profesor napsal:
Vlastiku, co jeee????????
Co ty na to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Radši dávej pozor ať neškrtáš stupačkama o zem a nerejpej!
Pokud jsi nepochopil pointu posledního příspěvku tak ta zní ser na sedla ventilů nebo ti odejde vnitřek motoru!
Nebo taky přehnaná péče se nevyplácí
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Já myslím že je třeba nenaletět při kupování na levný vrak, vybírat max. pečlivě motorku s jasnou historií a servisem a pak už se v ní nehrabat. Je mi Lukyho fakt líto a rád bych mu pomohl, ale celé tohle téma je tak trochu absurdní. Prosím Tě, kdo dělal ten servis???
Spea-ToM: není to v pořádku! Na plný sytič motorka drží otáčky cca 2000 (i víc) bez klesání a chcípání. Takřka hned po nastartování dáváš sytič do první polohy, kde už drží páčka sama, otáčky o něco nižší a stále je to drží, on to vlastně není sytič v pravém smyslu slova, prostě pootevřeš klapky. "Bublina" při vrknutí z volnoběhu není normální, resp. svědčí o nutnosti seřídit mototr, tj. lanka a vstřiky stejně tak jako např. při střílení do výfuku. Doporučuji nechat udělat odborníkům.
Líto ti mě být nemusí, věděl jsem ze nekupuju novej stroj a navíc motor jel jak z parku než se na něm začalo dělat. Ze servisu už sem odjížděl na vraku. Bylo potreba tam vyměnit sklicko na kontrolu oleje a přetesnit levej válec protože mikro podfukoval a vyměnit gufero na spojce. Pak mi řekli že by bylo dobré vyměnit i rozvoďáky když už je to rozhozené a rovnou udělat i sedla ventilů.V průběhu opravy mi řekli že jsou špatné ložiska na kyvce a na kardanovým tunelu tak je vyměnili. Znovu říkám že mi ta moje 11ctka jela líp jak kamarádovi 1150 takže to šrot nebyl. A až se nasadí novej motor tak to bude celý v cajku. Nebýt těch ventilů tak sem teď v klidu jezdil. Úsměvné včera bylo že tam měl kluk na opravu KTMku a taky mu dělali hlavu a dělal se mu i nikasil a ten se projel jen 300metrů a motor mu začal bouchat stejně jako mě po najetí oněch 50 km. Závěr byl že má taky v prdeli šálky na klice
Upravil LukyGs dne 10.05.2012 10:57
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
No hlavně že to bereš s humorem, držím palce ať brzy jezdíš. Mně kdysi nepatrně rosil skoro u nové 1100 jeden spoj na válci, ale neřešil jsem to, bylo to nepatrné a pak jsem zjistil že i běžná věc. Klapka vstřiku klapala, tak ji vyměnili v záruce, na funkci to nemá vliv ale otravuje to. Nový vstřik bych kvůli tomu nekupoval, někdo doporučoval pružinku od rolny co na ní je lanko, asi to funguje, protože když na rolnu zatlačíš, klapot zmizí, mám pocit že jsem s tím kdysi taky chvíli jezdil než v BMW potvrdili výměnu. Jak slyším o výměně rozvoďáků u GS s tímhle nájezdem, tak to by musela mít motorka najeto daleko víc, vlastně neznám nikoho, kdo by je měnil i při nájezdech 200 tisíc km i víc... A příště jezdi k osvědčeným BMW servisákům:-)
No tak to jsem si myslel že u osvědčených jsem, protože to bylo na doporučení kamaráda. Ty klapající klapky stačí nová osičky a 4 KU pouzdra a je po klapání
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
No tak to jsem si myslel že u osvědčených jsem, protože to bylo na doporučení kamaráda. Ty klapající klapky stačí nová osičky a 4 KU pouzdra a je po klapání
Spea-ToM: není to v pořádku! Na plný sytič motorka drží otáčky cca 2000 (i víc) bez klesání a chcípání. Takřka hned po nastartování dáváš sytič do první polohy, kde už drží páčka sama, otáčky o něco nižší a stále je to drží, on to vlastně není sytič v pravém smyslu slova, prostě pootevřeš klapky. "Bublina" při vrknutí z volnoběhu není normální, resp. svědčí o nutnosti seřídit mototr, tj. lanka a vstřiky stejně tak jako např. při střílení do výfuku. Doporučuji nechat udělat odborníkům.
Nebyla by tedy rada ke komu s tim na serizeni motoru zajet? Nejlepe nekdo z vychodnich cech, ale pokud by to nebyla prace na cely den, tak bych zajel i nekam dale.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Spea-ToM: není to v pořádku! Na plný sytič motorka drží otáčky cca 2000 (i víc) bez klesání a chcípání. Takřka hned po nastartování dáváš sytič do první polohy, kde už drží páčka sama, otáčky o něco nižší a stále je to drží, on to vlastně není sytič v pravém smyslu slova, prostě pootevřeš klapky. "Bublina" při vrknutí z volnoběhu není normální, resp. svědčí o nutnosti seřídit mototr, tj. lanka a vstřiky stejně tak jako např. při střílení do výfuku. Doporučuji nechat udělat odborníkům.
Nebyla by tedy rada ke komu s tim na serizeni motoru zajet? Nejlepe nekdo z vychodnich cech, ale pokud by to nebyla prace na cely den, tak bych zajel i nekam dale.
profesor napsal:
Vlastiku, co jeee????????
Co ty na to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Radši dávej pozor ať neškrtáš stupačkama o zem a nerejpej!
