Jsem ted mel na dovolenou vzadu poprve 09.Chvili jsem si zvykal na huceni,ktere jsem z 07 ani z 10 neznal.Nez jsem prisel na to,ze je to od gumy,tak jsem podezrival zadni lozisko.
Na mokru mi parkrat klouzla,ale teren a sucho super.Daval jsem ji tam uz lehce jetou a byli na ni na nekolika mistech uprostred ve svaru praskliny.Nektere docela vyrazne.Nastesti se behem 4t.km nijak moc nezvetsili,takze vzhledem k cene spokojenost.Jo koupil jsem ji od Kasaka se 3000km za 600kc.
Ted ma neco pres 7000km a tuhle sezonu jeste vydrzi.
Prikladam nekvalitni foto jedne z tech prasklin.Je jich po obvodu odhadem 6.
Jo nasadil jsem bez duse a pres to,ze uz byla nazouvana po druhe,tak zcela bez uniku.Nekdy se stava,ze dusovka pri prvnim nazuti bez duse drzi,ale jak se jednou sunda a nanda znova,tak jiz uchazi.
vevis přiložený následující obrázek:
[101.77Kb]
Upravil vevis dne 14.06.2011 15:04
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
ja som pred troma tyzdnami obuval jazdenku s pred roka co mala 2000km a urobil na nej v turecku 8000km po ich odpornych cestach co zeru gumy pred ocami
guma je v polovici zivotnosti
p.s. na porovnanie cachova zadna TKC80 to zvladla ale po prichode domov ju mohol rovno hodit do kosa
Taky se přidám se zkušeností s E09.
Nasadil jsem novou, zatím pouze zadní, na cestu do Rumunska.
Přední mám už koupenou taky, ale potřeboval jsem dojezdit TKC80, což se mi nepodařilo
Celkem najeto 3500km, singl, plně naložená motorka, z toho cca 500km terén, cca 2000 kvalitnější asfalt, zbytek rumuské cesty, každý ať posoudí, zda se jedná o terén či nikoli. Tlak 2.1, antipich OKO.
Pneu hučí, nicméně nepozoruju výraznější rozdíl oproti TKC80.
V terénu daleko jistější pneumatika, opět v porovnání s TKC80.
Jíl jí zalepí, ale to asi každou, jinak si obstojně poradí i s blátivým terénem - tady ale záleží spíš na jezdci, pneu spíš pomáhá. Suchý podklad bez problému, vhká tráva celkem OK.
Za sucha drží velmi dobře, to je známo (na špuntovku se s ní dá jet i celkem sportovně), já si však myslím, že i na mokru je velmi dobrá a drží obstojně, podotýkám, že za mokra jezdím rozumně.
Myslím, že pneu dovolí jezdit za mokra "nepřiposraně".
Jediné uklouznutí (za mokra), nestabilitu i při rovné jízdě, jsem zažil na nějakým spešl asfaltu cca 30km, kde jsem měl teda fakt staženej zadek. To však přikládám za vinu složení asfaltu. Jinak velká jistota, ale opakuju, jezdím rozumně,. což může být dost subjektivní. Po těch 3500 km je sežraná tak z 40%. Největší úbytek při přesunu HU-SK-CZ po dálnici cca 700km, cestovní rychlost tachometrových 120-130km/hod.
Suma sumárum, jsem hodně spokojenej a nemám důvod se vracet k TKC80. Škoda pouze toho rozměru
Ještě dodám, nepozoruju žádná praskliny, natržený špunty apod.
Ivan tu psal, že dokud není zahřátá tak v klidu, což jsem se snažil dodržovat...
Upravil Janek dne 14.06.2011 16:58
Janek napsal:
Taky se přidám se zkušeností s E09.
Nasadil jsem novou, zatím pouze zadní, na cestu do Rumunska.
Přední mám už koupenou taky, ale potřeboval jsem dojezdit TKC80, což se mi nepodařilo
Celkem najeto 3500km, singl, plně naložená motorka, z toho cca 500km terén, cca 2000 kvalitnější asfalt, zbytek rumuské cesty, každý ať posoudí, zda se jedná o terén či nikoli. Tlak 2.1, antipich OKO.
