Killingman napsal(a):
Takže v podstatě všechny názory včetně mého na to, že to plave na silnici při podélných nerovnostech (výjezdy z kolejí např) a rozvibrovává to celou motorku mnohdy bezdůvodně čiz toho uniká vzduch se budou řešit se stávajícími - potažmo novými majiteli JAK?
unik vzduchu myslim ze do oznaceni 1810 ti vyreklamuji (popripade tam kde jsi koupil,ja to menil obratem) - podelné nerovnosti ti nevyreklamuji, protoze to dle vyjadreni vsech testovatelů i managerů guma nedela. A ani me to nejak ve vetsi mire nedela nez jine gumy...
jinak jeste myslim zajimava informace ze E07 uz se používa nova smes, mekci, mely by byt lesi na vode, ale predpokládá se mensí nájezd, pristi rok i nas rozmer (150) , E 09 taky pristi rok nas rozmer a snad i nejake zmeny na predku
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
bystricke napsal(a):
po dnešku vím z čeho je guma vyrobená a jak se vyrábí,k čemu je určená,když se nad tím zamyslím co jsem dnes slyšel a viděl,myslím,že jsem od ní chtěl víc než snese špuntová pneumatika s příměsí siliky proto si musím vybrat,buď chci jezdit na asfaltu koleno,nebo chci jezdit na sfaltu svižně stím,že se v lehkém terénu neztratím.
já osobně sem si vybral E 10
dík organizátorům za tuhle akci
Od E 10 som chcel presne to isté čo od TKC, ale kedže E10 nie je žiadny šunt, tak mám mať na ňu menšie nároky?
V tom Mitase sú fakt dobrí , ale v hasení nekvality marketingovými ťahmi /dalo by sa to nazvať aj otvorenejšie/a nie pri konštrukcii a výrobe E 10.
zdravim panove mam dotaz
prisla mi sada e-10 a koukam na to oznaceni DOT a mam tam 1610 tak se chci zeptat jestli to mam zkusit hned vyreklamovat za tu novejsi po 1810 nebo to mam nejdriv zkusit obout zkusit jestli to nebude utikat ?
moc se mi stim laborovat nechce pokud jsou schopni to vpohode vymenit jeste nez to nazuju
je nekde nejaky oficialni vyjadreni o ktery by se dalo oprit aby uznaly vpohode tu vymenu ?
Upravil crazywhy dne 25.06.2010 09:26
crazywhy napsal(a):
zdravim panove mam dotaz
prisla mi sada e-10 a koukam na to oznaceni DOT a mam tam 1610 tak se chci zeptat jestli to mam zkusit hned vyreklamovat za tu novejsi po 1810 nebo to mam nejdriv zkusit obout zkusit jestli to nebude utikat ?
moc se mi stim laborovat nechce pokud jsou schopni to vpohode vymenit jeste nez to nazuju
je nekde nejaky oficialni vyjadreni o ktery by se dalo oprit aby uznaly vpohode tu vymenu ?
ano doporučuju vyměnit není to prý problém neřeší to ale přímo fabrika ale řešit přímo u toho kdo ti to prodal ten by měl být informován .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
některé drží některé ne , ale podle Mitasu by se DOT do 1810 včetně měl montovat radeji s duší , tak bych to raději vyměnil . Dej pozor DOT je potřeba 1910.
Tak mám také zkušenost s E10 jak na zadní tak opřední na R1100GS
cca po 4000 zadní sjetá z 80% potom dalších 1500 a prakticky neubývá.
nicméně nám to trochu zkomplikovalo dovolenou jelikož jsme nečekali, že se to mizení před očima zastaví tak jsme v Rumunsku sháněli pneu. jinak teda i kdyby tď měla vydržet ještě 10000 tak je to pro mě velké zklamání jelikož špuntová pneumatika bez špuntů je k ničemu.
