Krása, se sklenkou whisky na to po večerech i jen koukat je úžasný.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Snizeny stupacky je na tem povinost.stou ovladatelnosti mas pravdu, jak sem se na tem svezl tak sly jawy z baraku hned sem vedel ze uz se na nich nesvezu. Tu predni brzdu mam origo akorat sem kupoval novy pistek a staci to.
Kupredu spatki ni krok...
JJ. Snížené stupačky jsou potřeba, jinak budeš jezdit s kolenama pod bradou. Mám Siebenrock -3cm a jsem spokojenej.
A jak jsme se bavili včera ohledně těch brzd, tak mě pomohlo udělat celkovou repas pumpy (pístek s těsněním) a třmenu (sada pístků s těsněním a manžetkama) + pancéř.hadice + 320mm kotouč a je to super (jak účinek, tak dávkování).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Predni trmen mam zrepasovanej, nasazen velkej kolouc, pancerovka tam taky je, jedina zmena je prave to prestruzeni dutiny brzdoveho valce na 15mm. Puvodni 12mm dutina byla bohuzel uz nepouzitelna, tak jsem risknul tuto upravu s tim, ze kdyztak koupim cely novy valec. Presne na tohle doslo a opet tu mame ponauceni, ze veci se maj delat tak jak maji byt. Premyslim take nad upravou v podobe ctyrpistkoveho trmenu z 11GS. Kdyz ani to nepomuze, pak zvazuju jeste pridani druheho velkeho kotouce na druhou stranu kola. Uvidime...
Puvodne jsem si myslel ze budes delat renovaci tak, ze uděláš motorku jako by vyjela z fabriky... dodatecne upravy tuningoveho stylu voc blastry a neco sem tam z 1100 z toho udelaji motorku funkcni ale dehonestuji hostrickou originalitu. Podle me skoda ktera navic snizuje hodnotu.. za me je to skoda.. nicmene chapu ze pokud chces motorku pouzivat, upravy jsou nutne..
Vim jak to myslis, puvodne jsem mel v planu na ni pouze cumet a na jezdeni mit jinou. Nebo vlastne ani uz na motorce nejezdit. Jenze pak se par veci zmenilo a ja bych tuhle vec chtel pouzivat a to sebou nese nekolik uprav. Beru to jako u jaguaru, spousta vylepseni, ale nic co by neslo vratit zpet, original dily nevyhazuju ani neprodavam. Behem dvou hodin je moto v original stavu.
Vylepsujeme? Originalni tlumic jsem nechal repasovat a dal na nej novou pruzinu. Najel jsem asi dva kilaky. Nebylo to spatny, ale tohle bude lepsi. Uroven je jen jedna at jde o Jega nebo o tuhle vranu...
Michal21 přiložený následující obrázek:
Saaakra ten telak je drazsi jak cela motorka.ja tam dal yss na to litani kolem komina...ikdyz vloni sem byl v gapa, vydrzel a funguje.
Kupredu spatki ni krok...
Mám pocit, že ty základní pro tyhle oldschoolovky ještě loni stály 500E/ks a dokonce byla "akce" na ty motorky, co mají v zadu dva tlumiče (starý RS atd.) taky byly oba za 900E.
No a vzhledem k tomu, že se předvčerejškem na mobile prodala podobně pěkná, ale bez renovace za 200tis. Kč (a byla za dva dny pryč ), tak takovej tlumič na 80ku je poměrově lepší investice, než ho kupovat na 1150adv.
Upravil Mr GS dne 24.02.2018 10:07
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Stal sem v gapa dole na parkovisti u bazenu a cekal na kamarady.dybych mel od kazdyho kdo sel kolem a prohlizel si teho vergla vybrat euro tak mam za ty dve hodiny pjekny balik...
Letos tam dam cedulku ze to vymenim za dvouvacku...
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Stal sem v gapa dole na parkovisti u bazenu a cekal na kamarady.dybych mel od kazdyho kdo sel kolem a prohlizel si teho vergla vybrat euro tak mam za ty dve hodiny pjekny balik...
Letos tam dam cedulku ze to vymenim za dvouvacku...
Vím, potkal jsem tě tam. Ale měl jsem oči jen pro tebe.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /