Ono asi zaleží jak bereš průjezdní bod. Dovedu si představit trasu Karlštejn-Křivoklát-Kokořín a každý bod chci navštívit, pak beru za logické že navigace mě stále vede do Karlštejna i když už jsem někde v Berouně. Pokud by to byl bod "kolem ktereho tak nějak projedu" tak
jesné že nechci projet na metr přesně ale jak to má navi poznat, že? Předpokládám že SW ja navržen tak jak popisuji v první alternativě (a tedy není to chyba ale záměr, který né každému vyhovuje...).
Trošku se tu vymýšlí vymyšlené... automatické vynechání průjezdního bodu jsem měl již na 6 let staré navigaci s mapami Igo8. V BeOnRoad na mobilu je to také (viz obr.). Zumo 590 je má první navigace od Garmin a že tuto funkci nemá považuji za mínus. Vím jak minulý rok kamarád se Zumo 660 v zahraničí zuřil, když při komplikovaném projíždění cizím městem najednou nevěděl kudy dál, protože 660 ho vedla do centra k průjezdnímu bodu a on musel zastavit a bod ručně smazat a počkat na přepočítání trasy.
Rik333 přiložený následující obrázek:
Rik333> Ano některé věci jsou v Garminu až neuvěřitelně ****ní. Musí se dávat průjezdní bod před nebo za město na silnici kterou chce člověk jet. Najet na mapu a šoupat s ní až se člověk dostane na požadované místo a tam píchnout a tudy chci jet. Nebo si vypnout přepočítávání a bod ignorovat a jet dál po trase. To dělám když mám trasu z PC. Pořád mi tam svítí někde na straně fialová čára trasy a postupně se na ní dobimbám....
Takze dneska v Rakousku 590 totalne kaput. Nekolik hodin nedela nic jinyho nez ze nabehne a sama se restartuje . Nepomuze nic. Ani vyndani baterky. Co s tim ? Jde udelat nejakej totalni reset ? Popripade jak ? Diky. Stalo se to v okamziku kdy napsala ze trasa obsahuje placeny dalnice a zadal jsem at prepocita trasu bez dalnice.
Udelej Hard reset a neni problem , vandani baterky ti nepomuze.
Eman: hold je to novy , neni to tak davno co se vlajkova lod BMW srala jak na bezicim pasu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
asis to nepochopil ja se nebavil o BMW navigaci ale o mnohem drazsim stroji a to LC a problemy s vydlema praskanim krku atd
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
asis to nepochopil ja se nebavil o BMW navigaci ale o mnohem drazsim stroji a to LC a problemy s vydlema praskanim krku atd
jsi to s tim vinem dneska prehnal, ze?
LC zatim melo naprosty MINIMUM potizi na to, jak je to novej model. Cekal jsem to horsi.. ale uvidime.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ani ne , ale tobe se zda, ze povolujici se vidle a praskajici krk jsou prkotiny me te rozhodne ne. Nejde o kvantum zavad, ale jejich zavaznost a chtel jsem tim hlavne rict, ze zavady jsou a budou u nove uvadenych vyrobku na celym svete. Si vem ze osmikilo to prvni melo asi 5 svolavacek mozna vic. Hlavni je to, ze chybama se nekdo zabyva a snazi se je resit
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Ani ne , ale tobe se zda, ze povolujici se vidle a praskajici krk jsou prkotiny me te rozhodne ne. Nejde o kvantum zavad, ale jejich zavaznost a chtel jsem tim hlavne rict, ze zavady jsou a budou u nove uvadenych vyrobku na celym svete. Si vem ze osmikilo to prvni melo asi 5 svolavacek mozna vic. Hlavni je to, ze chybama se nekdo zabyva a snazi se je resit
kecas kraviny.. ten krk neni uplne pevnej, ale zdaleka se netyka vsech.
Povolujici se widle z uplnyho zacatku muzes fakt zminit jenom ten, co zamerne ty chyby hleda.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No tak znam motorku, ktere uz prasknul dvakrat a dle informaci jednu opravu BMW zaplatilo na zaruku a podruhe uz ne pry nevhodne zachazeni s motocyklem. A uz se o tom nebavme tohle je tema zumon590 a ne chyby na LC Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Dneska jsem drandil do Pardubic a navigace nespadla :-) Jsem docela rád, protože dálnice u Tábora už mi dala druhý vynucený reset. Bylo by dobré když bude upgrade firmware napsat to sem. Hned to tam lupnu. Taky mi docela vadí že není náhled trasy na jeden čudlík (někdy na rovné trase náhle odbočí a po dvou kilometrech se na ní vrátí a podobný neuvěřitelný věci) a taky chybí tlačítko pro skok do Playeru když hraje hudba, když už to funguje. A hudba funguje bezvadně i ze Zuma-poslouchal jsem to cca 4 hodiny a žádný kolaps. Krásná práce.
Jinak považuju Zumo590 za úžasný stroj. Firmware se vyladí a nebude mít konkurenci. I jen náhled mapy bez navigace je skvělý a inteligence přibližování mapy při dojezdu na křižovatku mne až zaráží. Jen se bojím aby něco neopravili a věci co fungují nezkurvili. Držím palce....
schrek napsal:
No tak znam motorku, ktere uz prasknul dvakrat a dle informaci jednu opravu BMW zaplatilo na zaruku a podruhe uz ne pry nevhodne zachazeni s motocyklem. A uz se o tom nebavme tohle je tema zumon590 a ne chyby na LC
tak s tim nemas zacinat... a nevim, proc sem tahas progranitovu motorku zvlast, kdyz k tomu napises, ze to BMW sestrelilo jako "nevhodne zachazeni s motocyklem".
ten krk asi TROCHU problem je... ale rozhodne ne takovej, jak se ho snazis popisovat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
omar71 napsal:
Takze dneska v Rakousku 590 totalne kaput. Nekolik hodin nedela nic jinyho nez ze nabehne a sama se restartuje . Nepomuze nic. Ani vyndani baterky. Co s tim ? Jde udelat nejakej totalni reset ? Popripade jak ? Diky. Stalo se to v okamziku kdy napsala ze trasa obsahuje placeny dalnice a zadal jsem at prepocita trasu bez dalnice.
Zvednout telefon a zavolat tam, kde ti jí prodali nebo kamarádovi, který ten postup zná. Každý (!) prodejce zná postup, jak udělat reset, který vadnou trasu smázne. V návodu to není (stejně jako tam není řada dalších věcí, které v té navigaci jsou ale nepíše se o nich). Zajímalo by mě, jestli ti to udělalo s mapou 2014 nebo 2015.
Jinak všem zákazníkům nastavuju povolené placené úseky v CR, SK a AT a povoluju mýta a doporučuju to omezení řídit pomocí zapínání a vypínání dálnic v nastavení objížděk, ne v nastavení dálničních známek - dokud tu chybu neodstraní. Dvě navigace s projevující se chybou dostali vývojáři v pátek, tak snad to pomůže a oprava bude brzy - i když opravené mapy asi nebudou tak rychle. Ale jde o to, aby navigace nepadala když narazí na trasu s touhle chybou.
Upravil TomasTT dne 08.06.2014 12:06
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ARMR220 nalepená - povedlo se to napoprvé jen s 12-ti zrníčky prachu. Ale v praxi to vůbec nevadí. Lepič (Mironek) našel doma jiný postup, příští týden ho vyzkouším. Každopádně ta folie NEJDE lepit namokro - zničili jsme jeden kousek, úplně zbělala.
Jinak ARMR220 tam teda sedí perfektně a povrch je proti Invisible Shield skutečně lepší. Na sluníčku nevidím rozdíl mezi navigaci s folií a bez ní.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Eman_ napsal:
náhodou jdu kolem a koukám,že se ta rádoby vlajková loď od garminu začala pěkně srát......
Rádoby vševěd Eman by zcela jistě napsal dokonalý firmware na první pokus ale ty programátoři jsou tupci, tak jim pár chyb uniklo. Ony se totiž neprojevují všude, jen v některých zemích na místech, kde jsou určité chyby v mapě a při určité kombinaci nastavení a dokud se neprojevily, nebylo co odstraňovat. První dvě navigace s tou chybou dostali teď v pátek. Myslím, že to odstraní rychleji, než chyba BT telefonování při zobrazení kontaktů v Navigatoru IV (kdysi vlajková loď BMW navigací), která trvala rok než jí odstranili.
