Alda napsal:
titika: taky jsem od Bychla odjel spokojene az po tom, co jsem dal rec s technikem, kterej na ty motorce delal.
Jinak teda se vsim musim +- souhlasit.
BIGR: jestli nekecas a fakt se do toho pustit, uz ted se nemuzu dockat!!
Jo vážně CHCI. Už jsem se sháněl po prostorech. Neni to myslim špatnej nápad. Uvidíme...
Já to podpořim a chtělo by to nákýho úředníka kterej nebude tvrdit, že mejt motorku wapkou je naprosto v pořádku i v době, kdy mu to v manuálu ukazuju na přeškrtnutym obrázku. Neříkejte mi že by se ten mechanik neměl líp, když by dělal někde sám na sebe.....
Ale díky za podporu aspoň nevypadám jak obecní věčně nespokojená fňukna :-)
titika napsal:
Já to podpořim a chtělo by to nákýho úředníka kterej nebude tvrdit, že mejt motorku wapkou je naprosto v pořádku i v době, kdy mu to v manuálu ukazuju na přeškrtnutym obrázku. Neříkejte mi že by se ten mechanik neměl líp, když by dělal někde sám na sebe.....
Ale díky za podporu aspoň nevypadám jak obecní věčně nespokojená fňukna :-)
Těch "fňuken" je tady víc. Neboj nejsi sama. Mě osobně ten přístup taky vadí a proto přemýšlím o vlastní praxi. Od začátku si dělám na autech a motorkách vše,co zvládnu technickým vybavením sám,protože jsem v pár servisech dělal a znám praxi z "druhé strany".
Jsem vyučený automechanik,praxi mám i s autoelektrikou a baví mě motorky. Tak co? Za zkoušku by to stálo...
Já jsem teď před měsíce objednával u Bychla přední Adventure blatníček, a krytku zadního sedla včetně všech šroubků a tak. Ten kluk, co to se mnou vyřizoval byl dobrej. Hned mi volal, upřesnili jsme objednávku, byl ochotnej a do týdne jsem u nich vyzvedával objednané věci. Pravda, servis to nebyl, takže jsem asi jednal s jinejma lidma, ale alespoň nemám špatnou zkušenost hned tu první
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
titika napsal:
A to proškolení BMW ne, protože stejně všichni jezdíme do autorizovaných servisů pro ty razítka v servisních knížkách