Tak tady je pár fotek rallye motorky na startu Hellas.
Jak vidíte, sedlo se stihlo, stejně jako rallye šusplech a další drobnosti.
Po prologu je Dirk první v kategorii dvouválců a 16. celkově.
Krása střídá nádheru. Tímhle bych asi mohl někdy ve vzdálené budoucnosti nahradit Dakara :-).
Proč je v předu jen jeden brzdovej kotouč? Nemá to vliv na účinnost?
No, byl u me kamarat na nove africe...jako pekny to je ale ty valce do boku mi tam proste chybijou navic uz od unora ceka az mu Tomas naohyba v touratechu padaky. jo a misto spojky to melo brzdu, cumel sem na to jak vrana do kosti...
Upravil Bohumil dne 11.05.2016 18:53
Kupredu spatki ni krok...
Po druhém dnu je Dirk celkově sedmý a v kategorii dvouválců první..
Motorka se prý chová skvěle, naprostá spokojenost na to, jak je to velká obluda.
Přední kotouč - přesně jak psal Zetor, brzdí to dostatečně (dávali tam jinou pumpu) a váha je nižší.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ne ale budou se prodávat komponenty na speciální objednávku - třeba tlumiče. Kola a šusplech budou asi v normální výrobě, sedlo asi taky jen na objednávku.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bohumil napsal:
No, byl u me kamarat na nove africe...jako pekny to je ale ty valce do boku mi tam proste chybijou navic uz od unora ceka az mu Tomas naohyba v touratechu padaky. jo a misto spojky to melo brzdu, cumel sem na to jak vrana do kosti...
Dyk to ví oni tady v CZ to musejí ohýbat ve svěráku a v D na to mají jiné mašinky a nebo že by to vezla lodí z Hamburku nějaká partička utečenců ...
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
Jen tak pro info - protože dřív nebo později tohle přijde i na jiné značky....
Touratech má ve výrobě avizované šusplechy vyráběné technologií Hydroform a první dodávka je u nás na skladě. Zatím dorazily černé Rallye Extreme...
4.5mm dural, vnitřní nosná deska z 5mm nerezu.
Je to technologie, kterou nepoužívá zatím žádný jiný výrobce doplňků na cestovní endura. Technologicky to je poměrně náročné zařízení obrovských rozměrů ale produkuje nádherné výrobky, které by se jinak obtížně vyráběly nebo nešly vyrobit vůbec.
To by mě tedy docela zajímalo, hlavně dvě věci - jestli a jak moc to kryje i svody (ten současný TT šusplech jsem nekupoval, nevidím moc přidanou hodnotu oproti originálu, ani jeden je nekryje) a jaká bude cena - samozřejmě jsem koupil TT spodní padáky, které jak čtu v popisu jsou nekompatibilní... a případně jaký je rozdíl mezi tímhle a originálem co se týká světlé výšky. Dík.
richardik napsal:
To by mě tedy docela zajímalo, hlavně dvě věci - jestli a jak moc to kryje i svody (ten současný TT šusplech jsem nekupoval, nevidím moc přidanou hodnotu oproti originálu, ani jeden je nekryje) a jaká bude cena - samozřejmě jsem koupil TT spodní padáky, které jak čtu v popisu jsou nekompatibilní... a případně jaký je rozdíl mezi tímhle a originálem co se týká světlé výšky. Dík.
Ta verze "extreme" je zvětšená a ty spodní padáky nahrazuje. Pokud je máš, tak stačí menší verze "rallye" která s nima je kompatibilní.
Nemám ještě všechny fotky protože dorazily zatím jen ty větší. Tahle to vypadá s manuálem a s DCT.
Cena by měla být cca 9 tisíc s DPH. Ještě to není v ceníku, takže vycházím jen z informačního mailu že to bude v rozmezí do 300-350 EUR.
TomasTT přiložený následující obrázek:
maser napsal:
já se zeptám, kolik to váží a jestli je ten plech opravdu 4.5mm - na fotce s posuvným měřidlem totiž vidím 3.5mm
No jo, máš pravdu. Já to měřil a pak jsme to fotili když šupleru držel kolega jinde a na fotku jsem se nedíval. Tloušťka na hraně není stejná. Někde to je 4.7 a někde 3.5. Většinou to je kolem 3.7mm. Neumím to změřit uprostřed ale v místech kde jsou zadní díly je tloušťka 4mm. Je to divný ale asi se to tím tvářením takhle mění, protože předpokládám že to je z rovného plechu.
Tu nerezovou část už máme namontovanou na motorce, ta černá (největší verze extreme) váží 2.71kg
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT> Neni to divné. Při hlubokých tazích se materiál ruzne natahuje a "přeteka". Výsledkem jsou pak různé tloušťky. Samo, ze na zacatku je rovny plech v jedné tloušťce. Buď vystrizek (z lisu) nebo výpalek (z laseru). To poznáš podle hrany.