Taková ostuda. 1150 ADV - globetrotter mezi motorkami a moje má teprve 100 000Km. Trochu zabereme v tom cestování, ať se to s další stovkou tisíc tak nevleče.
Spitfire přiložený následující obrázek:
[72.21Kb]
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
u Kursku se to zaokrouhlilo... tyden před tím jsem spálil spojku... teda ten zbytek, co tam mám, když jsem přejížděl zával... ale po vychladnutí opět drží a dala dalších 6000km, tak snad to do 300 utáhne
Kardan zakukal... zase horní křížek První příznaky na RUS-UA hranicích, ale 2000km domů jsem ještě relativně v pohodě dojel. To bych chtěl vidět, jestli tohle zvládne i rozpadlá řetězovka
Jo a byl z druhý ruky a jenom u mě vydržel 160tis km
Mr GS přiložený následující obrázek:
[251.69Kb]
Upravil Mr GS dne 07.08.2018 14:02
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
u Kursku se to zaokrouhlilo... tyden před tím jsem spálil spojku... teda ten zbytek, co tam mám, když jsem přejížděl zával... ale po vychladnutí opět drží a dala dalších 6000km, tak snad to do 300 utáhne
Kardan zakukal... zase horní křížek První příznaky na RUS-UA hranicích, ale 2000km domů jsem ještě relativně v pohodě dojel. To bych chtěl vidět, jestli tohle zvládne i rozpadlá řetězovka
Jo a byl z druhý ruky a jenom u mě vydržel 160tis km
Pěkné číslo . Ale jak to sleduju, tak na té tvojí nesmrtelné dvanátce je původní už jen ten tachometr.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mr GS napsal:
u Kursku se to zaokrouhlilo... tyden před tím jsem spálil spojku... teda ten zbytek, co tam mám, když jsem přejížděl zával... ale po vychladnutí opět drží a dala dalších 6000km, tak snad to do 300 utáhne
Kardan zakukal... zase horní křížek První příznaky na RUS-UA hranicích, ale 2000km domů jsem ještě relativně v pohodě dojel. To bych chtěl vidět, jestli tohle zvládne i rozpadlá řetězovka
Jo a byl z druhý ruky a jenom u mě vydržel 160tis km
Pěkné číslo . Ale jak to sleduju, tak na té tvojí nesmrtelné dvanátce je původní už jen ten tachometr.
Co to kecáš... ta motorka nebyla nikdy půlená. Nemám měněný ani jediný ložisko v převodovce, vstupní ani výstupní hřídel a ukaž mě někoho jinýho, kdo má 272tis na spojce
Včera jsem to rozdělal a do kyvky se dostala přes přední manžetu voda a křížek vyreznul, takže opotřebením to nebylo
a ty kdybys jezdil aspoň tolik, co ploše chválíš tu stojatou vránu, tak se ti sem tam nějaký opotřebení taky projeví, ale víš jak? Na stojící motorce se toho moc nepose.re... možná ti časem začnou sáknout gufera ve vidlích nebo ti zaschne babišovka v nádrži
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Prvních 100 tisíc na R1100GS/1996 (já za 2,5 roku 35 tisíc).
Za tu dobu: nový HALL - začal zlobit, vyměněnej protíkající olejoznak, nový levý napínák - klepání, převodovka s přeskakující 5 - čeká na výměnu, asi od začátku klouzající spojka - sjetá lamela, možná i mastná, půjde s převodovkou, ojelem poblitej karter v prostoru pod převodovkou - gufero na převodovce/motoru?, nové brzdové hadice - na starých se po odmontování třmenu udělaly boule, nová ložiska kyvka/z.převod - suchá+vymačkaná, kardan se pomalu posunuje v silentbloku - mám nachystanej zánovní, přelomenej náhon tachometru, nefunkční spínač spojky, nová manžeta kuláku teleleveru...
Z věcí co jsem před koupí načetl, že se mohou stát, se mi zatím nevysypal zadní převod a benzínové čerpadlo. Jinak to mám snad už komplet.
Motorka je super, pohodlná, momentálně u mě nejvíc ježděná, koupit jsem ji přes to všechno chtěl. Ale za 10 let co jsem najezdil 115 tisíc s CB750 jsem jen vyměnil náhon tachometru a vyrezlé ložisko kyvky (proražené gufero), v nákladech 300+500kč. Svou roli také hraje, že CB750 jsem kupoval 6 let staré, GS 20 let, ale kdyby se mi to GS nezačalo tolik líbit, musel bych je prodat, nebo jsem je vůbec nekoupil... Před 10ti lety jsem nechápal, jak může existovat tak odporně hnusná motorka
Do příští sezóny snad stihnu vyměnit převodovku, spojku a kardan a budu doufat, že dalších 100 tisíc bude více v klidu a dříve, než zase zasáhne zase zub času... Výměnu za 1150 nebo 1200 neplánuju, 1100 je srdcovka a nejhezčí. https://photos.ap...8zrdnFJJX8 https://photos.ap...jtbX1m2nC8
Upravil agenthonza dne 22.08.2018 15:39
agenthonza napsal:
Prvních 100 tisíc na R1100GS/1996 (já za 2,5 roku 35 tisíc).
Za tu dobu: nový HALL - začal zlobit, vyměněnej protíkající olejoznak, nový levý napínák - klepání, převodovka s přeskakující 5 - čeká na výměnu, asi od začátku klouzající spojka - sjetá lamela, možná i mastná, půjde s převodovkou, ojelem poblitej karter v prostoru pod převodovkou - gufero na převodovce/motoru?, nové brzdové hadice - na starých se po odmontování třmenu udělaly boule, nová ložiska kyvka/z.převod - suchá+vymačkaná, kardan se pomalu posunuje v silentbloku - mám nachystanej zánovní, přelomenej náhon tachometru, nefunkční spínač spojky, nová manžeta kuláku teleleveru...
Z věcí co jsem před koupí načetl, že se mohou stát, se mi zatím nevysypal zadní převod a benzínové čerpadlo. Jinak to mám snad už komplet.
Motorka je super, pohodlná, momentálně u mě nejvíc ježděná, koupit jsem ji přes to všechno chtěl. Ale za 10 let co jsem najezdil 115 tisíc s CB750 jsem jen vyměnil náhon tachometru a vyrezlé ložisko kyvky (proražené gufero), v nákladech 300+500kč. Svou roli také hraje, že CB750 jsem kupoval 6 let staré, GS 20 let, ale kdyby se mi to GS nezačalo tolik líbit, musel bych je prodat, nebo jsem je vůbec nekoupil... Před 10ti lety jsem nechápal, jak může existovat tak odporně hnusná motorka
Do příští sezóny snad stihnu vyměnit převodovku, spojku a kardan a budu doufat, že dalších 100 tisíc bude více v klidu a dříve, než zase zasáhne zase zub času... Výměnu za 1150 nebo 1200 neplánuju, 1100 je srdcovka a nejhezčí. https://photos.ap...8zrdnFJJX8 https://photos.ap...jtbX1m2nC8
ono je to taky možná tím, že ta motorka neměla najetých 65 000 km při tvojí koupi. Možná na ní opravdu někdo ročně po celou dobu najezdil v přůměru jen 3200 km, ale dost o tom pochybuju
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Sema> těžko říct, možná jo, možná ne. Pochází z Německa, z první ruky, nicméně serviska není problém zfalšovat. Škoda že se z Německa nedají zjistit km podobně jako treba z Itálie nebo u nás. Nebo někdo umí?
Moc by mě zajímal skutečný stav. Celkově mi i ten stav na kupované km sedí, jestli tedy třeba už nejsou jiné gumové díly, kotouče... Jen ta spojka mi hapruje - to bych čekal že v 65tisicich klouzat nemůže. Co jsem měřil nedávno orientačně lamelu skrz startér, tak je pod limitem.