já mám na 07 zatím najeto jen něco přes 1000km a překvapilo mě, jak dobře drží na silnici v náklonech. moc rády se ale nemají s prudším bržděním a na mokru. Za mě supr a navíc za ty prachy....
Na 07kách 6000 km včetně Transalpiny a Transfagaraše zadní guma na 70 %, přední tak na 50 % a jak takovej vzorek může takhle sedět fakt nechápu ... ani náznak zrady ...
Netvor napsal:
Na 07kách 6000 km včetně Transalpiny a Transfagaraše zadní guma na 70 %, přední tak na 50 % a jak takovej vzorek může takhle sedět fakt nechápu ... ani náznak zrady ...
Hlavně to neříkej před Mr GS, to by nerozdýchal...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
xHackerM napsal:
Copa já vím. Někdo sem dal odkaz na obrázek, ale měl ho blbě, tak jsem to předělal, on to mezitím smazal a už nevložil znovu. Nevím co to má být...
jo tak to patřilo k těm údajům co jsem psal o nájezdu zatím - to je zadní po 6000 km ...
Já tomu moc nerozumím. Píšete, že na mokru jsou na ho.vno, prudký brždění nemají rády, nic moc extra některým nevydrží, u jedněch docházelo k úniku vzduch předního kola....
Motorky máte za pár set tisíc a šetříte 3-4 litry ročně na dvou sadách???? Někdo jen 2 litry, když má sadu na rok.
Riskovat život nebo vysekání se kvůli 4 litrům nebo se spolehnout na osvědčenou, ale dražší značku? To mi hlava nebere.
MrGS má občas lehce ujetý názory, ale v tomhle mu asi dobře rozumím.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
tak ještě i sem ?:-) http://rybkabohun...010040.jpg ve 2 s 3ma kuframa na obou stranách uz olezlej hlavak - ja teda nevim - mam to priste brousit az k rafku ?:-) ani po cechach nemam problém standartne pod centak od kraje - ty gumy proste nejsou propadak a supr cena je jen bonus
Upravil milanek dne 08.04.2014 21:28
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Za mne s E-07 také max. spokojenost. Sada dala 14 000 km. Předek by dal tak ještě 2000 km, zadek asi 5000 km. Na suchu až na ucho, poser proužek cca 2 mm. Na mokru opatrně (jako na všem). Off za sucha šotolina v pohodě, za mokra horší. Bahno - hodně špatný... Celkový dojem pozitivní.
Nyní jsem dal E-10. Uvidíme. Zatím dobré.
newman
kejda napsal:
Já tomu moc nerozumím. Píšete, že na mokru jsou na ho.vno, prudký brždění nemají rády, nic moc extra některým nevydrží, u jedněch docházelo k úniku vzduch předního kola....
Motorky máte za pár set tisíc a šetříte 3-4 litry ročně na dvou sadách???? Někdo jen 2 litry, když má sadu na rok.
Riskovat život nebo vysekání se kvůli 4 litrům nebo se spolehnout na osvědčenou, ale dražší značku? To mi hlava nebere.
MrGS má občas lehce ujetý názory, ale v tomhle mu asi dobře rozumím.
Mám na obou GS mitas,na 1150 E07,na R100GS E08,obouvám si sám doma,precizně čistím dosedací plochy na ráfcích a nikdy se mě nestalo,ze by mě guma ušla. kilometrovej nájezd mají dobrej,vychází mě to na cca 10 000km na sadě,což mě vyhovuje. R100GS se snažím šetřit,takže žádnej těžkej terén,max polňačky a spíš silnice a tam nevidím rozdíl mezi E08 a Anakee,který sem měl pře mitasama,teda krom ceny. Na 1150 sjíždím z asfaltu častěji a na to mě vyhovuje E07 taky dobře,rozhodně víc,než anakee,který sem měl i tady-ty sou dobrý fakt jen na asfalt. Jezdil sem mitas aji na bigovi,XTčku,KLRu a nikdy sem neměl žádnej problém s nějakýma defektama nebo jinejma nepříjemnosma. Prostě guma jako kerákoliv jiná,jen levnější,takže nevidím duvod je nejezdit. Třeba na silničních motorkách sem nezažil horší gumy,než continental,to byla totální tragédie a přesto je lidi vobouvali. A popravdě nedůvěřuju výrobci,kterej dělá takovej šmejd pro jeden sektor trhu,že by jako dělal něco exkluzivního pro jinej sektor(TKC)
Mám obuto cca od února, předtím jsem měl K60 a Dunlop Trailmax. Zatím jsem jezdil většinou silnice, ale už absolvovaly i trochu bahna a chválím je. Jsem zvědav na výdrž, zatím mám najeto něco přes 1000 km. Takže za mě palec nahoru. ALE stejně má obuto i táta a přes zimu mu úplně ušlo přední kolo. Po dofouknutí zatím drží, tak uvidíme.
