Dnes Vlašim. Sice jsem řikal že tam už nikdy nepudu, ale měli volno tak jsem to testnul.
Nejprve porada s technikem ohledně štítku. Mám tam hliníkovej, vypadá jak doma na koleně dělanej. Je tam jen typ a win. Technik - jaký je to rok ? - 2003 - tak to je dobrý. Je tam BMW, údaje sedí tak jdem na to. Dal jsem papíry, zacvakal 400 a vše ostatní jak na drátkách. Jen jsem musel na místě sundat plyšáka maskota co se mnou jezdí na zobáku. Podotýkám že jsem sundal kufr který přesahoval za značku. ( viz příspěvek o něco výše ). Mám tam přídavný světla Hella na samostatný vypínače, padáky Grave a orig. držáky na boční kufry z ADV1150. Ptal jsem se ho taky znova na ten zadní a řekl že je pro všechny lepší to na foto sundat než se sáhodlouze dohadovat o homologacích pro konkrétní typy. Prohlídku jsme zakončili přátelským rozhovorem o duševním zdraví vrchnosti v Bruselu ohledně jejich nejnovějšího nápadu s emisemi u sekaček na zahradu.
Záleží hlavně na přístupu konkrétního technika - jeho kolega mi to minule nechtěl dát - s tím že nemám homologaci na zrcátkách.... - mám tam jako všichni origo.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Pavel GS vyletnik napsal:
Dnes Vlašim. Sice jsem řikal že tam už nikdy nepudu, ale měli volno tak jsem to testnul.
Nejprve porada s technikem ohledně štítku. Mám tam hliníkovej, vypadá jak doma na koleně dělanej. Je tam jen typ a win. Technik - jaký je to rok ? - 2003 - tak to je dobrý. Je tam BMW, údaje sedí tak jdem na to. Dal jsem papíry, zacvakal 400 a vše ostatní jak na drátkách. Jen jsem musel na místě sundat plyšáka maskota co se mnou jezdí na zobáku. Podotýkám že jsem sundal kufr který přesahoval za značku. ( viz příspěvek o něco výše ). Mám tam přídavný světla Hella na samostatný vypínače, padáky Grave a orig. držáky na boční kufry z ADV1150. Ptal jsem se ho taky znova na ten zadní a řekl že je pro všechny lepší to na foto sundat než se sáhodlouze dohadovat o homologacích pro konkrétní typy. Prohlídku jsme zakončili přátelským rozhovorem o duševním zdraví vrchnosti v Bruselu ohledně jejich nejnovějšího nápadu s emisemi u sekaček na zahradu.
Záleží hlavně na přístupu konkrétního technika - jeho kolega mi to minule nechtěl dát - s tím že nemám homologaci na zrcátkách.... - mám tam jako všichni origo.
Když narazíš na blbce, tak tě udusí na chybějící značce na ráfku třeba... Je to jen o lidech.
Nicméně homologace na origo zrcátkách skutečně je - zespodu na černém plastu zrcátka v místě kde je nejblíž k tyčce.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dneska rano TUV Praha - Cerny most. Cenovka vyssi (590,-), prijezd v 7:15, otevreno od 7:30. V 7:30 platim a predavam TP, v 7:55 odjizdim.
Nekolik fotek, letma kontrola celkoveho stavu, svetla, houkacna, znamka, nashle.
Pred dvema lety to nemelo odlisny prubeh (samozrejme az na to foceni), hlavne maji ale otevreno i v sobotu, coz jsou jediny, o kterych vim.
______________
R1150R 2004
Já byl právě dnes na Spojovací v Praze 3 v Autodružstvu. Chtěl jsem původně evidenčku na 1150 GS, ale zjistil jsem, že technická končí za čtyři dny, tak jsem ji udělal. Jen mi řekl, že nesmí svítit brzdové světlo na kufru. Stejně uvažuji o jiném Topcasu. Až na to, že tam bylo hodně lidí, to šlo. Jinak jsem měl odřený typový štítek a ještě že mám moto do 1.1.2002, jinak bych neprošel.
Můj děda říkával "Člověk může bejt blbec, ale musí si umět poradit".
Pridam svoji dnesni zkusenost s STK v Otrokovicich (Zlinsky kraj). Cena 450 Kc, bez objednani, od prijezdu do odjezdu s platnou STK cca hodina.
Moto R1200GSA 2008 v tovarnim stavu vcetne kufru...
Fotil stitek na ramu a moto ze vsech stran, stav tacho. Fotil vse krome cisla motoru (to mimochodem nevedel kde je, musel jsem mu radit).
Neveril, ze zadni LED lampa je original a tvrdil, ze tam neni Ecko ... Nakonec ho nasel, stejne jak nasel na original zrcatkach nejake homologacni znacky.
Kontrola svetel a klaksonu, pak vzorek a rozmer pneu ...
Nejvic ale casu stravil s prednima origo halogenovyma mlhovkama ... Nechal si je zapnout a prepinat tlumene a dalkove ... Kdyz jsem mu znova opakoval, ze to jsou mlhovky, tak se moc divil, ze je na original vypinaci jak logo mlhovek tak i zelena kontrolka ... To ho ale neuspokojilo a donutil me najet s moto k masine na mereni autosvetel, jestli mi ty mlhovky nesviti vysoko ... Nesvitily a tak vylepil znamku a bylo hotovo ...
Nedávno sem byl Boskovicích. Nechal mě slepit nálepky z plexi. Že prej aby to bylo jako originál (mám desierto) :-D .Pak sem musel sundat topcase a boční brašničky na padácích. Laďák nezájem, světla nezájem, gumy nezájem. Bez závad. Monča s 650gs taky v pohodě jen jí do závad napsal prasklý sedlo - prostě rozrtženej potah.
Měli by to přejmenovat na estetickou kontrolu místo technické.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Já včera v Trutnově odpoledne bez objednání 1h 20minut. 11 z 1998, TT rámy na kufry, padáky H&B, plastový top case přesahující vzadu obrys motorky na neorigo plotně, větší plexisklo od MRA - v pohodě. Mám ještě přidělaný 2 přídavný dálkový na padácích a po mém tvrzení, že nesvítí to technik neřešil. Akorát jsem na doporučení kluků z 2B sundal mřížku před světlem. Tož tak
R 1100 GS
Tak jsem byl s Afrikou v Příbrami-Zdaboř na STK, protože jsem zaregistroval nějaké změny a přečetl si pár zkušeností na fórech, povídám paní u přijmu, že bych rád před zaplacením mluvil s nějakým technikem, ohledně padacích rámů a mřížky před světlem. Paní zavolala jistého Karla a ten povídá, " vím, že je nějaký přípis, ale ještě jsem to nečetl, jen asi tolik a ukázal mezi prsty tak 3 cm". Ptám se: "a projde to takhle, nebo ne"? No já nevím, mě by to nevadilo, to nevypadá, že by jste si to dělal sám (rám i mřížka jsou od Grave). No, tu mřížku bych, ale radši sundal. Proč? No ,někomu by to mohlo vadit, ale domluvte se s tím, kdo vám to (tu STK) bude dělat. A kdo to bude dělat? Nevím, kdo na vás vyjde. (volá na skupinku kolegů) Hele, tady pán se chce na něco zeptat. (přichází kolega,tak znovu podávám dotaz, jestli nejsou padáky a mřížka problém). A co vám, řekl kolega? Že neví, že to záleží na tom, kdo to bude dělat. No, to vám řekl správně. Ečko to jak koukám nemá, no mě by to asi nevadilo. Takže není problém? Záleží na tom, kdo to bude dělat. A kdo to bude dělat? To se uvidí. A může mi to někdo říct dřív, něž zaplatím 500,- za technickou a pak mě kvůli tomu kolega vyhodí? To nevím. Hmmm, tak děkuju. Odjel jsem s tím, že to tedy sundám. Dostal jsem se opět na STK až za 3 týdny a tlačil mě čas, tak jsem sundal jen mřížku před světly, protože s padáky nastala drobná komplikace kvůli uchycení, tak jsem to risknul a nechal ho tam. Jedu STK Drásov, opět dotaz jestli s tím mají problém. Technik mi sdělil, že bez homolagace, tam nesmí být nic co nedí originál z výroby a dále jsem dostal přednášku, že při sražení chodce, by se mohl přes plasty jen sklouznout, ale padáky by mu určitě zpřerážely nohy. Tak jsem pochopil, že musím sundat i padáky. Cestou domů jsem míjel ještě jednu STK, kde jsem měl před lety problém s autem, jen proto, že mi nefungoval vypínač el. stahování předního okna a čekal jsem na nový díl. Ač nerad, tak jsem se tam zastavil a zkusil to. Technik mi povídá, že s padáky nevidí problém, ať si vyřídím papíry a zaparkuju před vraty. Za chvíli přišel kolega, ať předjedu ty 3 auta ve frontě, zkontroloval motorku, nafotil, pokecali jsme a mám novou TK. Schválně nejmenuji tu STK, abych jim nějak neublížil za jejich přístup.
