Je tam nějak moc rámu. Uchycení stojánku a předních stupaček je fakt, alespoň podle fotky dost laciný nebojim se říct humpolácký, holt šetřit se musí, jinak docela jó. Líbí se mi palubka a radiální Bremba.
Nevím, na co nechali žebrované válce?Když už je to vodník,měli je nechat hladké,ať se to tak nezasírá.Ten bojler místo výfuku je taky úžasný a buďme rádi, když všechno obrátili, že nedali i plyn na levou ruku.
Jo, a jsem zvědav, jak bude vypadat Adventure, když už toto je bachroň.
Upravil PeDR dne 02.10.2012 14:53
PeDR napsal:
Nevím, na co nechali žebrované válce?Když už je to vodník,měli je nechat hladké,ať se to tak nezasírá.Ten bojler místo výfuku je taky úžasný a buďme rádi, když všechno obrátili, že nedali i plyn na levou ruku.
Jo, a jsem zvědav, jak bude vypadat Adventure, když už toto je bachroň.
Boris rikal, ze cca 60% chlazeni stale zustalo vzduchem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Boris rikal, ze cca 60% chlazeni stale zustalo vzduchem.[/quote]
Píšou to v manuálu 35% vodou zbytek vzduchem, proto zřejmě to žebrování.
Taky sem čet, že to má anti-hoppingovou mokrou spojku což je dost podstatná změna a rozměry pneumatik jsou taky jiný.
Upravil peet dne 02.10.2012 15:23
To je fakt. Z galerie kde jsou vidět řezy motoru a cesta vody tak bych taky řekl že tam toho moc nechladěj.
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
peet napsal:
Píšou to v manuálu 35% vodou zbytek vzduchem, proto zřejmě to žebrování.
Taky sem čet, že to má anti-hoppingovou mokrou spojku což je dost podstatná změna a rozměry pneumatik jsou taky jiný.
tak vidite.. nemusite kvuli te vode takhle silet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak nějak nevím... vzhled mi přijde takový spíše italsko-japonský... trochu mě to zklamalo... a ten zobák teď je opravdu kačerovitý předtím jsem si to jak u 1150 tak u 1200 vůbec nepřipouštěl... ono se hold špatně již dokonalé dále vylepšuje :-)
Pořád mi ty boční kryty něco připomínaly... KTM Duke R... :-D
Jinak jo, technika kráčí kupředu, nová elektronika bude na touring určitě zvýšením komfortu a terén to taky nějaký dá. Ostatně jako vždy to bude spíš o jezdci a že to v offu nebude jako na lehké ktm...?? To nebude nikdy...
Nicméně jsem neskutečně rád za dvanáctku 2011 ADV, bude u mě doufám hodně dlouho.