Jsou to 4 roky. Vím že svíčky byly nové a když jsem přišel na to, že to bez horních jde lépe, byl motor teplý, protože jsem už déle bádal. Napoprvé jsem mohl vyndat cívky u běžícího motoru ale určitě jsem to startoval i bez nich. Jestli jsem je pak při cestě vyndával po ohřátí se nepamatuju. Nevylučuju tedy, že při studeném motoru a starších svíčkách by to chytnout nemuselo. Jestli to chytnulo na cuknutí už taky nevím.
Máš pravdu v tom, že úplně v háji byla jedna, druhá se ještě snažila a ta v tom právě dělala bordel:-):-)!! Mám totiž pocit, že za jízdy jsem měl venku jen tu, co se pardoxně snažila.
Fakt už nevím, ale mám pocit, že při jízdě na spodní svíčky to šlo pravidelně a nechcípalo to, ale úplně super to nebylo. Ale jel jsem už na rozhašenějších motorkách a majitelům to nepřišlo divné. S novými cívkami a po seřízení to pak byl velký rozdíl, motorka šla jako když jsem ji kupoval se 2 km n a tachometru.
Tak jsem před chvílí ty dva twinsparky zkusil natočit bez těch hlavních cívek. Jedna motorka chytla celkem v pohodě (cca 3-4 vteřiny jsem točil), ale chytla - sice to jelo kure.vsky divně, ale jelo. Druhá nechytla - měla snahu ale ty spodní svíčky to neutáhly. Ani v jedné z těch motorek nebyly svíčky nové. V garáži kde stojí je cca 9stupňů a baterky byly před tím pár dní na udržovačkách. Po nasazení hlavních cívek zpátky jedou obě samosebou úplně v pohodě. Vím, že tehdy před léty, když jsem to zkoušel, jestli to ty spodní fajky utáhnou jsem to taky nenatočil. Zmijon to měl obdobný, taky mu to jen na ty spodní nechytlo - vím, že mi to tehdy říkal. Od tý doby jsem to už nikdy nezkoušel - až dneska. Když byla nějaká koncovka špatná, tak jsem ji vždy našel tak, že jsem je za chodu motoru odpojoval postupně, a když se po odpojení chod motoru nezměnil, tak jsem měl tu vadnou.
Jistý je, že kvůli občas vadným koncovkám a zlobícím posilovačům nemá cenu twinsparky zatracovat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Môj problém s cukaním stále nevyriešený , Tonda o ňom vie. Na radu som skúšal odpojiť najprv jednu a potom druhú hlavnu cievku, spodne ostali zapojené stále, sviečky nové. Mne to nechcelo chytiť ani keď som mal von len jednu hlavnu . Jednu mám vymenenú, druha je origo ale ani jedna to neutiahla. Skúšal som vymeniť obe z inej moto ale stále to isté.
Glock-plastik fantastik :-)
Jistý je, že kvůli občas vadným koncovkám a zlobícím posilovačům nemá cenu twinsparky zatracovat.
dyt je to jenom stroj vymenit(popripadne demontovat)a vali se dal proste jak ze vsim je pravda ze tohle jsou pro tenhle model dve hlavni veci ve kterejch se fabrika trochu sekla ale kdovi co v tom bylo novy dily se delaji od toho aby se vymenovali za rozbity a kdyby se nic nerozbijelo tak by nikdo nevydelaval
na civky seru to je pr.kotina to urcite vedeli ze se to bude sr.at tak tam pro sichr strcily este jednu svicku aby to dojelo(tvrdily ze kuli emisim) ale to abs to me trochu mrzi ze se k tomu nepostavily celem prece jen jsou to brzdy i kdyz se jich vy.s.ralo jen (par) ale i tak nejakej problem tam je za mne:ja jsem spokojenej a asi dlouho menit nebudujo a myslim ze dat normalni fajifky a civky by taky asi nebyl problem i kdyz cenove nevim jak by to bylo jo a este jedna vec podobny civky sou ai na fabii htp a taky odchazijou je nza tam stoji 700 fungl a na bmw 2500 co na to rict zlodejna asi budou vodotesnejsi
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Jasný Zmijáku, je to pořád jen stroj. Když se něco vys.ere, tak se to holt musí opravit - to je stejný u všeho YouTube Video ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Na zacatku tohoto vlakna jste me trochu vydesili, zvlast Raptor, s tim ,ze kvuli posilovaci umrelo par lidi. Pak se to trochu vylepsilo, jak tu pisou lidi, co maji posilovac a funguje jim. Ja musim rict, ze jsem to nijak neresil, mel jsem predtim motorku bez vsech techto blbosti, ale rychle jsem si na to zvykl. Je prijemne citit, jak pri lehkem zmacknuti predni brzdy vam do zadku kopne zadni kolo a vy vite, ze brzdi. Vite, ze mate abs, vite, ze kdyz uz prepalite zatacku, ta masina to zvladne za vas. Zvlast, kdyz mate za zadama holku, ktera je v tom nevinne. Mozna pro tyto momenty BMW vymyslelo tyto prvky.
Nabyl jsem skoro dojmu, ze mam motorku na houby.... ale musim rict, ze za tech par tisic kilometru, co ji mam, jsem rad, ze tyto veci tam jsou. A kdyz se pokazi, radej investuju penize a necham ten posilovac s ABS opravit, zenu a zdravi mam jen jednu.