Pokud jsi nepochopil pointu posledního příspěvku tak ta zní ser na sedla ventilů nebo ti odejde vnitřek motoru!
Nebo taky přehnaná péče se nevyplácí
No tak
Ja to tak zle nemyslel
Skrtat stupackama, to neumim. Ale mam rad tohle, 50km nepotkas zivou dusi, pak farma zas 20km nic. To miluji.
Tak to kmemu jezdeni, pokud jde o tvuj motor? Tak tam bych se zamyslel nad sebou. Kolik lidi ti rikalo, nehrabej do nej!! A ty mas svou hlavu? Tak ted neses nasledky, ale je pravda ze mas opravene lozisko v prevodovce. Hmmm docela drahe lozisko?? No snad jsi se trosku poucil.
JINAK, tva prace se mi moc libi. Priznavam ze to sleduji a v nekterych vecech ti fandim a drzim palce. Hodne jsi zmenil vzhled predku a tim jsi tu motorku omladil. Je to pekne. Ale urcite se najdou taci co nebudou semnou souhlasit.
Jen pokracuj a nenech se odradit
Jooo a rejpavej pry jsem.
profesor přiložený následující obrázek:
Spea-ToM: firem je víc, tady u nás ve VČ 2BMoto v Trutnově, ale nemám s ním zkušenost. Osvědčený je Car Servis v Praze, já osobně to dávám k Cyrilovi do Prostějova a důvěřuju i Pepínovi Skružnému (MotoMan Tech) nedaleko Prahy. Asi se to dá udělat i podle návodu a určitě to bude lepší, ale radši dám pár stovek někomu, kdo už seřídil stovky motorek a má BMW diagnostiku.
Tohle vlákno fakt nemá chybu. Na bmwgs chodím už jen kvůli němu. Ber to Luky jako kompliment ....Ale novej motor-to jsem fakt nečekal. Co vlastně zbylo z původní motorky? To je už nový zadní kolo, novej výfuk, novej zobák, nová převodovka (náhradní) a teď už i novej motor. Já bych to šel hodit ze skály.
Upravil Mardock dne 12.05.2012 08:02
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Tak teď už by to házení že skály bylo zbytečný ne? Když už je vše v cajku. Z náhradní převodovky sem použil akorát řadící váleček a 3kové kolečko. Za týden můžeme dát velet a uvidíme kdo potom bude házet že skály
Kdyby nebyla chytlá ta klika tak sem novej motor neřešil ale takto je to levnější varianta a taky o hodně rychlejší. Už su bez moto skoro čtyři týdny a to je mazec. Dokonce jen k vůli tomu absťáku zvažuji ještě koupi 12ctky
Upravil LukyGs dne 12.05.2012 12:37
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Co je špatně na tomto obrázku?
Včera jsem měnil gumu a začalo mě kopat ABS. Bůhví proč to se starou gumou nedělalo, asi jak byla sjetá měla menší průměr a ABS to pobralo. o tom chybějícím zubu jsem věděl, ale myslel jsem, že to tak má být. A ono prd. A po přezutí v malý rychlosti, tak kolem 15-20 km/h to pořád bzučelo a tak jsem hledal příčinu a ono ouha...
no_-_name přiložený následující obrázek:
No a tak jsem si říkal, že ten kroužek víc zkurvit nemůžu a přišla na řadu CO2 svářečka a půlhodina s pilníkem. Výsledek se brzy dostavil (sorry za rozmazanou fotku, bylo to v euforii z toho jak to krásně chodí)
Jsou zde nějaké námitky proti mému řešení?
no_-_name přiložený následující obrázek:
[161.73Kb]
Upravil no_-_name dne 13.05.2012 00:17
~ R1100GS ~
Jinak kluci ty osičky v pondělí zjistím jestli už sou hotové a dám to sem. Měl sem teď krapet jiný starosti
Upravil LukyGs dne 13.05.2012 01:10
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
Tak teď už by to házení že skály bylo zbytečný ne? Když už je vše v cajku. Z náhradní převodovky sem použil akorát řadící váleček a 3kové kolečko. Za týden můžeme dát velet a uvidíme kdo potom bude házet že skály
Kdyby nebyla chytlá ta klika tak sem novej motor neřešil ale takto je to levnější varianta a taky o hodně rychlejší. Už su bez moto skoro čtyři týdny a to je mazec. Dokonce jen k vůli tomu absťáku zvažuji ještě koupi 12ctky
no já to ze skály házet určitě nebude-mě poslouchá a krom porouchanýho startéru jsem na ní 20.000 km nešáhl. Byl by v tom čert aby ti to o trošku líp nejelo za ty prachy. Když jsem na té tvojí jel v původním stavu tak byla lína až hrůza
Upravil Mardock dne 13.05.2012 12:10
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Tak to teď pěkně kecáš nebo ses bál ji vytočit. Alf má 1150 a říkal že moje jedenáctka jede líp jak ta tvoje 11ctka a dokonce i než jeho 1150. A s tím že jsi krom startéru nic nedělal zase kecáš nebo snad jsi u kluků v Droždíně nedělal gufero na spojku a neměnil lamelu?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
S kupou tej 12ky este pockaj, bo pojde tvoja 11ka este lepsie ako 12ka a potom budes hoodne nasrany
Nie je dovod aby 1150 v dobrej kondici sla horsie asko 11ka.
Ale inak vela zdaru pri opravach.
Upravil Malakh dne 14.05.2012 08:34