Adept na Darwinovu cenu...ale šikovnej-o to větší šance,že ji vyhraje
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Motorka s kosmeticjým úpravami a technickými vychytávkami "Hledám sponzora" nebo prodám páč s sem švorc.
smál jsem se asi 5 minut, pak jsem si uvědomil, že to může myslat vážně :-( tak jen doufám že ho nikde v polsku nepotkám.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
Mě se náhodou líbí jak si poradil s tou zadní kyvkou a převodovkou..letmo zavěšené kolo, kotoučová brzda a ještě převodovka na kyvce. Na silnici to to sice nemá co dělat ale je to šmat to se musí nechat.
Lako: ano možné to je, příčin je víc ty hlavní jsou
1) Není jednoznačně stanovena odpovědnost vlastníka vozidla za jeho provoz, kecy o osobě blízké potažmo o možnosti odmítnout výpověď ve věci evidence kdo vozidlo v daný čas používal je absurdní z jedné strany se vozidlo hodnotí jako zbraň při jeho užití k útoku na člověka, z druhé strany nikoho nezajímá komu vlastník zbraň půjčuje. Řešení existuje velmi jednoduché, povinnost vést prokazatelnou evidenci i pro soukromá vozidla a za neposkytnutí údajů nebo nevedení likvidační pokuty, 0,5mil za skutek a výše za opakování basa 2-4roky natvrdo. Bohužel nikdo to nechce, každý se rád za tyto kličky schová a pak na internetových diskuzích vykřikuje a diví se co se na silnicích děje.
2) Bodový systém nikoho nemotivuje jezdit slušně, nic z toho dotyčný totiž nemá, když jezdím 2 roky bez přestupku body mi nikdo nepřidá, rozdíl mezi bodem za nezapnutý pás a jízdu na červenou je směšný.
3) Od zavedení nového zákona a po uvedení na trh stacionárních radarů se kontrolní činnost PČR smrskla k nule. Jezdím od roku 1996 denně 200-250km do práce můžu tedy objektivně hodnotit výskyt aktivních kontrol v provozu a je to obrázek naprostého zoufalství:
V podstatě se kontroluje pouze:
- rychlost zpravidla na přehledných úsecích v lepším případě na vjezdu do obce za 10-let jsem neviděl jiný způsob měření
- tu a tam jsou akce kryšot a jim podobné, kdy se kontroluje alkohol a povinná výbava vozidla
co jsem za poslední dva roky neviděl je kontrola způsobu jízdy t.j. například to co bylo v té reportáži natočeno z vrtulníku, je to logické kolik pak asi vrtulníků s touhle výbavou je k dispozici na celou republiku a kolik si mohou dovolit nalétat hodin a co ta prdel stojí ???. Auto v provozu s kamerou v podstatě nepotkáš. Bohužel kamikaze co předjíždí v lese na dvojité přes horizont z vrtulníku nenatočíš.
4) Abych jen nešil do PČR další věc co chybí je možnost používat k dokumentaci a zastavení přestupců neoznačená vozidla s přesně definovanou a schválenou úpravou. Výstřelky typu nákupu pár vozů Passat R36 s nesmyslnou a nepoužitelnou výbavou, je k hovnu. Tohle auto může chytit jen úplného ****a co nesleduje provoz kolem sebe. Trochu vyježděného střelce co kouká kolem sebe a do zrcátka nemá šanci chytit. O problémech s legislativou ani nemluvě, auto které musí k dokumentaci přestupku zapnout maják je opravdu parodie.
Řešení pro body 3 a 4 je taky jednoduché, změna zákona a vyhlášky o označení vozidel PČR a změna priorit. Zase to nikdo nechce protože stávající situace vlastně všem vyhovuje, kdo by stál o to aby se po silnicích motaly neoznačená vozidla různých značek bez povinnosti na sebe upozornit v době dokumentování přestupku. Existují stejně rychlá a daleko méně nápadná auta než ty ****ní passaty. Když taková vozidla budou denně v provozu tak v počtu 6ks na každém okrese 24hodin denně bude to jiný šrumec.
5) Pokračuje to pak k dopravnímu značení, které přímo programuje řidiče aby ho ignorovali, běžné jsou úseky kde je na 150m třeba deset značek za sebou je to skoro jako videohra. To že na 200m člověk potká tři - čtyři omezení rychlosti 80-60-80-40 není nic divného. Kdo zná třeba přechod dálnici břeclav-kůty směrem na Bratislavu ví čem je řeč.
6) K tomu v čechách populárnímu videu managéééra co vystrčil to druhé auto ze silnice, klasický případ z naší dálnice kde potkáš dvě strany jedné mince
- ty co jedou rychle a každý kdo jim stojí v cestě je zmrd a socka
- ty co jedou pomalu a mají celý provoz kolem sebe v paži
Ten člověk co to udělal nemusí být **** prostě je jen slabší kus na nervy, každopádně trest je správný, každý musí svoje ego udržet na uzdě. Občas je to ale dost těžké, když jedete v levém pruhu za autem před vámi na dálnici cca 110-120km/h před ním není ani kolo a pět minut (10km) se nehodlá zařadit do pravého pruhu a nakonec vám uhne s fakáčem u okna - potkávám 2-3 takováto auta denně - tak občas někomu ujedou nervy.
atd...... nejsou to složité věci je jich ale poměrně hodně R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
YouTube Video Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic