nevím, co máš na mysli za rozměr, ale ta 90/90 je děsnej papír, taková guma na MTB :-). Mám to na 650 a tam je to váhově tak na hraně, už s tím má ta pneu evidentně co dělat.
ja odjezdil na vsech masinach od JAWA pres Alpika az po F800GS na E07 90/90/21 a nemohl jsem si nikdy stezovat, je pravda ze pri vyssi ch rachlostech 140+ uz je mirne nestabilni ale tod otazka, jinak ty mas predni kolo meneny za 21 nebo i komplet predek - ono je rozdil jestli mas telever nebo klasickou vidlu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Rozhodně bych se toho nebál a zkusil ji pokud to chceš vyzkoušet. Já jsem měnil na předek 21 a maximální spokojenost. Do Makedonie jsem jel předek XT 644 a zadek E-09. Na vodě i suchu super. Je pravda, že od 140 km/h je to trošku jak had, ale co bych chtěl na špuntové 21. Nájezd toho předku bude tak na hranici 6 tkm s tím, že už bude odskákaná. XT 644 je stavěná taky na lehčí endura a snáší těžkého hrocha vcelku dobře a u E-07 to bude s nájezdem podstatně, podstatně lepší. Pokud jsi tam dával 21, tak předpokládám, že jsi chtěl zlepšit jizdní vlastnosti při offu, ale dezénově si s E-07 nepolepšíš, samozřejmě na delší cestu za hranici 5 a více tisíc km to chápu.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
trošku jsem čekal na tvojí reakci ) .Právě že na Off mam vyzkoušenou E09 a nechci měnit + předek TKC80...solo na to mam i pěknej nájezd,ale E07 se mi docela líbí a na Gruzii nebo tak něco bych ji chtěl zkusit...
trošku jsem čekal na tvojí reakci ) .Právě že na Off mam vyzkoušenou E09 a nechci měnit + předek TKC80...solo na to mam i pěknej nájezd,ale E07 se mi docela líbí a na Gruzii nebo tak něco bych ji chtěl zkusit...
Tom
To potom jo. Na Gruzii bych ji tam dal taky už jen pro to, že přezouvat nějakou zubatou pneumatiku by se mi na cestě nechtělo. A až budeš mít někdy chuť, tak si vyzkoušej tu XT, já jsem z ní nadšený. Je to zubatý, měký, hučí míň jak E-07 a jak si sedne, tak se s tím vcelku dobře jezdí. Stojí o třetinu míň než jiné.
Upravil joe dne 17.09.2013 17:57
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Rozhodně bych se toho nebál a zkusil ji pokud to chceš vyzkoušet. Já jsem měnil na předek 21 a maximální spokojenost. Do Makedonie jsem jel předek XT 644 a zadek E-09. Na vodě i suchu super. Je pravda, že od 140 km/h je to trošku jak had, ale co bych chtěl na špuntové 21. Nájezd toho předku bude tak na hranici 6 tkm s tím, že už bude odskákaná. XT 644 je stavěná taky na lehčí endura a snáší těžkého hrocha vcelku dobře a u E-07 to bude s nájezdem podstatně, podstatně lepší. Pokud jsi tam dával 21, tak předpokládám, že jsi chtěl zlepšit jizdní vlastnosti při offu, ale dezénově si s E-07 nepolepšíš, samozřejmě na delší cestu za hranici 5 a více tisíc km to chápu.
Kolik jsi na té XT 644 najel?Minulý rok jsem to obul na R100GS a po 1500km to vypadalo jako list z cirkulárky.Je fakt že to bylo hlavně obržděné,ale zajímalo by mne kolik to vydrží na delší cestě.Předem dík za info.
Joe napsal:
Rozhodně bych se toho nebál a zkusil ji pokud to chceš vyzkoušet. Já jsem měnil na předek 21 a maximální spokojenost. Do Makedonie jsem jel předek XT 644 a zadek E-09. Na vodě i suchu super. Je pravda, že od 140 km/h je to trošku jak had, ale co bych chtěl na špuntové 21. Nájezd toho předku bude tak na hranici 6 tkm s tím, že už bude odskákaná. XT 644 je stavěná taky na lehčí endura a snáší těžkého hrocha vcelku dobře a u E-07 to bude s nájezdem podstatně, podstatně lepší. Pokud jsi tam dával 21, tak předpokládám, že jsi chtěl zlepšit jizdní vlastnosti při offu, ale dezénově si s E-07 nepolepšíš, samozřejmě na delší cestu za hranici 5 a více tisíc km to chápu.