TAK dnes STK v Jablonci nad Nisou s 12 GS. Čekačka v řadě cca 1 hoďku vlastní technická hotová za 15 minut. Pro jistotu jsem sundal mřížku před světlem, jinak padáky samodomo, denní přídavná světla přes vypinač, plexy WRS s dodělaným štítkem
přídavné brzdové světlo přelepeno,
Rozsvítit, zablikat ,zabrzdit, zahoukat , kontrola pneu a HOTOVO.
Cena 500,- Kč.
Ani povinou výbavu nechtěl vidět.
Přes počáteční obavy VŠE jako před 2 lety.
Jen se mu nezdálo, že u roku 2004 mám v techničáku MODROU METALÍZU. prý by tam raději viděl barvu ŠEDOU. V modré je na moto zobák a nádrž, ty ostatní plasty jsou jak známo pouze v šedé.
JINAK za mě TK v poho
http://www.rajce....j?q=ttsiki
Pred tydnem STK olfincar Hradec.vsechno v poho,padaky,drzaky kufru..mrizka pred svetlem pro jistotu sundana....az na ten zatracenej homologacni stitek. Dal mi to na mesic,stitek obednan u bmw...takze opakovacka.
myšák
Před 14ti dny, STK Pardubice-Doubravice, nafotit a zacálovat 700,- a hotovo...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Dnes STK v Jiříkovicích u Brna. Čekal jsem asi 15min, cena 400kč, bez objednání. Světla, blinkry, klakson, čísla, rozměr pneu .... fotil jen VIN, homologační štítek nehledal, jediné na co se technik zeptal byla homologace výfuku - výsledek technická na další 2 roky.
Tak dnes STK Rakovnicko. 12 GS, nosič kufrů Bartus, zadni TopCase Big Husky, plexi Givi. Čekal jsem tak 30 minut, než mě vzali. Zajeďte si dozádu, to je velká motorka, na tu bych snad ani nevylez atd. Foto zepředu, ze zadu, VIN, štítek jsem věděl kde, tak byl technik rád, že nemusí hledat. Potom jsme chvíli hledali označení motoru. Nevím proč, ale našel jsem a byla spokojenost. Dále svítí, bliká, kontrola pneu a bylo hotovo. Při předání dokladů ještě zavedl technik diskuzi na téma: ,,V TP je červená barva a ono toho na té motorce moc červeného není, asi by bylo lepší červeno-šedá". Tak jsem vysvětlil, že barevně se odlišuje jen nádrž a přední blatník, jinak jsou všechny stejné. Pokýval hlavou a bylo. Tak asi stejný jako před 2 lety. Jo a cena 400,-
Upřímnost nadevše
Dnes STK Rybnice na Plzni severu. GSA 2008, sundal jsem vsechny kufry,mrizku pred prednim svetlem.. Zvyseni plexi jsem nechal. Zajedte si dovnitr. Kontrola vin a vyrobniho stitku. Svetla,blinkry a na kryty mlhovek nerekl nic. Vsiml si ladaku od Zacha ale ani kartu videt nechtel. Za cca 30 min hotovo s cenovkou 400.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....