Dneska jsem jel 07čky obout. Bohužel maji jenom zadní ve 150ce a přední neví, kdy jim dodaji. Joe - nemáš nějaký zákulisní informace kdy jim pošlou i ty předky ve 110? V nejhoršim tam na konci června zinknu 100ku, kterou maji skladem. Kombinace Anakee 1 na předku a 07 vzadu se mi moc nelíbí. Jinak už prej maji jenom pár kusů tý 150ky a další hnedtak nebudou. Jsem na 07 zvědavej
Upravil MALI dne 09.06.2011 13:30
MALI napsal:
Dneska jsem jel 07čky obout. Bohužel maji jenom zadní ve 150ce a přední neví, kdy jim dodaji. Joe - nemáš nějaký zákulisní informace kdy jim pošlou i ty předky ve 110? V nejhoršim tam na konci června zinknu 100ku, kterou maji skladem. Kombinace Anakee 1 na předku a 07 vzadu se mi moc nelíbí. Jinak už prej maji jenom pár kusů tý 150ky a další hnedtak nebudou. Jsem na 07 zvědavej
Zítra tam brnknu a zjistím kdy budou. Jezdil jsem 100, nou problem. Až na to číslo. Forma ve 110 je, prototypy E-07 Dakar mám ve 110. Problém je v plánování výroby.
MALI napsal:
OK. Tak to sem pak kdyžtak napiš. Určitě to bude zajímat víc lidí
Ja budu priste volit kombinaci E10predek a E07zadek.Ta 10 je na predek lepsi.Dobra zivotnost,chovani na mokru i na silnici.Predni 07 ma uz z vyroby dost nizkej vzorek a v blate byla relativne brzo nepouzitelna.Muj nazor.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jen pri info,
jedu na E07 a E10 na celou cestu do Mongolska.Bude to neco kolm 30 tis km.
Na 07 jsem odjel uz 13 tis a zadek je jeste tak 75% neuveritelny co to vydrzi.
Ted mam E10 do Pamiru a zatim drzi. Ty 07 zase obuji nekde za Mongolskem na cestu Ruskem domu.
Rucni prezouvani mam zasebou z vse bez problemu. Velmi se mi osvetcila v predni gume motokrosova zesilena duse. Myslim kolem 4mm.
Zatim zadny problem. Do zadni 17" kola jsem t\kovou dusi nesehnal a take jsem ji uz jednou prorazil asi o rafek v dire.
Zdar vsem
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
To Vevis: Když já terén nejezdim a rád bych tam měl dvě stejný pneumatiky. Nicméně díky za radu! Uvidim co napíše Joe a v nejhoršim tam půjde ta 100ka.
Když nejezdíš terén,tak proč tam chceš dávat mitasky?Chceš se zabít?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jezdim max nějaký polňačky nebo lesní cesty Chci tam dát silniční gumy né špunty. Nejdřív si přečti co o nich Joe napsal a pak třeba pochopíš. Když budou stát za nic (doufám, že ne), tak se vracim k Touranckám
Predek: TKC. Podle mne nic lepsiho neni, pokud clovek nechce do bahna.
Zadek: TKC, Mitas E-10 taky jdou, na cestu Mitas E-07 - popravde vubec nechapu, proc tam nekdo dava gumy bez poradneho vzorku
MALI napsal:
Jezdim max nějaký polňačky nebo lesní cesty Chci tam dát silniční gumy né špunty. Nejdřív si přečti co o nich Joe napsal a pak třeba pochopíš. Když budou stát za nic (doufám, že ne), tak se vracim k Touranckám
Neřekl bych,že 07 jsou zrovna silniční gumy.Co psal Joe jsem dobře četl.
Mám s mitaskama svoje vlastní zkušenosti,ikdyž se starší verzí,ale mám.
Když se zamyslíš nad tím,že vydržej šílený kilometry a přitom,aby byla guma přilnavá,tak musí být logicky měkčí,tak mě z toho vychází jediný.Je to furt stejně tvrdý,jak ty starý mrchy...tzn.jak puky!Žádný zázraky v podobě extrémního nájezdu a přitom přilnavosti neexistují!!!
Myslel jsem to dobře a jen jako radu tobě(když jsi zrovna psal,že nejezdíš off)
Jedinej případ,kdy bych je já znovu obul,by byl,že bych jel někde do Afriky,kde bych věděl,že budu jezdil jenom po kamenitých cestách,protože tyhle "puky" jsou asi jediný,co by to vydržely.
Na MOKRÝ silnici se nechovají,jako běžný gumy,že by tě před uklouznutím v náklonu nejdřív varovaly mírným podklouzáváním,co se projevuje jako houpání.Tyhle prostě držej...držej...a ležíš!
Neříkám,že si s něma ustele každej.Záleží hodně na tom,na co jsi zvyklej,ale jestli seš zvyklej na Tourancky nebo něco takovýho,tak bych teda obavy měl.A dělat to jenom pro ušetřených pár stovek se ti nemusí vyplatit.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
TO Mr GS: Jako radu to samozřejmě beru. Mitasky jsem nechtěl kvůli brutálnímu nájezdu nebo ušetřenejm pár korunám - chtěl jsem je protože je Joe chválil a protože by měly být z měkčí směsi. Asi Ti ale budu muset dát za pravdu - včera jsem to hodil na motorku a jel od nás zadem na Prahu. Na suchu celkem dobrý - až na ten šílenej zvuk při brždění (asi to bude tim vysokym vzorkem), pak začalo pršet a bylo to zajímavý Chápu že je ta guma nová a klouže - taky jsem podle toho jel. Nicméně na mokrý silnici na rovině na trojku na 3000 ot. jsem lehce vzal za plyn a už mi lítala prdel, při brždění to taky dělalo bejkárny a moc to nesedělo ani do zatáček (za mokra). Ale jak píšu - ta guma je nová a zatim klouže takže na závěry je zatim asi brzy, nicméně si myslim, že kvality Tourancek to nedosáhne ani omylem. V nejhoršim poletí 07 do kopřiv a koupim osvědčený Tourancky
Upravil MALI dne 12.06.2011 09:48
Mě stačí,co k tomu napsal Dufíno: 13tis. a zbývá 75% ??? To normální není a odpovídá to přesně mým zkušenostem z drívějška.Navíc podle toho,co říkají ostatní,hádám,že u mitasu to míchaj,jak v pohádce sůl nad zlato...přiměřeně...přiměřeně
Prostě,co guma,to originál!Takže spoléhat se na to,že Joeovi zrovna dali měkčí směs,tak ty ji budeš mít taky,je v tomhle případě k ničemu.
Ale každej si na to asi musí přijít sám.Tak hlavně s sebou nikde neflákni a až je trochu ohobluješ,tak dej vědět ...ostatním...(mě už nic nepřesvědčí)
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Porovnání Mitas E7 a E10, samo že stejné rozměry 150/70 atd. Koukněte nejen na zaoblení profilu, ale i výšku pneu??????
easyrider přiložený následující obrázek:
easyrider napsal:
ten výškový rozdíl je opravdu markantní. Neví někdo proč to mu tak je??
neroztahne se to trochu kdyz to nazujes?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
easyrider napsal:
ani jedna není na ráfku a ten rozdíl je několik cm, ale když si dám trošku špenátu..........? Tak to nepomůže
no prave, ta E-10ka mi prijde hubenejsi.. mohla by se trochu roztahnout a tedy snizit... mozna.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je to tak jak píše Hicks. Výškový rozdíl při nenazuté pneu je její konstrukcí. Samozřejmě se to roztahne. A není pravda, že by o sobě v případě podklouznutí nedala E 07 vědět. Na cestě do Albánie jsem E 07 které jsem testoval a najel na nich 4500 km přenechal kamarádovi Mirkovi, který na nich jel se mnou. Nebo já s ním? Cestou jsme nekolikrát zmokli a v průměru na dešti odjeli asi 2 dny.Já a další kámoš Jura jsme testovali E07 E10 v provedení Dakar, ale o tom až někdy příště. Mirek jel na tomto tipu pneu poprvé a z respektem. Dle jeho vyjádření se tento typ směsy (pokud bude výrobcem dodržen i nadále) nechová na vodě špatně a to co tyto gumy předvedli na šololině a kamenech bez průrazu a zjevného úbytku vzorku, klobouk dolů. V současní době je na nich najeto bez mála 8 tkm. a zůstává pořád dost vzorku na ježdění kolem komína. Za 3 tkm. v Albánii úbytek 1 mm v zadu a 0,5 vepředu! Každý si musí vybrat pneu na ten typ povrchu po kterém jezdí.
Upravil joe dne 25.01.2013 15:31