Zkusit to muzes, ja kdyz jezdil do Mostu, tak tam celkem bezne nekdo s podobnou motorkou jezdil, obcas i nekdo na Harleyi jen to asi nebude na nejakej rekord trate
Jasan. Zajeď tam. Ale nezapomeň, že je to autobus, až se rozvášníš. Na okruhu jsem se za pár hodin naučil to, co jsem se na silnici nenaučil za 10 let.
Člověk aspoň zjistí, že při běžném ježdění má ještě rezervu, kterou si můžeš na okruhu osahat, a že v případě problému se s tím na silnici dá ještě leccos dělat.
Problém ale bývá, že pak člověk začne jezdit jako úplné pako i na silnici. :-)
Anebo ho to na silnici úplně přestane bavit.
Edit: A jistota, kterou člověk nabere, je k nezaplacení.
Upravil cibus dne 06.09.2013 14:48
ja jsem byl v brne na okruhu s 11GSem a nepripadal sem si ze tam zavazim. na rovinkach teda jo, ale v zatackach to slo. Tourancky vypadaly jak gumy ze okruhovyho supersportu
Zkusit si to je ok.Výhoda brněnského okruhu je ve veliké šířce.V případě problému je pořád šance zůstat na asfaltu.
V případě pravidelnějšího ježdění buď supersport nebo výkonný naháč.
Jednou-na agentuře-jel borec svých 6 krát 20 minut totální loudačku.Na Hondě Transalp.Nedalo mi to a stopoval jsem mu to.4:20.Vyhozené prachy:-)
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Nori napsal:
Zkusit si to je ok.Výhoda brněnského okruhu je ve veliké šířce.V případě problému je pořád šance zůstat na asfaltu.
V případě pravidelnějšího ježdění buď supersport nebo výkonný naháč.
Jednou-na agentuře-jel borec svých 6 krát 20 minut totální loudačku.Na Hondě Transalp.Nedalo mi to a stopoval jsem mu to.4:20.Vyhozené prachy:-)
Na druhou stranu jde o to si užít a jestli si to borec užil i v takovém čase tak mise splnila svůj účel. Nebo ne? GSA = skutečná radost z jedné stopy!
Kdyby jste někdo se zkušeností z okruhového ježdění pro radost napsal své postřehy, jak to probíhalo, co bylo fajn, co ne, na co si dát pozor, jak to objednat, co sebou a jak jezdit (nějaká pravidla). Nebo pokud znáte nějaký odkaz, kde o tom lze něco přečíst prosím o info. Myslím, že to zkusím i s "autobusem"
GSA = skutečná radost z jedné stopy!
Tohle se asi nepočítá Byl jsem si v neděli zajezdit v motoškole u Sršně a takhle podobně to vypadalo téměř celý den. "poser" proužky na gumách samozřejmě žádný nejsou, motorka šla až na hranici náklonu.
Každopádně jeho motoškolu mohu jen doporučit.
berka přiložený následující obrázek:
[41.58Kb]
Upravil berka dne 09.09.2013 22:34
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Už je to cca 12 let, co jsem byl na okruhu poprvé a už je to i chvíli, co nejezdím, takže nemám aktuální info. Pro veřejnost jsou pořádány "jízdy veřejnosti", jejich termín je potřeba najít v kalendáři na www.automotodromb.... Dle všeho letos už žádné nebudou. Jezdí se 25 min a stojí to 550 Kč. Ty 25-ti minutovky se opakovaly 3x nebo 4x za sebou, podle tmy. Většinou to bylo od 18:00-20:00.
První zkušenost
Když jsem přišel k boxové zídce, udělalo se mně nevolno. Kolem zídky to švihali borci jeden za druhým a mezi takové jsem měl jet? Srdce až v krku a tep 220. Měl jsem chuť to složit a jet domů. Byl jsem na VŠ a v motorce jsem měl všechny prachy. Ale koupil jsem lupen (dnes už, co vím, přes net) a šel na to. Můj sen bylo dát si "kolínko", na které jsem na asfaltu marně čekal snad 2 roky. Kolínko přišlo asi v třetí zatáčce. Pak a v dalších jízdách už se člověk začal učit hýbat se na motorce, brzdit, volit stopu atd.
Důležité je jet si svoje. Nedívat se do zrcátek, nikomu neuhýbat, jet si svoji stopu. Jak začneš měnit směr nebo uhýbat v zatáčce nebo před ní, může být problém. Zbytečně někoho můžeš vytlačit ven nebo zavřít stopu. Rychlejší borec si Tě přečte z dálky a lehce Tě obstřelí. Na vlákno "ponižování nečistých v zatáčkách" zapomeň. Možná tam někoho i předjedeš, ale většina kluků na silničkách Tě předjede s prstem v nose.
Přínos pro moji jízdu to mělo obrovský. Nabyl jsem jistoty, zjistil, že limit motky (náklon a brzd. schopnosti) je hodně daleko. I dnes na "cenduru" sebou v zatáčkách na sedačce melu a asi to vypadá komicky, ale funguje to. :-)
P. S. Špatná by nemusela být ani ta motoškola.
Upravil cibus dne 10.09.2013 08:34
Přes agenturu nutno počítat s částkou kolem 4500-5000 kč/den.V tom je zahrnuto 6 krát 20 minut ježdění podle výkonnostních skupin, 5 krát 20 minut plus závod, nebo 4 krát 20, závod a 1, 5 hod volné ježdění.Variant je více, záleží na pořádající agentuře.Nejdražší je Brno o víkendu a třeba Slovakiaring v týdnu je "za hubičku".To je např.3500 kč.
Výborné ceny má Fiala Motorsport.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
berka napsal:
Tohle se asi nepočítá Byl jsem si v neděli zajezdit v motoškole u Sršně a takhle podobně to vypadalo téměř celý den. "poser" proužky na gumách samozřejmě žádný nejsou, motorka šla až na hranici náklonu.
Každopádně jeho motoškolu mohu jen doporučit.
To zní dobře. Jak se přihlásit? Přes web?
GSA = skutečná radost z jedné stopy!
Ano, přes web. Náhodou se uvolnilo jedno místo v již obsazeném kurzu, tak jsem po něm hned skočil. Veškeré info je na jeho stránkách, každopádně příští rok se přihlásím znovu. Fakt to za to stojí. Pro majitele GS to asi nebude to pravé ořechové, ale po silnici jezdíte všichni takže nějaký smysl to má vždy.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Tak letos se do okruhového šílenství ponořím o něco více než pouhý jeden den loni.Vypadá to celkem nadějně,na rozjezd sezony hned osobáček v závodě agentury Racetrack v Brně,v superbike start z 18.místa,v cíli 12 a čas 2:16,7.Stačilo změnit rozetu o 4 zuby na 46 a hned je zrychlení masakrální.Tak jsem se z toho pokakal,že druhý den jsem šel odevzdat spz do depozitu,od teď bude mé GSX-R pouze na okruhu.Cíl:2:14,999. https://www.youtube.com/v/...
Upravil Nori dne 18.05.2015 22:58
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.