A jak jsem již psal několikrát - to není navigace pro tebe, užívej si 278C. Tyhle moderní věci jsou nanic. Jen by tě to tam štvalo, spousta funkcí, které jsou člověku nanic, když tu navigaci na motorce vlastně ani na nic nepoužívá.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
ARMR220 nalepená - povedlo se to napoprvé jen s 12-ti zrníčky prachu. Ale v praxi to vůbec nevadí. Lepič (Mironek) našel doma jiný postup, příští týden ho vyzkouším. Každopádně ta folie NEJDE lepit namokro - zničili jsme jeden kousek, úplně zbělala.
Jinak ARMR220 tam teda sedí perfektně a povrch je proti Invisible Shield skutečně lepší. Na sluníčku nevidím rozdíl mezi navigaci s folií a bez ní.
I told you imho to zvysuje kvalitu zivota zase o kousek.
Jinak ja hlasim ARMR220 na Nav V s NULA zrnickama prachu. Resp. jedno mozna uplne v rohu, nedoliha total folie. Ale ani to zrnicko neni videt.
mmch pak kdyztak napis, co je ten jinej postup... imho jde o to odstranit prach ze vzduchu (ionizator, pokropit kropicem na kytky)? a zbytecne moc nenabit lestetim tu navi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
ARMR220 nalepená - povedlo se to napoprvé jen s 12-ti zrníčky prachu. Ale v praxi to vůbec nevadí. Lepič (Mironek) našel doma jiný postup, příští týden ho vyzkouším. Každopádně ta folie NEJDE lepit namokro - zničili jsme jeden kousek, úplně zbělala.
Jinak ARMR220 tam teda sedí perfektně a povrch je proti Invisible Shield skutečně lepší. Na sluníčku nevidím rozdíl mezi navigaci s folií a bez ní.
I told you imho to zvysuje kvalitu zivota zase o kousek.
Jinak ja hlasim ARMR220 na Nav V s NULA zrnickama prachu. Resp. jedno mozna uplne v rohu, nedoliha total folie. Ale ani to zrnicko neni videt.
mmch pak kdyztak napis, co je ten jinej postup... imho jde o to odstranit prach ze vzduchu (ionizator, pokropit kropicem na kytky)? a zbytecne moc nenabit lestetim tu navi.
Jiný postup (jestli jsem dobře pochopil, bylo že folii lepil vleže na gauči a navigaci měl nad hlavou displejem dolů. Jinak jeden člověk mi říkal, že prý se osvědčuje lepení v koupelně s puštěnou sprchou.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
ARMR220 nalepená - povedlo se to napoprvé jen s 12-ti zrníčky prachu. Ale v praxi to vůbec nevadí. Lepič (Mironek) našel doma jiný postup, příští týden ho vyzkouším. Každopádně ta folie NEJDE lepit namokro - zničili jsme jeden kousek, úplně zbělala.
Jinak ARMR220 tam teda sedí perfektně a povrch je proti Invisible Shield skutečně lepší. Na sluníčku nevidím rozdíl mezi navigaci s folií a bez ní.
I told you imho to zvysuje kvalitu zivota zase o kousek.
Jinak ja hlasim ARMR220 na Nav V s NULA zrnickama prachu. Resp. jedno mozna uplne v rohu, nedoliha total folie. Ale ani to zrnicko neni videt.
mmch pak kdyztak napis, co je ten jinej postup... imho jde o to odstranit prach ze vzduchu (ionizator, pokropit kropicem na kytky)? a zbytecne moc nenabit lestetim tu navi.
Jiný postup (jestli jsem dobře pochopil, bylo že folii lepil vleže na gauči a navigaci měl nad hlavou displejem dolů. Jinak jeden člověk mi říkal, že prý se osvědčuje lepení v koupelně s puštěnou sprchou.
jiste.. kapicky vody totiz obali ty prachovy castice.
to same imho ionizator, kde by se to melo nachytat na zdi.
akorat jestyli rikate, ze to s vodou bela tak na tu vodu pozor...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2