carlospinetos napsal:
připojuji se s problémem LC GS 2014 zatím se neprojevuje pravidelně ale stavá se po ubraní plynu, motor klesne do volnoběžných otáček a po následném přidání se motor zakucká podobne jako při zařazené vysoké rychlosti, mám podezření na dekomresory (jasně zacinkají při zacukání) ale ještě jsem to nekontroloval.
Prosím tě ,úplně jsem netušil že na LC máme dekompresory , můžeš mi vysvětlit kde jsou a proč tam jsou ? Díky
carlospinetos napsal:
připojuji se s problémem LC GS 2014 zatím se neprojevuje pravidelně ale stavá se po ubraní plynu, motor klesne do volnoběžných otáček a po následném přidání se motor zakucká podobne jako při zařazené vysoké rychlosti, mám podezření na dekomresory (jasně zacinkají při zacukání) ale ještě jsem to nekontroloval.
Už jsem to našel Carlosi , klasické automatické dekompresory na výfukové vačce .
No cinkání se mi taky projevuje ,jen jsem nevěděl čím to je.
Dá se dekompresní mechanismus opravit nebo musí jít vačka celá nová , případně nechat tak ?
Ty dekompresory jsou jenom můj laický odhad který mě napadl když jsem je slyšel při zakuckání a následné šel blbě nahodit motor (startér to nemohl přes kompresy přehodit). stalo se letos asi třikrát. Jsem momentálně línej sundat víka a podívat se na to jelikož budu měnit brzo olej a není to zas tak akutní. spíš mě zaujal tvůj shodný problém.
otázka - proč se ozvou, snad při zakuckání klesnou otáčky, pak by to bylo v pořádku
mohla by to být i ta přívěra výfuku, ale to jsou z mé strany pouze spekulace.
ako je to s poruchami LC v priebehu jeho vyroby. Nasiel som niekolko prispevkov typu neber 2013, lebo je problem s prevodovkou, alternatorom, nema vystuhu na riadidlach, a ma maly zotrvacnik. Model 2014 ma uz uplne inu prevodovku ? Respektive da sa nejak jednoznacne povedat ze 2013 isto nebrat ale radsej zobrat 2014 alebo nejaky novsi model, popripade radsej kupit posledny vzduch ? LC predsa len je novsia masina ako vzduch, motoricky, svetlami, pneu, budiky a pod.... a z tohto pohladu ak ma ma stat to iste co posledny vzduch by som sa radsej priklonil k LC.
Koupí LC, i staršího chybu neudělaš. Ale jako u všech ojetin záleží na tom, jak se předchozí majitel - lé ke stroji chovali, co má za sebou, zda byly svolávačky udelány včas atd. A všeobecně, dal bych před novým modelem přednost faceliftu, u LC tuším od r. 2016 -17. Ty už mívají vychytané porodní mouchy. A to platí i u aut. Tož tak.
Upravil Taborak dne 26.08.2020 13:32
Ja jsem kupoval loni motorku od prvniho majitele, veskere servisy provedeny v autorizovanem servisu. Chybela 1 sovlavacka, tu jsem si nechal dodelat (horni ulozeni prednich vidlic). Motorka je z roku 2013, adventura.
Krasna vybava, full led, esa, kufry, fura veci wunderlich, vyhrivana sedadla, navigace, mraky tasticek na padaky, stav jak nova. Parada! Kilometru 33 tisic v dobe koupe). Majitel ji fakt opecovaval.
Presto po ca. 600 km od koupe zacalo svitit dobijeni a skoncil jsem u toho, ze jsem se domeril, ze alternator je v haji. Vymena v servisu, prace na muj ucet, material na kulanci BMW.
Chci tim rict, ze i na pekne a opecovavane motorce s jasnym puvodem se, bohuzel, muze neco objevit...
K tem poruchovym alternatorum u rocniku 2013-2015 bych chtel dodat, ze tady v CR vim jeste o 1 cloveku, ktereho to potrefilo. Takze nevim, jak moc velky problem to opravdu je. Nicmene mel jsem pred tim 1200 vzduch z roku 2006 adv, ktera mela problemovy elektricky posilovac brzd a ja to prodaval, kdyz mela najeto 100T km a s brzdama nikdy problem nebyl (a ted me nekamenujte, brzdovku jsem vymenil az v 90ti tisicich).
Kazdopadne te koupe a tech trabli nelituju. Nemam porovnani s poslednim vzduchacem s dvouvackou, ale to svezeni na LC je fakt pecka proti vzduchaci 2006.
Drzim palce pri rozhodovani, ja bych sel do LC :-)
Upravil paulik78 dne 26.08.2020 20:57
Na R1200GS LC 2015 se mi objevil problém. Při stisku tlačítka vypínání blinkrů se sice blinkry vypnou, ale současně se sepne klakson a troubí. Je to dost blbý, když pokaždý když vypnu blinkry tak zatroubím. Je možná nějaká oprava, nebo je to na výměnu celého levého přepínače?
