johnyboy1979 napsal:
.......diky, resim to uz vice, nez rok.....nejhorsi bylo se rozhodnout, zda GS1150 nebo 12tku. Ale diky motoru v modelu 2010 uz nebylo, co resit! ;o) A do toho Triple black! Uz vibec nebylo, co resit! ;o)) Jdu to resit hned po Novem roce. Cekal jsem, az prodam R1200eSko. Rad bych si ho byl nechal, ale bohuzel toliko penez nejni ;o( eSko je uz sice pryc, ale mam ted trosku jine starosti, takze bych to videl behem ledna 2011. Predbezne jsem uz mluvil se Zdenkem Subrtem z Inveltu a na nejaky velky cekacky to tehdy nevypadalo, tak uvidime. Co Ty? Resis to tady nebo z venku?
Plánuji předběžně geeso od Renocaru Brno.Uvidím podle daní,takže spíše únor.
to Nori: vcera mi psal Zdenek Subrt z Inveltu, ze akorat objednal prvniho tripleblacka, tak jsem zvedavej na tu dobu dodani...dam info ;o) Hned z kraje ledna tam pujdu resit cenu, rozumej slevu. Preci jen uz u nich budu kupovat druhej novej bajk ;o) Mozna by jsme mohli zkusit, zda by se nepochlapili, kdyby jsme si je tam objednali najednou....
Upravil johnyboy1979 dne 29.12.2010 17:01
Čau,
nerad se pletu do diskuze odborníkům, za mě ABS a drátěná kola určitě ANO, ale jinak si myslím, že to jsou kraviny na hraní. Mají sice dobré jméno, ale za pár let se rozjebou a budeš v piči
O tom jestli tě GS zavede do terénu by se dalo dalekosáhle diskutovat. Já vycházím ze svých zkušeností a offroad si užiju jen s lehkou motorkou, tzn. co má více než 120kg tak do offroadu neberu. S mojím R 1200 GS je jakýkoliv pohyb mimo silnice velké trápení bez radosti z jízdy.
Přeji šťastnou volbu a mnoho úžasných zážitků s novým miláčkem!
jojo, jsou fajn...uz kdyz jsem tam kupoval prvni motorku, tak Zdenek mi udelal cenu, ktera se neodmita...takze dohoda je mozna to s tema vice motorkama byl jen taky pokus o rypnuti, kdyby to tu Zdenda procital
ESA, jak uz jsem psal, tak za me 100% ano.Je to bomba. Mel jsem pujceny na pul dne GS 2010 prave s ESA a byl jsem nadsenej. Ostatni veci mi pripadali k nicemu. Jedine, co jsem dlouho zvazoval bylo ABS, ale postupne me vsichni ukecali, at jo. Na R1200S jsem ho porad vypinal bo fungovalo na pikacu, ale to je preci jen uplne jinej zpusob jizdy, nez co bude na GS (trosku jinej ;o) ), takze proc ne...
...takze jsem to byl omrknout a je to bomba! Momentalne maji v inveltu vsechny mozne typy GS a temer komplet vybaveni, co na ne lze. Coz je super, ze to muze clovek videt in natura. Takze jsem udelal zmenu a ALU kufry beru origo. Je to za stejnou cenu jako Touratech, ale upevneni mi prijde lepsi.I zpracovani. Vim, ze to pro ne dela touratech, ale asi se pro BMW vice snazi! Ale hlavne, jak rikam, cena je stejna. Takze tak. Mam udelanou objednavku, jeste musim splasit zalohu a posila se to do Nemecka, jupiiiiiii
Sice jsem tu diskuzi necetl celou,ale muj nazor na to,jakou vybavu ano a ne je takovy.Abs urcite ano.To zdviha cenu u starejch motorek uz dnes.Pokud neresis,jak snadno to jednou budes prodavat a porizovaci cenu,tak bych asi bral hlavne to co myslis,ze potrebujes.Krome cidel tlaku vzduchu.To se sere snad kazdymu.
(Osobne bych chtel pouze abs,vyhrivane hefty a dratena kola.Ale tak malo proto,ze bych si tu motorku kupoval na hodne let,a mel bych strach,ze ty elektronicke vychytavky,ktere mohou byt super,tak za 10let mohou pridelavat starosti.Hlavne pokud planujes obcas brodit,jezdit v terenu atd.)
Pokud resis i budouci prodej,tak pokud to budes prodavat treba za 3 az 5 let,tak stale jeste hodne lidi tu vybavu oceni.Pokud ta motorka nebude mit silene km.
Pokud to budes prodavat treba za 10 a vice let,tak to ted asi nema cenu resit.Ale kdyz uz,tak si myslim,ze pak lidi ocenej asi uz jen to ABS a drateny kola.Clovek ktery za tu motorku bude chtit dat dejme tomu do 150000kc,bude asi vahat,jestli to vzit,kdyz tlumice jsou zrale na vymenu a je tam esa.Podobne asi i u ostatnich elektronickych veci.
Upravil vevis dne 07.01.2011 19:42
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
to Vevis: za 10 let se bude kupující divit, že to má nádrž na benzín v místě, kde tou dobou budou mít všichni buben od prodlužovačky
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
vevis: souhlas. Jen s tou ESA bych to nevidel,tak cerne.Kdyz se to vysere,tak tam das normal bez ESA.Nehlede k tomu, ze to je docela boom a skorovsichni vyrobci tlumicu uz dnes nabizeji variantu tlumicu se systemem jako je ESA.
ABS urcite, ne ze bych ho potreboval, ale moto bez nej je vicemene neprodejne.
vjetrnik: koukal a neprislo mi to nejak ohromne lepsi.Porad je tam vyhoda toho uchyceni,co se dela proBMW. Nehlede k tomu, ze je to zas asi nejni tak blbe, protze touratech ted vymysli, ze to bude delat i na jine typy moto. A dalsi vec je,temer nejdulezitejsi, ze se mi nelibi ty oble hrany
mozna maji v inveltu blbej kus tech PROcek, ale v primem srovnani s tim, co dela touratech pro ADV. neboli BMW, jsou PRO hure zpracovane.
Tak abych to uzavřel,nakonec jsem pořídil od místní celebrity Boba černé R1200GS,mírně zajeté-13000km,2/2010.A výbava?Plná palba včetně drátových kol.
Zbývá doplnit zbytečnostma od Begra,Touratechu,SW Motech,Garminu bla bla blaaa.
johnyboy1979 napsal:
mozna maji v inveltu blbej kus tech PROcek, ale v primem srovnani s tim, co dela touratech pro ADV. neboli BMW, jsou PRO hure zpracovane.
S tím souhlasit nemohu. PROčka mi tedy přijdou daleko lépe zpracované a třeba ty umělohmotné kryty rohů jsou z daleko lepšího materiálu, než u origo BMW kufrů, kde je obyčejnej plast, kterej snadno uletí.
PROčka mohou být vybavena stejně jednoduchým systémem uchycení a sundavání, jako origo BMW kufry, navíc mají pořád tu možnost chytit je "napevno" jen na puky.
Nori napsal:
Tak abych to uzavřel,nakonec jsem pořídil od místní celebrity Boba černé R1200GS,mírně zajeté-13000km,2/2010.A výbava?Plná palba včetně drátových kol.
Zbývá doplnit zbytečnostma od Begra,Touratechu,SW Motech,Garminu bla bla blaaa.