agenthonza napsal:
Na Slovenskkých STK je to asi realita už několik let. Prostě se na válcích při zkoušce brzd vyhodnocují buď vibrace, nebo "kmitání" brzdného účinku a z toho potom odvodí kopající kotouč nebo šišatý buben. A na válce chodí i motorky!
Známej si na technickou se silniční motorkou půjčuje přední kolo od kamaráda, protože se svým kolem neprojde ani kdyby se rozkrájel (měnit kotouče se mu nechce, a z jízdního projevu k tomu ani není důvod).
xylem napsal:
nikdy jsem neslysel ze by byla na STK motorka na valcich, vubec nechapu ...
kdo na ni sedel, ty nebo technik ?
a zmerit ovalitu na valcich ? jako na tech co se meri brzdy ? a 1,2mm ? nejak mi to technicky mozek nebere, nedovedu si predstavit tu presnost vs to jak ty valce vypadaji a jak se pouzivaji, mozna nekde v laborce ale na STK ?
a i kdyby, tak podle me naprosto zasadni vliv pneu
a uz vubec mi nedava smysl takhle merit brzdovy kotouc, to si myslim ze je bez sundaneho kola naprosty nesmysl (edit: ok, tohle by asi slo nejakou sofistikovanejsi optikou i bez sundani, ale prijde mi to pro STK trochu sci-fi)
muzes nam rict kde to bylo ?
Môžeš na nej sedieť ty alebo technik. Ideš normálne na valce a brzdíš. Na základe normy sa buď zmestíš alebo ne. A áno ide o brzdový kotúč v mojom prípade zadný.
A kde to bolo? Radšej nebudem konkrétny ešte to riešim.
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
Martine tam těma slovenskýma bláznama na stk,úřadech nemá cenu vůbec přemýšlet,je to banda ****ů kteří se zabrzdili v 1989 vyžadují překlady kupních smluv tahaj z lidí peníze třeba přihlášení lc 300 eur u nás pokud je to do 4 let 500kč evidenčka + 500 úřad fertig hotovo do 3 dnů nebo 2000kč do druhého dne
Prodával jsemstarou omegu příbuznému na SK 3.2 V6 prosil mě ujo přijed rychle před novou vyhláškou co zavedli a na staré vráně chtěl SK stát poplatek za přihlášení cca 1100 eur,to co předváděli ****i v Povážskej nemá obdoby když viděli pražskou SPZ vrhli se na mě olepili to samolepkama a pořád kde to má kod motoru no prostě se mě vychutnali.
Pro porovnání pro bikery na SK jak to chodí v ĆR v civilizaci dovvoz moto kontrola vin,hom.štítku,kod motoru u LC 122 EN hotovo 15 min cena 500kč evidenčka druhej den magistrát tam postup jak jsem psal bud do druhého dne nebo dle kraje jak se vyspí magistrátský úřední mají na to 30 dní.
Závěr mimo sýra, žinčice,krásné přírody mojí tchýně brojlerů + domácího prasátka od Pala je to tam pakarna, na úřadech fakt 1986
Upravil Bob dne 27.11.2020 15:23
Kupil som LCko rocnik 2013, dost ma vystrasilo to ohnutue krku. To je ten ram taky makky? aka je ktomu vystuha? ako sa prejavuje to ohnutie krku, alebo ako sa to da zbadat? nerad by som to zohol a potom mal len problem stym. Dakujem borci
Projevuje se to tak, že spadneš a zjistíš, že máš řídítka křivě ale přitom řídítka ohnutá nejsou. Proboří se ta horní "miska" na rámu - nahoře na krku. Výztuhu máme vymyšlenou a vyrobenou a měla by tomu spolehlivě zabránit. Resp. pokud nezabrání, tak to už ti to bude asi celkem jedno, protože to bude taková síla nárazu, že poškození rozhodně bude tak rozsáhlé, že budeš řešit jiné věci než tohle.
Ahoj, chci se zeptat těch, kteří maji zkušenost s montáží výztuhy krku na LC. Zvládne tu průměrně zručný člověk v domácích podmínkách? Děkuji, Zdenek.