Dnes na STK mi namerali ovalitu zadneho kolesa 1,29, neprešiel som, norma je do 1,20. Trochu som bol zaskočený. Tak som s tym išiel do servisu BMW a tam mi povedali že moja moto ma toleranciu do 1,8.
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
oliv napsal:
Dnes na STK mi namerali ovalitu zadneho kolesa 1,29, neprešiel som, norma je do 1,20. Trochu som bol zaskočený. Tak som s tym išiel do servisu BMW a tam mi povedali že moja moto ma toleranciu do 1,8.
oliv napsal:
Dnes na STK mi namerali ovalitu zadneho kolesa 1,29, neprešiel som, norma je do 1,20. Trochu som bol zaskočený. Tak som s tym išiel do servisu BMW a tam mi povedali že moja moto ma toleranciu do 1,8.
kolesa, alebo kotúča ?
No na STK mi technik tvrdil že buď diferenciál alebo kotúč alebo niečo iné. Skrátka je tam ovalita a neprešiel som. Zistili to na valcoch.
Nešpecifikoval že mám kotúč v prdeli.
Upravil oliv dne 26.11.2020 20:23
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
oliv napsal:
Dnes na STK mi namerali ovalitu zadneho kolesa 1,29, neprešiel som, norma je do 1,20. Trochu som bol zaskočený. Tak som s tym išiel do servisu BMW a tam mi povedali že moja moto ma toleranciu do 1,8.
kolesa, alebo kotúča ?
No na STK mi technik tvrdil že buď diferenciál alebo kotúč alebo niečo iné. Skrátka je tam ovalita a neprešiel som. Zistili to na valcoch.
Nešpecifikoval že mám kotúč v prdeli.
Vačšinou je na Slovensku nový národný šport vyhadzovat z STK pre ovalitu brzdových kotúčov. Predpokladám, že to je aj tvoj prípad. My sme už európskejší ako Európa a zákonnejší ako zákon. J..be nám ... proste bez komentára ...
oliv napsal:
Dnes na STK mi namerali ovalitu zadneho kolesa 1,29, neprešiel som, norma je do 1,20. Trochu som bol zaskočený. Tak som s tym išiel do servisu BMW a tam mi povedali že moja moto ma toleranciu do 1,8.
Jednoduchá poistka ak ideš na SK na STK je obuť stupel s čím redšími bočnými štupľami (homologizovaný na cestu v 18/21 kombinacii napr e12/13 od Mitasu), ten väčšinou vykáže nemerateľné hodnoty, ale pre to že je pre cestné pouzitie dostaneš záznam nemerane kvôli pneu a ideš v pohode ďalej....teda aspoň pred rokom som tak prešiel....
ale pssst, nikoho k ničomu nenavádzam
Upravil patol dne 27.11.2020 08:31
oliv napsal:
Dnes na STK mi namerali ovalitu zadneho kolesa 1,29, neprešiel som, norma je do 1,20. Trochu som bol zaskočený. Tak som s tym išiel do servisu BMW a tam mi povedali že moja moto ma toleranciu do 1,8.
kolesa, alebo kotúča ?
No na STK mi technik tvrdil že buď diferenciál alebo kotúč alebo niečo iné. Skrátka je tam ovalita a neprešiel som. Zistili to na valcoch.
Nešpecifikoval že mám kotúč v prdeli.
Vačšinou je na Slovensku nový národný šport vyhadzovat z STK pre ovalitu brzdových kotúčov. Predpokladám, že to je aj tvoj prípad. My sme už európskejší ako Európa a zákonnejší ako zákon. J..be nám ... proste
bez komentára ...
Presne. SVK STK normy BMW proste nezaujímajú. Jo a jediná moto čo má výnimku z ovality je DUCATI. Neviem či všetky alebo len niektoré.
Upravil oliv dne 27.11.2020 08:49
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
nikdy jsem neslysel ze by byla na STK motorka na valcich, vubec nechapu ...
kdo na ni sedel, ty nebo technik ?
a zmerit ovalitu na valcich ? jako na tech co se meri brzdy ? a 1,2mm ? nejak mi to technicky mozek nebere, nedovedu si predstavit tu presnost vs to jak ty valce vypadaji a jak se pouzivaji, mozna nekde v laborce ale na STK ?
a i kdyby, tak podle me naprosto zasadni vliv pneu
a uz vubec mi nedava smysl takhle merit brzdovy kotouc, to si myslim ze je bez sundaneho kola naprosty nesmysl (edit: ok, tohle by asi slo nejakou sofistikovanejsi optikou i bez sundani, ale prijde mi to pro STK trochu sci-fi)
muzes nam rict kde to bylo ?
Upravil xylem dne 27.11.2020 09:43
Na Slovenskkých STK je to asi realita už několik let. Prostě se na válcích při zkoušce brzd vyhodnocují buď vibrace, nebo "kmitání" brzdného účinku a z toho potom odvodí kopající kotouč nebo šišatý buben. A na válce chodí i motorky!
Známej si na technickou se silniční motorkou půjčuje přední kolo od kamaráda, protože se svým kolem neprojde ani kdyby se rozkrájel (měnit kotouče se mu nechce, a z jízdního projevu k tomu ani není důvod).