sanko> Nezlob se na mě, ale je to trošku z tvé strany velmi prapodivně popsáno.
Máš 24 motorku? Tak proš si koupíš motorku u které prostě výkon není? Ano jel jsem na DL a zdálo se mi živější, je to ale trošku jiná koncepce motoru....blíž tomu TDM.
A s tou syntetikou to prosimtě už taky vymaž ze své databanky. určitě nemá označení viskozity a schopnosti udržet film pro určité teplotní specifikum nic společného s tím jestli je syntetický.
U těchto motorů (psal jsem to někde- 650 nejede zle, ale myslím že je to opravdu motorka pro začátečníky, holky a jezdce co opravdu výkon neřeší-nemyslím to zle) je otázka protivětru otázka půl až litrů spotřeby. Táktéž si myslím že je možné že ti spřevodování nesedí, ale mě přišel motor docela ,,měký" a jde o to jaký kvalt a v jakých podmínkách máš. Určitě bude kopec s otáčkami na 2,5 a šestkou něco jiného než rovina na trojku s 2,5. Ale to vzhledem ke svám zkušenostech asi víš, takže spíše podle mě špatná vola stroje. Ale myslí že na svůj obsah si nevede tak zle. Dukna s litrovým obsahem tě ve 3,5 nakopala do p....
Kim: vychadzal som z motokrosu, ked pužívaš tenku motokrosovu retaz čo ti vydrží tak 60hodín a hrubu tažku O ringovú čo vydrží max. 200 hod./ 5000km/ tak rozdiel je fakt 2-3kone.
A na pionieri je rádovo tenšia.
[b]hicks napsal
ale ja nemluvim o novem retezu, ale o JINEM mazivu.
naopak... nez scottoiler vymyl ten puvodni, tak to zas tak extra najelo...
Scott ma myslim ZRETELNE nizsi treni, nez olejozvejkacka ve spreji.
Ved práve, ak rozdiel medzi vyťahanou a na ozubenie zle nabiehajúcou starou reťazou a novou reťazou je do 2 koní, tak rozdielne mazivo robí ešte menej.
Baviť sa o rozdieloch v spotrebe do 10% je o ničom, lebo rozdiel v jazdnom štýle jednotlivých jazdcov je určite vačší. A to nevravím o rozdielnych gumách a tlaku v nich, plexi , kufroch, výfukoch, atď.
Sanko je otázne či riedke filtre /KN/ majú u striekačky spotrebu znížiť či zvýšiť.
Ak chcem z ľahka zrýchlovať /výjazd z dediny/ tak idem aj od 2000 ,ak chcem viac otočiť plynom, tak to preradím na cca 4000. Ale je pravda, že v alpských zákrutách to takto nie je vždy a tam motor trochu trápim.
Waltr:- slabší stroj , lebo som začal jazdiť s manželkou cítim trochu
zodpovednosť kedze mi tahá na 50 aj tak mi žiadna moto
nedá tolko adrenalínu ako 25m lavica na motokrose
-daj si prevod 17/42 na tvoju 800 ako je na 650 a zistíš ze aj tvoja je pre holky.
- ešte som sa nestretol s minerálnym loglife olejom.
Hele nemyslel jsem to zle a taky jsem to zdůraznil. Bereš si ty holky osobně.
Je to motocykl primárně určen pro skupinu co jsem uvedl, ...nebyly tam jen holky.
Že jsi neviděl není vůbec směrodatné, a vůbec bych byl s dělením na syntetiku a minerál velmi opatrný.
Vidíš já si zase třeba myslím že z hlediska bezpečnosti je lepší silnější motor (předjíždění) up-side vidle (lepší vlastnosti), dva kotouče-(lepší brzdný ůčinek) ale o tom tahle diskuze asi není.
PS: ,,Moje" Osmička není moje....ale mé ženy, takže ani nemusím měnit zuby.
Táto debata sa mi páči, ja jazdím bežne 17/42 a vôbec sa mi nezdá že bi to bolo pre "holky". Jazdím aj v pohode vo dvojke šestka dedina 55 km/h. otáčky 2tis. a niekedy aj menej. Ide len o cit v pravej ruke. Je síce pravda, že nemám kat a mám laďák + KN vzduch filter, jazdím len drapáky.
