qwert napsal:
Jé další potrefená husa..vlastně dement.Kdo další? Tady to vypadá na velké stádo..
qwerte uznej sam... mate mezi sebou dost divnejch diskuteru.
Hele volové tak vážně.Všechno tohle špičkování je jen sranda a pár rozumných lidí to tady pochopilo,někteří ne a ti nás oranžové prostě baví jak lehce je dokážem nastartovat.Mě osobně je úplně jedno kdo na čem jezdí,všímám si více jaký kdo je člověk.Mám spoustu kamarádů i na BMW.Mě se líbí jak někteří hájí zuby nehty značku na které jezdí protože jsem podobnej ale jen se to nesmí přehánět protože nikdo z nás je nevymyslel ani nesestrojil..Takže děcka klídek,těšme se na jaro i že se spolu budeme potkávat na akcích..
A o tom to je taky jsem doma měl jednu KTM a to LC4 SM.... no a koupil bych si ji znova. Protože té srandy
qwert napsal:
Mandy zrovna lc4 myslím není zrovna povedený motor.(sakra chtělo se mi říct stejně jako gs800)
No to máš pravdu, dvakrát jsem u něho měnil volnoběžku a pak co vím, tak dalšimu majiteli se ohnuly ventily no s tou GS800 bych tady moc nedráždil, pár jedinců jsou na to tady hákliví že Hixíku...
qwert napsal:
Mandy zrovna lc4 myslím není zrovna povedený motor.(sakra chtělo se mi říct stejně jako gs800)
No to máš pravdu, dvakrát jsem u něho měnil volnoběžku a pak co vím, tak dalšimu majiteli se ohnuly ventily no s tou GS800 bych tady moc nedráždil, pár jedinců jsou na to tady hákliví že Hixíku...
* hix hladí svuj ak-47 *
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Se mnou jezdí kamarád s gs 800 a proto ji používá dost drsně.Myslím že má najeto kolem 20000.Zatím řešil jen nějaký ulomený svár u stupačky a loni mu vycházely nějaké pazvuky z motoru které zase přestaly.Jeho stroj určitě bude sloužit jako měřítko kolik vydrží ve stejných podmínkách jako lc8.Budu průběžně informovat..
jak typicke... je tu pekne videt, ze mentalita KTM jezdcu nahrava tomu minimalnimu rejdu u 990ky... oni ho vlastne vubec nepotrebuji .. tak proc by se v Mattighofenu snazili?
(btw: nic vazneho se mu nestalo)...
Upravil hicks dne 24.02.2012 14:56
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Asi nějaký střelci, na kroskách po asfaltě a ještě desetikilometrová rovina, první zatáčka a držka, klobouk dolu, asi dobrej oddíl
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
fakt nechapu, kam koukas. 990 je dobra, ale zas tak moc ji nepovysuj.. tech much ma hodne.
Hele ja vim, ze ma taky chyby jako kazda jina...mimochodem par veci mi taky vadi,ale neni to ani jedna z tech co jsi vyjmenoval treba by mohla mit o 5l vetsi nadrz,lepsi predni stitek, od vyfuku jde dost teplo-budu mozna menit za 2-1 a dam vedle nadrz
K ty cene pro Moraba: nevim jak ted,ale me v Inveltu nabizeli 800GS za 289 tis. LC8 jsem koupil za 299tis. vcetne kufru tak nevidim ten rozdil 3000€. Kdyby 800GS stalo 215 novy, tak nereknu ani popel. A k ty spotrebe, nevim kde se to bere,ale kdyz jedu v klidu tak jedu za 6-6,5l to je na velkym BMW skoro to samy(tam mam nejakejch 5,9 podle PC)
brtnik napsal:
Hele ja vim, ze ma taky chyby jako kazda jina...mimochodem par veci mi taky vadi,ale neni to ani jedna z tech co jsi vyjmenoval treba by mohla mit o 5l vetsi nadrz,lepsi predni stitek, od vyfuku jde dost teplo-budu mozna menit za 2-1 a dam vedle nadrz
K ty cene pro Moraba: nevim jak ted,ale me v Inveltu nabizeli 800GS za 289 tis. LC8 jsem koupil za 299tis. vcetne kufru tak nevidim ten rozdil 3000€. Kdyby 800GS stalo 215 novy, tak nereknu ani popel. A k ty spotrebe, nevim kde se to bere,ale kdyz jedu v klidu tak jedu za 6-6,5l to je na velkym BMW skoro to samy(tam mam nejakejch 5,9 podle PC)
jezdim posledni dobou pomerne kudlu.. okresky + dalnice 20km + Praha a zere mi to 4.0-4.2 litru. 990 tedy zere cca o POLOVINU vice.
+ navic vsichni vime, ze 990 se kdyz za to tahas dostane na sileny hodnoty... tedy silene z pohledu BMW.
215 za novy osmikilo... to je fakt uchylnej argument.. muzu tvrdit to samy o 990 -- starej design, X let na trhu, minimalni vybava (nema to ESA, casto ani ABS, gripy, pocitac, NIC) + dobrej podvozek.
Taky by to mohli sekat za min, ze?
Upravil hicks dne 24.02.2012 15:33
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
brtnik napsal:
Hele ja vim, ze ma taky chyby jako kazda jina...mimochodem par veci mi taky vadi,ale neni to ani jedna z tech co jsi vyjmenoval treba by mohla mit o 5l vetsi nadrz,lepsi predni stitek, od vyfuku jde dost teplo-budu mozna menit za 2-1 a dam vedle nadrz
K ty cene pro Moraba: nevim jak ted,ale me v Inveltu nabizeli 800GS za 289 tis. LC8 jsem koupil za 299tis. vcetne kufru tak nevidim ten rozdil 3000€. Kdyby 800GS stalo 215 novy, tak nereknu ani popel. A k ty spotrebe, nevim kde se to bere,ale kdyz jedu v klidu tak jedu za 6-6,5l to je na velkym BMW skoro to samy(tam mam nejakejch 5,9 podle PC)
jezdim posledni dobou pomerne kudlu.. okresky + dalnice 20km + Praha a zere mi to 4.0-4.2 litru. 990 tedy zere cca o POLOVINU vice.
+ navic vsichni vime, ze 990 se kdyz za to tahas dostane na sileny hodnoty... tedy silene z pohledu BMW.
215 za novy osmikilo... to je fakt uchylnej argument.. muzu tvrdit to samy o 990 -- starej design, X let na trhu, minimalni vybava (nema to ESA, casto ani ABS, gripy, pocitac, NIC) + dobrej podvozek.
K ty cene pro Moraba: nevim jak ted,ale me v Inveltu nabizeli 800GS za 289 tis. LC8 jsem koupil za 299tis. vcetne kufru tak nevidim ten rozdil 3000€.
No, vychazel jsem z nějakých webových ceníků přímo od BMW a KTM. 990 tam byla za 13.700, R za 14, osmikilo základ něco přes 10 a s ABS kolem 11ti...
Jestli je to blbě netuším, ale i v Sette mají v ceníku za adv R 360.000Kč...