Kolik jsi na té XT 644 najel?Minulý rok jsem to obul na R100GS a po 1500km to vypadalo jako list z cirkulárky.Je fakt že to bylo hlavně obržděné,ale zajímalo by mne kolik to vydrží na delší cestě.Předem dík za info.
Mám na ní 3ehce nad 3500 km a žádná hrůza to není. Ondra z Renocaru ji jezdí už dlouho a má na ní 6,5 tkm a je fakt, že je po smrti. Otáčel ji po 3 tkm. Při cestě do Srbska a Makedonie tranzit kolem 130 km/h. A jinak jsem ji nijak nešetřil. Je jasné, že nemůže najezdit nikdy to co třeba TKC nebo E-10, ale rozdíl v offu neskutečný. Samozřejmě pokud bych použil nějaké C-éčko, tak to bude zase někde jinde, ale nájezd taky. Jinak tě zdravím.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Čafte, jazdím druhú kombináciu pneu v predu 644 army v 21", zadok e09 v 18", prvú sadu som menil po cca 7000 km, predná xt dosť oskákaná, teraz po balkánskom okruhu po cca 4000 km predok jak nový, snažím sa brzdiť len zadkom, predné len núdzovo ... Pri novej pneu od 120 km/h po dialniciach rozvybrovanie predku, po ojazdení v poho 140 + ... Hustím predom aj zadok na 2,3 ...
rmacko napsal:
Čafte, jazdím druhú kombináciu pneu v predu 644 army v 21", zadok e09 v 18", prvú sadu som menil po cca 7000 km, predná xt dosť oskákaná, teraz po balkánskom okruhu po cca 4000 km predok jak nový, snažím sa brzdiť len zadkom, predné len núdzovo ... Pri novej pneu od 120 km/h po dialniciach rozvybrovanie predku, po ojazdení v poho 140 + ... Hustím predom aj zadok na 2,3 ...
Huštění super, tak to má být.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Sete napsal:
Taky jsem je před týdnem obul, mám na nich najeto zatím cca 1.600 km a dojmy veskrze pozitivní. Na suchu i vodě v pohodě, zatím žádný problém. Akorát ten předek kolem 100 km/h docela hučí, ale nechá se na to zvyknout Přední má po těch pár km 6mm (nová 7mm), zadní 11mm (nová 13mm)
Další poznatek - uchází mi předek. Po měsíční odstávce tlak 1 atm, dofoukl jsem na 2,3 atm, po dalších 14-ti dnech 1,5 atm. Jen podotýkám, že jsem je bral od Rudy a jsou letošní. Celkem na nich mám najeto cca 3.000 km a kromě toho úniku tlaku jsem spokojen.
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Sete napsal:
Taky jsem je před týdnem obul, mám na nich najeto zatím cca 1.600 km a dojmy veskrze pozitivní. Na suchu i vodě v pohodě, zatím žádný problém. Akorát ten předek kolem 100 km/h docela hučí, ale nechá se na to zvyknout Přední má po těch pár km 6mm (nová 7mm), zadní 11mm (nová 13mm)
Další poznatek - uchází mi předek. Po měsíční odstávce tlak 1 atm, dofoukl jsem na 2,3 atm, po dalších 14-ti dnech 1,5 atm. Jen podotýkám, že jsem je bral od Rudy a jsou letošní. Celkem na nich mám najeto cca 3.000 km a kromě toho úniku tlaku jsem spokojen.
Ahoj, já mám 07ky taky, od srpna nové a předek uplně stejný ... dofukuju co týden... ale pod 1 atm to nespadne... musim to furt hlídat! Nevím, kde udělali soudruzi chybu
Tak obuto, jsem zvedav. Pvnich cca 20 km dnes rano - pada to do zatacek, hrozny nezvyk, celkem jsem se s tim pral. Predek mi pripada tvrdy - je to Dakar, zadek standardni.
Tak jsem zvedav, hlavne mimo asfalt, ale i na asfalte, az se trosku ojedou a ja si zvyknu.
alesvagner přiložený následující obrázek:
[79.14Kb]
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS