90/90/21 neni a nebude dvoj smesova dela se jen zadni 150/70/17, takze ani 18 neni dvojsmesova
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Před měsícem jsem se v Rasnově v Rumunsku setkal s chlápkem na GS1150(přespávali v penzionu blízko toho cikánského getha :-D ) a ten měl stejný problém ,že naložená motorka se mu v přímém směru taky vlnila. Kdyby se tu náhodou vyskytoval, tak by mohl přispět se svými poznatky. Ale to by byla velká náhoda, kdyby se tu našel.
vcera som sa vratil po ceste 6000km na mitas 07. hned pri vyjazde to vlnilo ze sa to nedalo udrzat na ceste. nafukal som to na 2.3. ked som to zmeral take teple malo to skoro 2.7 tak som to odpustil za tepla trocha pod 2.5 a potm to uz bolo ok po celej ceste.
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Osobně jsem s 07 velice spokojený, nekloužou nevlní se, motorkajde až na stupačky takže za mě , zrovna v sobotu jsme v polsku potkal borce na transalpu a měl obuto mitas 09, a když se dozvěděl, že Mitas je český výrobce, tak byl mile překvapen s tím, že je to velmi dobrá guma za dobrý peníz
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Možná budu za blbce, ale musím se zeptat. Na pneu je uveden max. tlak 2,3. Všichni foukáte 2,5 až 2,9 nemůže se něco s pneu stát? Nemůže pneu pokud je více nafoukaná ,třeba více klouzat, protože je tvrdší apod.? Už jsem slyšel i názor, že je třeba foukat pneu jak uvádí výrobce moto, což je podle mě nesmysl. V našem případě by to bylo 2,9. Jinak již mám druhou sadu E-07, druhou jezdím více dálnice a ve dvou a žádné plavání a podobně jsem nepociťoval, jen jsem vypozoroval, že na dálníci a v horku nemá smysl jezdit nad 130km/hod. Přišlo mi, že se pak více zahřívá a okolo figur se objevovaly praskliny(asi tři) v té době měla guma již najeto 8000km. Jediné co dnes řeším s touto gumou je najít idealní tlak, při jednom jezdci a při plně naložené moto se spolujezdcem po silnicích. :-)
Nedavno se to tady řešilo. Foukám jak je v manuálu motorky. 2.2 - 2.5 předek zadek tušim od 2.5 do 2.9. Jezdim do 130km/h. Drží super, i na mokru, dlažbě atd. (aspoň na moje očekávání). Nekloužou, neplavou možná v horku jen trochu víc hučí, ale jen možná.
Praskliny po 4000km zatim nejsou. Nedělal bych si s tim hlavu :-)
Upravil TazDevil dne 12.08.2013 18:40
Na GS 1200 - 5 500 km za 12 dní, okruh směr Řecko a zpět, zadní guma na 80%, přední tak na 60%. Předek dost hučí, Transalpina a Tranfagaraš super náklony, šotolina styl výjezd Tisové údolí super. Na vodě nevím, nepršelo ale bylo hrozný vedro až 38 stupňů, rychlost max. 120 km/h. Tři plně naložené kufry bez spolujezdce. Tlak přední 2,5 a zadní 2,7.
Tak abych uvedl věci na pravou míru: Zjistil jsem, že to vlnění motorky mi dělá aerodinamika a konkrétně kufry. Pokud za sebe posadím manželku,vzduch nenaráží do čela kufrů, tak je po problému. Stejně tak je to bez problémů solo bez kufrů. Každopádně je E07 na tenhle jev citlivější, protože s jinýma gumama tenhle problém nemám. Zkusil jsem i snížit tlak z 2,9 na 2,5 vzadu a to na to vliv nemá.
Tak vcera konecne nazoto. Jen zadek E07. Test probehl jen dneska rano do prace pri 8°C.Na hodnoceni je brzo, jen me pripada ze pri tlaku 2.6 ma zadek tendenci do zatacky propruzovat na figure.Ale pocitam,jak je trosku ojede,tak si to sedne.
I pád na hubu je pohyb kupředu
xHackerM napsal:
Copa já vím. Někdo sem dal odkaz na obrázek, ale měl ho blbě, tak jsem to předělal, on to mezitím smazal a už nevložil znovu. Nevím co to má být...
Aha. Já myslel, že nám ukazuje minimální poserproužek......
Upravil newman dne 28.08.2013 21:25
newman
xHackerM napsal:
Copa já vím. Někdo sem dal odkaz na obrázek, ale měl ho blbě, tak jsem to předělal, on to mezitím smazal a už nevložil znovu. Nevím co to má být...
Taky jsem je před týdnem obul, mám na nich najeto zatím cca 1.600 km a dojmy veskrze pozitivní. Na suchu i vodě v pohodě, zatím žádný problém. Akorát ten předek kolem 100 km/h docela hučí, ale nechá se na to zvyknout Přední má po těch pár km 6mm (nová 7mm), zadní 11mm (nová 13mm)
Upravil Sete dne 02.09.2013 20:35
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Tak po vikendu by uz mela mit guma nejakych 500-600km, tak doufam, ze se to vlneni zlepsi.Zatim jsem nekde na 300km a stale mam problem pri najezdu do zatacky. Kdyz musim nedej boze pribrzdit, taz se zadek neprijemne zhoupne.Vcera jsem kontroloval tlak vzduchu a unik nulovy. Jinak huceni zadni extra nepozoruji a i do 150km/h bez problemu stability.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Po dlouhém laborování jsem nakonec taky sáhl po E-07. Oproti původní tournance po vyjetí z pneuservisu mě trošku překvapilo, že pneu vyžadují ze začátku trošku větší práci rukama, nicméně si to člověk uvědomí asi jen první dvě zatáčky, pak už to jde všechno samo. Do 80 - 100 trošku hučí pak to není přes vítr slyšet. Tyto dvě věci beru spíš jako za plus, že víte že máte aspoň pneu. Nicméně při solo a tlaku 2,2 a 2,5, při stejném tlaku a s batůžkem ok, po naložení to chce už 2,5 a 2,9 - prostě podle návodu k moto. Jinak je předek měkký. S tlakem 2,5 a 2,9 a podvozku natvrdo pro plnou polní bez plné polní - zkrátka při solo jeseníkách se silničářema jsem měl taky pocit jako milanosor, že ze zadek při prudkém brždění do vracáku taky jakoby pneu zhoupne, ale když to udělá 2x - 3x - dá se s tím počítat. Otázka je jak by se chovaly, kdybych nebyl líný se ohnout a odpustit na solo tlaky. Druhá věc je že ty vracáky mi moc nejdou, raději pro GS zatáčku pod plnym plynem a tam drží pěkně. Bohužel off zkušenosti zatím žádné, uvidíme. Za mě super - za ty prachy velmi solidní pryž.