Mám namontovaný tlakomer oleja od Tryskáča a v 2tis. otáčkach na 6-ke je tlak niekde medzi 2,5 až 2,8 baru čo je podla mňa dostačujúce.
A spotreba, už som to tu niekde písal najnižšiu som mal 3,6l (nabalený vo dvojke) a najvyššiu 5,5 (nabalený vietor a rýchlosť tak okolo 150km/h), celoročný priemer je asi 4,2 - 4,3l.
V pohode, len to ma v dnešnej dobe bere že akonáhle to nemá 100 a viac koní tak už je to akože pre holky. Máš pravdu že 650ka je cielená na taku skupinu ale ja tvrdim ze malými zmenami dosiahneš, ze na tej motorke si v pohode zábavne zajazdíš a nebudeš cítiť potrebu ju vymeniť za 800ku. A ked už tak trebárs za novu Multistradu /150k/ čo už je iná trieda.
Krutiaci moment medzi 800 a 650 je len 8 nm a podla krivky dokonca nastupuje skor ako u 800. http://www.touratech.com/shops/021/product_info.php?cPath=3_45_355&products_id=1896
Ked si tento link prečitaš tak zistíš ze mam momentalne väcsí krutiaci moment ako 800ka
za 20€ !!
V praxi to robi tolko ze na 6ke bez podradenia v 100ke potiahnem plyn a predbehnem celu kolonu aut pred sebou a vo dvojici ! Ale nie sme tlstý
Up-side su ti dobre na to že ked si to valíš niekde po šotoline ale ked nimi len prechádzaš a vacšinu ideš po asfalte tak su ti zbytočné a dokonca hrubšie pneu je bezpečnejšie na 650.To iste o svetlej výške. Dvojkotúč je diskutabilný ja mám tvrde zápastie z motokrosu takže max 2 prsty a nemám problém.
Dukna ma nenakopala lebo má užasný podvozok, vlastne všetko a ten motor.... orgazmus
Ps: inak aj tak som mal nutkanie napísat že aj 800ka je pre holky ale nechcel som tu nikoho dráždiť, ale v tvojom prípade by som ani nebol daleko od pravdy
Upravil sanko dne 26.03.2012 20:47
Už to necháme, Ty tomu říkáš ,,začal jazdiť s manželkou cítim trochu
zodpovednosť kedze mi tahá na 50Frown " a já ,,pro holky".
Prostě pro toho kdo nepotřebuje víc. Kolonu sice předjedete, ale nesmí je více než 120km/h
Myslím že traktor má taky větší krouťák...ale ten není vše.
A plně ti rozumím, máš svoji motorku rád, v pořádku.
Jel jsem na 650 a neměl jsem problém, fajn motorka. Já bych tedy raději osmičku, i přes to že tady na tom jezdí ,,holky"
Mimchodem má letos 650 nejhezčí barvy od bavorů.
S tou rýchlostou si sa presne trafil lebo ked idem nad 160 moc mi to točí. Aj tak sa vrátim raz k ducati. Len co to zenu prestane baviť. Stará láska nehrdzavie.
bohuzel divnej zvuk se mi po asi 80 tisicich km z volnobehu odstehoval i do vyssich otacek...
za jizdy tam neco.. sice lehce, ale cvaka... nejvic pri ubrani plynu a to i v cca 3-4 tisicich.
Uz jsem se predobjednal k Hamouzovi.. nebo ma nekdo lepsi napad?
Upravil hicks dne 05.09.2012 21:09
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kdyz uz poradnej rozvor, koupim avii.. ma nakonec stejny predni svetlo
myslim, ze ve 130 tisicich ma ten motor narok na nejakej ten divnej zvuk.. treba to ale neni nic hroznyho.. zacnu rozvodama.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PeDR napsal:
Sanko a Waltr: už jste dlouho nebyli v servisu, že se vám stýská po italkách?
po multistrade 1100 sa mi bude stískať stále, kakať na servis ked ju miluješ neni čo riešit. Inak tuto sezonu som dal iba 6000 km a to som stihol vymeniť ložiska riadenia, ložiska zadného kolesa, teraz sa patlám s tenením ventilového dekla....ani s BMW sa nenudím
schrek napsal:
Kdyby si.potreboval.motor.vim o jednom za 15000eur
je to i s motorkou?
ne vazne... koik ma pls nalitano? neni pridrenej?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2