Pneu hučí, nicméně nepozoruju výraznější rozdíl oproti TKC80.
V terénu daleko jistější pneumatika, opět v porovnání s TKC80.
Jíl jí zalepí, ale to asi každou, jinak si obstojně poradí i s blátivým terénem - tady ale záleží spíš na jezdci, pneu spíš pomáhá. Suchý podklad bez problému, vhká tráva celkem OK.
Za sucha drží velmi dobře, to je známo (na špuntovku se s ní dá jet i celkem sportovně), já si však myslím, že i na mokru je velmi dobrá a drží obstojně, podotýkám, že za mokra jezdím rozumně.
Myslím, že pneu dovolí jezdit za mokra "nepřiposraně".
Jediné uklouznutí (za mokra), nestabilitu i při rovné jízdě, jsem zažil na nějakým spešl asfaltu cca 30km, kde jsem měl teda fakt staženej zadek. To však přikládám za vinu složení asfaltu. Jinak velká jistota, ale opakuju, jezdím rozumně,. což může být dost subjektivní. Po těch 3500 km je sežraná tak z 40%. Největší úbytek při přesunu HU-SK-CZ po dálnici cca 700km, cestovní rychlost tachometrových 120-130km/hod.
Suma sumárum, jsem hodně spokojenej a nemám důvod se vracet k TKC80. Škoda pouze toho rozměru
Ještě dodám, nepozoruju žádná praskliny, natržený špunty apod.
Ivan tu psal, že dokud není zahřátá tak v klidu, což jsem se snažil dodržovat...
Plánovaná je výroba ve 150, snad ještě letos. Ve čtvrtek jedu do fabriky, tak se zeptám a napíšu
Tak Mitas E - 09 jde to testovací série v rozměru 150 červenec 2011. V současné době se dělají úpravy na formě. Nadhodil jsem předělání přední pneu, všichni víme, že stojí za starou belu. Můj návrh zněl vyrobte přední ostrou pneu vhodnou k zadní, něco jako je Army. Chvilku to potrvá ale bylo vyřčeno souhlasné stanovisko.
Zatím rozměr ve 150 ve stadiu přípravy formy.Po telefonickém ověření stavu je předpoklad ověřovací série na srpen 2011.
Upravil joe dne 20.07.2011 10:05
Joe napsal:
Tak Mitas E - 09 jde to testovací série v rozměru 150 červenec 2011. V současné době se dělají úpravy na formě. Nadhodil jsem předělání přední pneu, všichni víme, že stojí za starou belu. Můj návrh zněl vyrobte přední ostrou pneu vhodnou k zadní, něco jako je Army. Chvilku to potrvá ale bylo vyřčeno souhlasné stanovisko.
Joe napsal:
Zatím rozměr ve 150 ve stadiu přípravy formy.Po telefonickém ověření stavu je předpoklad ověřovací série na srpen 2011.
Že je baví si dělat z lidí pr*del... Po tý minulý blamáži a zpoždění je to jako přes kopírák... Ty manažéry vyházet, vždyť čubí serióznost a tím i dobré jméno firmy Mitas...
Joe napsal:
Tak Mitas E - 09 jde to testovací série v rozměru 150 červenec 2011. V současné době se dělají úpravy na formě. Nadhodil jsem předělání přední pneu, všichni víme, že stojí za starou belu. Můj návrh zněl vyrobte přední ostrou pneu vhodnou k zadní, něco jako je Army. Chvilku to potrvá ale bylo vyřčeno souhlasné stanovisko.
Joe napsal:
Zatím rozměr ve 150 ve stadiu přípravy formy.Po telefonickém ověření stavu je předpoklad ověřovací série na srpen 2011.
Že je baví si dělat z lidí pr*del... Po tý minulý blamáži a zpoždění je to jako přes kopírák... Ty manažéry vyházet, vždyť čubí serióznost a tím i dobré jméno firmy Mitas...
Ono je to trochu jinak. Formu si nechává fabrika dělat subdodávkou a pokud je hotová, tak vyrobit pneu je otázka dnů.