Kupil som LCko rocnik 2013, dost ma vystrasilo to ohnutue krku. To je ten ram taky makky? aka je ktomu vystuha? ako sa prejavuje to ohnutie krku, alebo ako sa to da zbadat? nerad by som to zohol a potom mal len problem stym. Dakujem borci
Projevuje se to tak, že spadneš a zjistíš, že máš řídítka křivě ale přitom řídítka ohnutá nejsou. Proboří se ta horní "miska" na rámu - nahoře na krku. Výztuhu máme vymyšlenou a vyrobenou a měla by tomu spolehlivě zabránit. Resp. pokud nezabrání, tak to už ti to bude asi celkem jedno, protože to bude taková síla nárazu, že poškození rozhodně bude tak rozsáhlé, že budeš řešit jiné věci než tohle.
Ahoj, chci se zeptat těch, kteří maji zkušenost s montáží výztuhy krku na LC. Zvládne tu průměrně zručný člověk v domácích podmínkách? Děkuji, Zdenek.
mohl by jsi sem prosim hodit link na tu vyztuhu ? dekuji
Zdenek34 napsal:
Zatím se jí snažím sehnat, ale nedaří se
Existuje vubec nejaky obrazek? Kdo to vyrabi?
me to zaujalo prave proto ze jsem nic nikde nenasel a ani o tom nikdy neslysel ...
ale chapu to tak ze TomasTT o tom psal jakoze to nabizeji, cili Touratech, ale tam nic nevidim a ani strejda google nikde nic, samozrejme mozna blbe hledam ...
Ta je prodaná... Ale psal jsem s TomasTT a v pondělí mi dá vědět, jestli ještě v práci mají nějaké. Jak mi dá vědět, hodím sem info. Na stránkách to oficiálně nikdy neměli.
Upravil Zdenek34 dne 30.01.2021 12:07
Lc ma krk udělanej z trubky a nahoře je navařene dynko s osanením a zavitem pro šroub ložiska. vymysl TT byl prošroubovan a tin to horní měkke dynko vyztužil.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Zdenek34 napsal:
Já už tam byl Podle mě je nejdůležitější ta podlažka, kdy je potom tlak rozprostřen na větší plochu.
Přesně tak a hlavně ta délka šroubu která děla protipáku řidítku. Měl jsem to namontované na svém prvním LC. Na další už jsem to nedával. Pro někoho kdo jezdí off se to asi hodí. Když s tím párkrát denně flákneš o zem,tak to má asi smysl - řeknou nejspíš místní offroaďáci. Pár jsem jich nechal kdysi vyrobit a tady na fóru rozprodal. Myslím si, že na běžné užívání motorky to není třeba. Dvakrát mi padlo LC v nulové rychlosti, při manipulaci na místě a vše pobraly padáky a kufry. Co by to udělalo při pádu v rychlosti netuším. Možná nám řekne někdo kdo řešil bouračku,jestli se to deformovalo a nebo jestli to vydrželo. Možná i Tonda,Ivan nebo Milda nám řeknou kolik už měnili rámů kvůli vytrženému, nebo pokroucenému krku. Nechci se rouhat,ale při normálním ježdění k tomu nemůže dojít a pokud ano neřeší se už jen krk řízení, ale nejspíš celá motorka.
.
diky, uz sem asi v obraze, me nebylo jasny cemu by to melo pomahat, ono to neni na ranu od podvozku, ale na ranu do riditek
jakoze pri padu do boku a trefeni riditka v ose trubky riditka
v principu to vyztuzeni je, ale asi bych to resil jinak, podlozka dobry, ale myslim ze prenest to na trubku po cele delce nejakou vlozkou by bylo lepsi, tohle je takovy trosku polovicaty, ale ok, asi lepsi nez dratem do oka
nicmene by me taky zajimalo kolik lidi resilo deformaci krku, ja tohle nikde nezaregistroval, ale serviceboys budou vedet vic