Dnes jsem byl tk s dakarem a měl jsem škráblí štítek s vin -> vážná závada. Kdybych to býval věděl dřív tak si štítek nechám udělat a nic by nepoznali.... Jenže teď už to mám v zápisu a potřebují i potvrzení o výměně štítku asi se obrátím na autoriz. prodejce, ale nejspíš to bude raketa. Řešili jste něco podobného, rada by se hodila....
Upravil wladzimier dne 27.06.2016 16:38
wladzimier napsal:
Dnes jsem byl tk s dakarem a měl jsem škráblí štítek s win -> vážná závada. Kdybych to býval věděl dřív tak si štítek nechám udělat a nic by nepoznali.... Jenže teď už to mám v zápisu a potřebují i potvrzení o výměně štítku asi se obrátím na autoriz. prodejce, ale nejspíš to bude raketa. Řešili jste něco podobného, rada by se hodila....
Resilo se to tu nekolikrat, nech si to vytisknout v reklamce.
Týpek mi z tk tvrdil, že mám mít potvrzení o výměně, když už má ten poškozený štítek nafocený a že musí ofotit i to potvrzení. Z reklamky mě hned napadlo jako první, ale tvrdil že to takhle nejde
Upravil wladzimier dne 27.06.2016 16:12
Takže pozor před tecnickou na vin štítek!!!! jestli je poškozený (nečitelný) tak si před technickou nechte vyrobit nový nalepte a oni to ani nepoznají... Já teď musím řešit kdo mi na to dá štempl, že je přelepený, jinak jsem bez technický
brácha na hondě nedostal technickou taky kvůli jednomu nečitelnému číslu ve VIN kodu (prodřené od kabelu), přitom 1cm vedle je ten VIN kod vyražený na rámu a krásně čitelný. Tohle je neuvěřitelná birokracie a měli bychom všichni na podobné nesmysly upozorňovat a psát dopisy na příslušné úřady.
Kam až to dojde
Podle mě je poškozený nebo chybějící štítek na vozidle do r. cca 2001 jen Ačková závada - tedy nemělo by vadit. Na novější už B. Má někdo takovou zkušenost? Na moto z r 1971 štítek dávno nemám, občas jim to vadilo, ale přešlo se to. Teď už jsem nachystanej a mám příslušný dokument s hodnocením závad ve velkém TP a za pár dní jdu, tak uvidím.
Upravil agenthonza dne 27.06.2016 20:42
agenthonza napsal:
Podle mě je poškozený nebo chybějící štítek na vozidle do r. cca 2001 jen Ačková závada - tedy nemělo by vadit. Na novější už B. Má někdo takovou zkušenost? Na moto z r 1971 štítek dávno nemám, občas jim to vadilo, ale přešlo se to. Teď už jsem nachystanej a mám příslušný dokument s hodnocením závad ve velkém TP a za pár dní jdu, tak uvidím.
Máš odkaz na nějaký zákon, vyhlášku v níž je to obsažený?
Záleží na roku první registrace vozidla u nás tj. v ČR. Pokud to bylo před rokem 2001 tak je to v pohodě, ale po tomto roce je štítek nutný. viz výše v tomto vlákně.
agenthonza napsal:
Podle mě je poškozený nebo chybějící štítek na vozidle do r. cca 2001 jen Ačková závada - tedy nemělo by vadit. Na novější už B. Má někdo takovou zkušenost? Na moto z r 1971 štítek dávno nemám, občas jim to vadilo, ale přešlo se to. Teď už jsem nachystanej a mám příslušný dokument s hodnocením závad ve velkém TP a za pár dní jdu, tak uvidím.
Máš odkaz na nějaký zákon, vyhlášku v níž je to obsažený?
Hledej na webu MD, věstníky nebo metodické pokyny pro STK nebo ME. Mají tam bordel, není to tam kde by to patřilo - je to v nějakém ZIP s přílohami k vyhlášce, ale blbě se to hledá. Je tam tabulka s kódy závad a pokyny jak hodnotit - A, B, C. A v nějakém věstníky MD konkrétně hodnocení štítku bylo změněno.
Kdyžtak zítra zkusím poslat přesně kde to je.
pavlos84 napsal:
brácha na hondě nedostal technickou taky kvůli jednomu nečitelnému číslu ve VIN kodu (prodřené od kabelu), přitom 1cm vedle je ten VIN kod vyražený na rámu a krásně čitelný. Tohle je neuvěřitelná birokracie a měli bychom všichni na podobné nesmysly upozorňovat a psát dopisy na příslušné úřady.
Kam až to dojde
Dnes jsem byl s autem na STK v Lipníku n. Beč. - na autě vše Ok takže bez problému, ale trochu jsem si s technikem pokecal:
Proč fotí vše mobilem? Protože s foťákem který nám dali se nedostanu kam musím
Co když mám někdo na nálepce VIN kódu nečitelné číslo (jen část vinu)? To nevadí - nálepka se má jen vyfotit, ale nikde není nařízeno, že je to považováno za vadu. Pokud je navíc Vin vyražen hned vedle nálepky nechápeky kolegy z Nového Jičina proč nepoužijí trochu selzského rozumu
Co říká na nové pravidla. Přídávají Všem jenom práci, asi aby úředníci měli co dělat
Upravil pavlos84 dne 28.06.2016 22:37
Možná se pletu - vztahuje se na štítek vůbec nějaká ochrana z pohledu jeho výroby (třeba ochrana podobné ochraně veřejné listiny apodobně)?
Pokud ne, pak vyrobit samolepku doma.
Poslusne hlasim STK Koprivnice uplne v pohode. Drzaky kufru i se zadni domatech plotnou, drzak navigace, rozsireni stojanku, neorigo padaky na 1200GS vse v klidu
Pája
Milan V napsal:
STK KYJOV .. V pondělí jsem tam volal ohledně termínu, řekli mi abych přijel na 15:00
15:30 jsem odjížděl
Proběhla klasická kontrola od světel, pov. výbavy až po VIN atd. a tradáá
navíc to prej dobře vypadá a má to aj pěkné km
Trochu mě lepilo co na mě vytáhnou ale byla to jen nová známka
Takže tady zkušenost OK a 100 bodů
Já mám bohužel opačnou zkušenost s STK Kyjov.... Byl jsem objednanej na dnešek na 13:00 na dovozovou stk. Paní z příjmu se omlouvala že na dovozovou stk mají jen jednoho technika (sám pan vedoucí), a jelikož každej Pepa, Franta, Lojza ..... co právě přijede ale zná se s vedoucím má přednost před objednaným zákazníkem, na řadu jsem přišel až ve 14:00. Poslouchat nářky technika při hledání štítku že se na to může vy.... a půjde raději do důchodu bych ještě zvládl ale po úspešném dokončení TK mi oznámil že to již dnes nestihne dokončit papírově a mám si přijet jindy. Naznačil jsem mu jestli mu mírně nehráblo jestli si myslí že shrábl 1400kč a že mu tam nechám veškeré jediné doklady co k motorce mám a přijedu jindy znova 50km a to jen proto aby mohl dnes dříve domů jak jsem ještě na příjmu zaslechl jeho rozhovor.... nakonec pochopil že bez dokladů mě od tama nedostane tak to dodělal.....
Za mě teda stk Kyjov ani náhodou. Příště až budou mít zase ve Slavkově plno, raději počkám na volný termín, tam nikdy problém nebyl a to i bez objednání.
V Praze trvala dovozovka skoro 14 dní před dvěma roky a mohl sis stěžovat na lamparne třeba. Cesta tam byla přes celou Prahu pro mě, to je 35 km a nikoho to nezajímá. Takže to jsou slušný ještě s dovozovkou.
Včerejší zkušenost s F 800 GS na STK Jičín Královehradecký kraj. Odevzdal jsem TP zaplatil a jel čekat před vrata. po cca 40 min přijeli technici z oběda a po cca 15 min. se otevřeli vrata.
Já: Dobrý den,
Technik už od vrat bez odpovědi na pozdrav: ty blastry Touratech tam nemají co dělat. Určitě nemají homologaci. Výfuk Akrapovič. Pochybuji, že má homologaci.
Já: Ten homologaci má
Technik: to bych teda chtěl vidět....
Já: Ukázal jsem mu vyražené číslo s Ečkem.
Technik: tak to vidím poprvé co má Akrapovič homologaci....no tak si s tím tam zajeďte.
Dal jsem motorku na určené místo. Proběhla kontrola brzdových světel, blinkrů a zarazilo ho, že nesvítí tlumené. Říkám mu, že to se musí nastartovat motorka. Tak jsem ji nastartoval a s tím se zapnul i přídavný xenon Touratech. Mlhovku mam na vypínač. V tom šel kolem další chytrolín...
Chytrolín: jaký účel plní ty světla a odky mají co dělat na motorce ?
Já: přídavná světla svítí, proto aby zvýšila viditělnost v noci...
Chytrolín: tyjo to bych neřekl, že světla mají svítit a odchází...
Technik: po chvílí přemýšlení říká, že na ně dá Ačko, že nefungují a odchází ke stolku s papíry.
Po pár minutách koukání do papíru jde za chytrolínem pro radu a já jen slyším. Já bych mu to nedal. Ty světla nemají na motorce co dělat ale je to tvá věc..
Technik přichází a povídá mi. Já vám to dát nemůžu. Buď je sundáte, nebo to máte jen na měsíc.
To to mám sundat tady na místě ? odpovídám mu.
Klidně.
Dobrá tedy... půjčíte mi imbus a stranový klíč ?
Donesl nářadí. Já za pár minut sundal jenom světla, která jsem díky vůli na kabelech hodil za plexi k budíkům, ale plotna pro uchycení tam zůstala....
Stačí ? odpovídám mu.
Teď už jo.
Odcházím stranou, udělal fotografii do databáze a se slovy, že si mám vyjet mimo halu,můžu namontovat zpět a TP dostanu proti vrácenému nářadí.
Naštěstí nekoukal na rám motoru a kryt motoru taktéž od Touratechu....
Jičín už asi nikdy víc.