Ano, je to o uhlu pohledu, o vyuziti motorky, ale uprimne, kolik z nas ji bude opravovat na Kavkaze, kde ten posilovac asi bude problem.....
Myslim, ze 2003 a vys jsou dobre modely, jak pisete vys, nekdo nadava na to, jiny na tamto. Je to jen o tom, k cemu toho mastodonta vyuzivame. A zas tolik se to nekazi, tak uz me nedeste :-)
Souhlas s Robertem. Cívky jsme probrali a obě motorky, které mám možnost posoudit, s nájezdem 56 a 110 tisíc km s posilovačem problém neměly. Občas se může pokazit všechno na všem, ale BMW jsou stroje, kde se závady objevují opravdu vyjímečně včetně 2003 a výš.
Nejezdim jenom kolem komína a zajímalo mě, co by mě mohlo zastavit na delší cestě. Vidim,že nic zásadního a srovnávání ročníků je vo ničem. Jaro Ukrajina, léto Turecko. Vim jak přemostit posilovač a cívky fakt řešit nebudu.
Afrika je braná jako absolutně spolehlivej stroj, taky měla svoje mouchy, údajně každýmu vodešlo(nebo vodejde) palivový čerpadlo a regulátor napětí. Mě tohle vydrželo, ale z Chorvatska sem dojel s vysypanou klecí ložiska na spojkovej hřídeli, v Portugalsku se mi udělala vůle na řetězovim kolečku, ňáký šitkolečko, ale ty štyrytisíce kiláků domu sem dojel, na podzimní cestu do Albánie mi technik z Hondy prodal řetěz D.I.D. prej kvalita, po tisíci kilákách se začal vytahovat a musel vydržet eště tři a půl.(čekal sem, kdy mě veme přez záda)
GS 1150ADV byl dlouho muj sen, a v Maďarsku to přišlo, vyprázdnil sem konta, vzal půjčku a za 14dní stál na dvoře.
Sem si jistej, že na hrošíkovi dycky domu dojedu.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
Zbúranie jedného zažitého mýtu
Veľa aj tunajších členov si myslí, že čím novší ročník , tým nekvalitnejšie materiály napr. u brzdových kotúčov ktoré oproti starším ročníkom môžu mať škvrny korózie. Je to dané tým, že do použitej ocele je pridávané menšie množstvo mat. zabraňujúcim vzniku kor. ( Nikel ) ktoré ale znižujú koeficient trenia. To znamená - škaredšie ale účinnejšie brzdy !
Glock-plastik fantastik :-)
glock to napsal hezky
Já mám GSA 12/2003, jednou mi udělala lišku na kotouči přes zimu, cívky zkouším často, když mi přijde že to nejede OK a vždycky jsou OK (pro jistotu mám ale koupenou cívku i fajfky z ne-TwinSparku)
Co ale musím uznat ve věci ústupu kvality je to, že táta na R1100 R má manžetu na kardanu stáhnutou origo. kovovejma páskama, kdežto já mám origo plastový stahovačky a to se mi fakt nelíbí a nevím jak ty kovový sehnat
(ale myslím, že i přesto bych si příště zase koupil 1150 GSA místo 1100 GS)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Zdar, tak tohle se mi už stalo dvakrát, naštěstí v malé rychlosti, ale shoduje se to s tebou v tom, že to bylo po rozjezdu - teda motor do toček a pak najednou blikání a tupé brzdy - pomohlo jen rychle pustit a znovu vzít pořádně za páčku, ale co bych dělal v kritické situaci kdo ví...
Ještě mi není jasný chlapi o jaké cívce se tu vede řeč??? může mi to někdo líp osvětlit - díky!!!
Patrik Dobrichovice napsal:
Mám stejné moto, jeden rok. Najeto 55tis.km, já pouhých 10tis.km. Jeden z letních výletů mne nepříjemně rozhodil a dodnes nevím oč šlo. Možná jste se s tímto problémem někdo setkal. Při vytočení mota na plný plyn přes 4t/ot. začla moto ztrácet výkon, cukat, na palubní desce rozblikání ABS, výstraha a moto asi 2 vteřiny nebrzdí. Jelikož první tento zážitek byl při předjíždění kamionu v kopci a následném zařazení do kolony, jistě si většina z Vás umí představit jak jsem se cítil. Moto šla ihned do CARSERVISU a po třech týdnech mi bylo sděleno,že se jim po projetí motocyklu závada projevuje nicméně diagnostika nic nepíše a oni se s tím nikdy nesetkali. Další věc je, že i přes novovou baterku a svíčky motka nechce ****tovat když je okolo 0st. Celsia. Možná ty cívky
OK, takže 2003 měli všechny 2 svíčky na válec a každá svíčka má svoji cívku a twin mají jinou cívku než ty co nemaj twin??? V tomhle teda jasno ještě nemám... dík za zprávu Bystřické
bystricke napsal:
cívka k hlavní svíčce,otom je myslím řeč
PEDROS napsal:
OK, takže 2003 měli všechny 2 svíčky na válec a každá svíčka má svoji cívku a twin mají jinou cívku než ty co nemaj twin??? V tomhle teda jasno ještě nemám... dík za zprávu Bystřické
bystricke napsal:
cívka k hlavní svíčce,otom je myslím řeč
Hlavni svicky maji kazda svoji civku a spodni svicky maji civku spolecnou.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex