spletité tvary, které zapadají do trojúhelníku nebo pod sedlo nejsou v současné době možné.
Všechny jsme je řešení, a to buď ve válce tank top box na horním rámu se pohybuje, nebo - v skútr - v přilbě prostoru ubytovat. První řešení není elegantní, druhý vytlačuje normální benzin, a rozsah zmenšuje citlivé. Ale přilba prostoru řešení poskytuje technicky čistý a nevtíravý možnost, která zdvojnásobuje rozsah upravený vůz se téměř nezávislost LPG síť čerpacích stanic se nahrazuje - koneckonců, je palivová nádrž a to může také být provozován s běžným benzínem. Tam je asi 4000 LPG kohouty tam jsou nyní na celostátní úrovni. Pro individuální plánování cesty s motocyklu nebo skútru, je tato hustota je dostatečná, ale zdaleka nestačí. Pokud to jde do Itálie, Turecko, Nizozemsko nebo bývalých zemí SNS, kde se LPG zásobování, se nyní stala standardní téměř každé zásuvky stanice.
Skutečnou alternativou je benzín-poháněl kola v městských oblastech. Zde je stanice hustota je vysoká a úspory ve velikosti s častým použitím. Také nejlepší vozy jsou levné: 50 nebo 125 ccm scooter na základě nákladů čínských skútrů Benzhou, připravený na LPG (a benzín) provoz, upravený 1650 - 1750 €. Rekonstrukce nádrže LPG, které vlaštovky se v závislosti na vozidle 1500-2000 € počítá z ročního provozu minimálně 3500 km - čím více, tím lépe. Pohodlně se, když poptávka roste - a to není všechno, že nepravděpodobný. Pak hobby, zatímco náklady na tankování jen napůl, a životního prostředí pokračuje s anděly taky. 2Räder zůstaňte naladěni na téma.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt: nevím kdo to překládal, ale číst to je zážitek, ještě by to chtělo napsat druhý překlad "volného překladu" aby se vědělo jaký je závěr a nebo abych se naučil jazyk a přeložil si to sám
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
mencas napsal:
Kubrt: nevím kdo to překládal, ale číst to je zážitek, ještě by to chtělo napsat druhý překlad "volného překladu" aby se vědělo jaký je závěr a nebo abych se naučil jazyk a přeložil si to sám
to překládal Google translátor
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Chlapi dík za postřehy,vím že se vydávám celkem neprošlapanou cestou,ale jak se říká "kdo se bojí,ser-e v síni".Tak po Novém roce budu realizovat,zatím čekám na vyjádření z dopr.odboru a stk,tak uvidíme.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Kasak napsal:
Chlapi dík za postřehy,vím že se vydávám celkem neprošlapanou cestou,ale jak se říká "kdo se bojí,ser-e v síni".Tak po Novém roce budu realizovat,zatím čekám na vyjádření z dopr.odboru a stk,tak uvidíme.
Až budeš potřebovat STK tak mám kamaráda vedoucího jedne takové boudy!!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
když mi Libore cálneš topcase s bombou,nechám se do toho taky uvrtat
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kasak napsal:
Chlapi dík za postřehy,vím že se vydávám celkem neprošlapanou cestou,ale jak se říká "kdo se bojí,ser-e v síni".Tak po Novém roce budu realizovat,zatím čekám na vyjádření z dopr.odboru a stk,tak uvidíme.
pokud to beres jako hrani/invenci tak super a jen tak dal...
Ale ekonomicke hledisko je myslim neobhajitelne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kasak napsal:
Chlapi dík za postřehy,vím že se vydávám celkem neprošlapanou cestou,ale jak se říká "kdo se bojí,ser-e v síni".Tak po Novém roce budu realizovat,zatím čekám na vyjádření z dopr.odboru a stk,tak uvidíme.
Tak Kasaku jak to vypada?Uz pracujes na prestavbe na plyn?
vevis přiložený následující obrázek:
[56.35Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
bubo napsal:
Wunderlich to řešil, viděl jsem to kdysi v jednom katalogu. Nevím, jestli to bylo i na GS, na fotce to vypadá na nějaké Káčko. Tady je odkaz na článek na webu, víc jsem v rychlosti teď nenašel. Jestli doma najdu nějaký starý katalog od Wunderlicha, tak se na to mrknu, co to bylo zač...
Taky jsem to viděl u Wunderlicha. Nebyl tam nic moc dojezd tuším kolem 150-180km Což ale na druhou stranu není špatné jako zvýšení dojezdu. Ta počáteční investice + komlikace motor, administrativa, ale jestli to fungovalo Wunderlichu tak to fungovat musí a držím palce.
Záludná otázka funguje, jaké jsou zkušenosti?
Zajímám se hlavně z důvodu stavby kogenerační jednotky, kam bych chtěl dávat starší rotax dvousvíčku....A pohánět by to bylo nejlepší plynem. Čez nám chce příští rok pořádně zdražit
Erik
https://t.me/pump_upp