raptor napsal(a):
bez ohladu na zivotnost, tie gumy mali problemy udrzat tlak (problem snad uz sudruhovia z mitasu odstranili) ale kazdopadne nielen moje GS sa s nimi zrazu na asfalte vlni a pozdlzne nerovnosti ti zarucene rozplavaju motorku nevidanym sposobom
Jo, to mi to přesně dělalo, asi 1500km, pak to přestalo samo, asi se nějak ohoblovaly špunty do tvaru ve kterém to nedělá...
TomasTT napsal(a):
Tady je moje zadní E10 - foceno po asi 3300km.
Tak koukám Tomáši, že jsme na tom naprosto stejně, akorát ty o 1500km dřív, tudíž se ukazuje, že jsem se k ní opravdu choval hezky a nijak extra za to netahal :-D
V každém případě je ten kilometrový nájezd žalostný, 1000-1500km když je nová guma tak se vlní, pak tak 100-1000km se chová korektně a pak je sjetá a má nulový záběr mimo silnici a je na vyhození. Sice chápu, že stojí jen 2.000kč, nicméně se nemohu zbavit dojmu, že užitná hodnota za 2000Kč na těch max 1000km co je to "normální guma" je trochu moc...
Jinak mě se vlní taky ale přisuzoval jsem to spíš desertu na předku. Každopádně není nad Karoo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jasně, klasický starý Karoo. To Karoo T je podobný E10, řekl bych že víc než TKC.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No tak zase přiliju oleje do ohně. Jak jsem tu kdysi slíbil posílám výsledky po dovolené s postřehy, které jsem pochytil. Tak obuté byly dvě sady E10 jedna DOT 0910 na DL650 a druhá DOT1010 na 12GSA.
Co se týče držení tlaku obě sady nazuty v mém oblíbeném a ověřeném pneuservisu. Na DL se obouvalo v dubnu na GSA v červenci den před odjezdem. Tlak 2,2 vpředu 2,5 vzadu. DL se dofukovalo po 1500km před odjezdem v rámci běžné kontroly GSA nic za celou dovču t.j. 16dní a 4500km.
Je pravda, že nová guma je nervózní na podélných nerovnostech a při naložené motorce (plně) se má tendeci ke kmitání řídítek u GSA s celkovou váhou cca 450kg tak od 130ti u DL650 která byla méně naložená od 140km/h. Postupem najetých km to mizí na cestě zpět už se to neprojevovalo vůbec.
K tomu jak moc gumy mizí a co ujedou. Na konci budou fotky DL má najeto 6000km GSA 4500km V obou případech je přední guma v podbném stavu předpoklad je že 9-10tisíc najede předek u DL a 7-8tisíc u GSA než se dojede dělící drážka u středových špuntů pak gumy vyhodím páč mimo silnici budou k ho..... Zadní je na tom hůř a obávám se že zadek najede 3/4 toho co předek uvidíme nebude to dlouho trvat jako mez opotřebení beru tu drážku ve středovém špuntu.
Co a kde se jelo DL1500km po silnicích 3 a hořší třídy v ČR z toho 100km polní cesty hlína a štěrk.
Dál jely obě motorky stejnou trasu 1100km dálniční přesun Teplice - Livorno a zpáteční přesu stejné délky jen část vedla přes dolomity (tre croci) pak grosglockner a zbytk kolem mnichova po dálnici domů celkam cca 1200km. Zbylých 2200km najeto po silnicích korziky z toho nezpevněné povrchy cca 150km mizerné horské silničky 500km a zbytek po běžných horských silnicích tamtéž (v čr okresky 3-tí třídy).
Ano rychlosti na korzice nejsou z nejvyšších (pokud chce člověk mít dlouhý a zdravý život) nicméně povrch tam dá leckdy docela zabrat. S vyloženou GSA jsem si dal jeden přejezd kamenité silnice přes Sint Jean pass a výjezd pöd monte Cinto. Obojí se obešlo bez defektů a obojí je dost kamenité.
Pro mě je to guma v cena pod 3500kč za sadu slušná má svoje vrtochy jako každý jiná. Cena odpovídá tomu co dostanete. A můžete koupit dráž horší gumu. S K60 je to tak rovnocenné K60 víc vydrží ale je i dražší takže celkově plichta. Na dlouhé cesty t.j. 6000+ bude K60 asi lepší volba. Kdo čekal že za 3500 dostane sadu co pojede v terénu jako karoo a najede 15tis a víc tak bude sklamaný zázrak se nekonal. Fota jsou níže.
jel sem itálii na mitas E 10,ale jen přední,zadní sem sundal z preventivních důvodů,kdyby to náhodou nevydržela,ať nemusím někde něco řešit.
než sem vyjel předek měl najeto cca 4500 km,jel sem do GAPA a pak itálii,trochu sem se bál dálnic a nekonečných zatáček na stelvio a jiné pasa,žádný problém,extrémní úbytek špuntu se nekonal,v zatáčkách předek držel bez problémů
předek má za sebou 7000 km,výška špuntu 4 mm,navíc není tak doskákaný jak tkc po těch km
v mitasu sem viděl na vlastní oči pneu od j.šímy,zadní E10-ku po 16 000 km,možná sem měl nechat zadní nasazenou,pořád měla ještě 3 mm vzorku,na tu jízdu po silnici by to stačilo,i šíma říkal,že mu zadní mizela před očima,ale pak se to zastavilo a guma čím byla sjetejší,tím ubývala pomaleji
předek sem dofoukával jednou na větší zátěž,fčil sem zase upouštěl,vzduch mi drží
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Tak jsem nazul celou sasu E10 a taky mi utiká předek a fest
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
smazak73 napsal(a):
Jen pro zajímavost Karoo T po 2000km zadek.Made in Brasil !!!!! Karoo T =stlačená tma
tak tohle je drsné....po 2000km
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Rapidní únik vzduchu z předního kola odstraněn smirkovým papírem a dřží
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.