Přidám svoji zkušenost s předkem. Sám jsem nasadil, za dva dny ušla, zanadával, znovu nafoukal a od té doby drží
Pocit z ní tak nějak ani nadšení, ani zklamání. Potvrzuji, i mě se zdá že mizí před očima - mám na ní asi 2500 a podle úbytku doufám, že snad aspoň 5t dá
Znovu bych si ji tam dal asi jen kdyby stála do 500,-
Připadá mi, že výrobce věděl jaké jsou a tak schválně tak dlouho všechny napínal, až měl zjištěno, že si ji natěšením se spuštěním do prodeje úplně všichni hned jednou objednají - po tomto kole lze už z objednávek spočítat celkový prodej a výrobu zastavit
zdar.zkušenosti s nájezdem zatím nemám..mám na nich najeto 500 a vypadají jak když jsem je na motorku dal..jinak předek DOT 1810 ušla za dva dny a potom jsem jezdil s kompresůrkem a foukal dvakrát denně dokud jsem nekoupil duši a nešoupl ji tam..na silnici člověk nepozná, že jede na špalkách..uvidíme..uvidíme..o E 09 se psalo, že je na zadku po smrti po 7000 a já na ní najel 15 a to jsem jí myslím nešetřil..a pak šla dolů jen skrz STK..dal jsem tam radši TKC at neprovokuju
uvidím co na ní najedu..pokud to bude stát za ty peníze budu pokračovat v desítkách.pokud bude zklamání šoupnu tam tourancky..na to co jezdím jsou bazkonkurenční..cena - dojezd (spolehlivost)
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
Moje zkušenost se zadní E10 - najeto 3900km po Maroku (vč. asi 300km po Španělsku na dálnici) a je na vyhození. Všechny základny špuntů na střední části pneumatiky jsou jakoby "nalomené". Je tam vidět trhliny ale špunty se až na pár vyjímek nerozpadly nebo neutrhly. Za ty necelé 4000km se sjela tak, jako Karoo za 6000-7000km. Fakt mizí před očima. Na mokru (nebo nedejbože po průjezdu blátem) je na silnici krajně nestabilní, což ale může být kombinace s hodně nestabilním předkem (jezdím Michelin Desert). Každopádně Karoo je v tomhle směru lepší, nebo víc předvídatelné.
Záběr v blátě je nulový, řekl bych stejný jako TKC.
Teď pozitiva - ta pneumatika je neuvěřitelně pevná. Jezdil jsem po dunách s tlakem 0.8 vzadu v teplotách písku kolem 60 stupňů a naprosto bezproblémů. Vlastně po jízdu po písku jsem lepší gumu zatím nezkoušel. Ovšem kamenito - blátivý výjezd poměrně prudkého (ale ne extrémního) kopce už bylo za cenu šíleného prokluzu.
Suma sumárum - do Maroka byla ideální, jen se sjela moc rychle.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
10ky jsem letos obul na hranici Irán-Turkmenistán.Hlučnost je proti jiným špuntům vynikající.Na asfaltu se chovají pěkně.Na prázdným zadku se dá ujet i několik desítek kilometrů.Osobně jsem to několikrát vyzkoušel než jsem se odhodlal vyhodit duši,zalepit knotem díru a udělat bezdušovku.Pak už jsem dojel až domů.Písky a suché výjezdy pohoda.Mokro nebylo takže nevím.Najel jsem na nich 8000km a jsou na padrť.Myslím že zadní 09 je mnohem lepší,naopak přední 09 je sjetá po 5000km a je hlučná jako prase,ale v terénu je lepší.Takže na cestu se jako vždycky každý musí rozmyslet kudy chce jezdit.Jako uni.gumu to ale doporučuji.Jen ten nájezd km by měl být alespoň 10000.
TomasTT napsal(a):
Suma sumárum - do Maroka byla ideální, jen se sjela moc rychle.
V podstatě s tebou souhlasím, po 4200 km mám na vyhození předek i zadek. Jel jsem Albánii a Rumunsko, po prvotních problémech s vlněním to asi po 1000km ustalo. Špunty mám taktéž jakoby nalámané, resp. tam kde končí špunt a je guma jsou podlouhlý díry. Nicméně se nic neutrhlo a pneu vydrželo. Bohužel pro mě jako příští guma bude opět TKC, míň problémů a větší kilometrový nájezd. Kdyby udělali u MITASu tvrdší směs na špuntech uprostřed a tu co tam je na krajích, bude to ideal guma za slušný prachy
Kilingman - kdyby udělali tvrdší směs, tak by se asi zase ty špunty vylamovaly - jak to dělalo dřív na 09. Hlavně by ten vzorek měl být vyšší. Přijde mi to nižší než TKC.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
profesor napsal(a):
Tak pánové kolik máte nalítáno na E 10? Čeká mě kolem 7 tisíc plně naložený + batůžek. Je to 50 na 50 silnice a šotolina. Zvládnou to?
No tak to pak dej vědět, podle mě přijedeš "na plátně", i když E10 mi ubývala nejvíc na asfaltu, po Albánii a nebo po Rumunsku jsem skoro žádný úbytek zadního vzorku nezaznamenal, ale na asfaltu to mizelo před očima... Jak jsem psal, má 4500km a jde z motorky, zbývají tak 3mm vzorku.
Zde guma po 3000km...
Ono se to pak zastavi a uz neubývá, az je tam ale nulový vzorek, takze offroad schopnosti nulové, ale na platne by dojet nemel. Šima na nich ujel myslim 13 000 a to taky v africe, a po 3 000 volal že neví kde sezene jinou a pak jeste 10 000 dala.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
bez ohladu na zivotnost, tie gumy mali problemy udrzat tlak (problem snad uz sudruhovia z mitasu odstranili) ale kazdopadne nielen moje GS sa s nimi zrazu na asfalte vlni a pozdlzne nerovnosti ti zarucene rozplavaju motorku nevidanym sposobom