kejda napsal:
Já tomu moc nerozumím. Píšete, že na mokru jsou na ho.vno, prudký brždění nemají rády, nic moc extra některým nevydrží, u jedněch docházelo k úniku vzduch předního kola....
Motorky máte za pár set tisíc a šetříte 3-4 litry ročně na dvou sadách???? Někdo jen 2 litry, když má sadu na rok.
Riskovat život nebo vysekání se kvůli 4 litrům nebo se spolehnout na osvědčenou, ale dražší značku? To mi hlava nebere.
MrGS má občas lehce ujetý názory, ale v tomhle mu asi dobře rozumím.
Clovece ja to vidim o dost jinak. E-07 mam zatim par dni a par desitek kilometru, takze teprve zkousim. Ale z toho, co jsem cetl na forech, vcetne ADVrideru, je to vybornej kompromis chovani na suchu, mokru, mimo asfalt, rozumna zivotnost a cena.
Jezdil jsem zatim na Tourance a TKC, Tourance jsou super na asfalt, ale mimo nic moc. TKC uplne to samy, jen s kratsi zivotnosti. Mimo asfalt jsou stejne k nicemu jako Tourance, na asfaltu super, ale jen par tisic km, pak uz huci a vibrujou. Jo, vypadaj lip, ze maj ty spunty, ale jinak k nicemu.
Ted proste zkousim dalsi pneu, ktere snad budou univerzalni a nebudou v haji po 5.000 km. Pokud najdes nejake jine, dej vedet, rad vyzkousim.
Takze za me nejde primarne o penize, i kdyz neomezene zdroje na motorku nemam. Jde o hledani kompromisu chovani gumy v ruznych rezimech, prijatelneho najezdu a dalsich parametru, ktere kazdy zadame a prioritizujeme jinak.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
kejda napsal:
Já tomu moc nerozumím. Píšete, že na mokru jsou na ho.vno, prudký brždění nemají rády, nic moc extra některým nevydrží, u jedněch docházelo k úniku vzduch předního kola....
Motorky máte za pár set tisíc a šetříte 3-4 litry ročně na dvou sadách???? Někdo jen 2 litry, když má sadu na rok.
Riskovat život nebo vysekání se kvůli 4 litrům nebo se spolehnout na osvědčenou, ale dražší značku? To mi hlava nebere.
MrGS má občas lehce ujetý názory, ale v tomhle mu asi dobře rozumím.
Clovece ja to vidim o dost jinak. E-07 mam zatim par dni a par desitek kilometru, takze teprve zkousim. Ale z toho, co jsem cetl na forech, vcetne ADVrideru, je to vybornej kompromis chovani na suchu, mokru, mimo asfalt, rozumna zivotnost a cena.
Jezdil jsem zatim na Tourance a TKC, Tourance jsou super na asfalt, ale mimo nic moc. TKC uplne to samy, jen s kratsi zivotnosti. Mimo asfalt jsou stejne k nicemu jako Tourance, na asfaltu super, ale jen par tisic km, pak uz huci a vibrujou. Jo, vypadaj lip, ze maj ty spunty, ale jinak k nicemu.
Ted proste zkousim dalsi pneu, ktere snad budou univerzalni a nebudou v haji po 5.000 km. Pokud najdes nejake jine, dej vedet, rad vyzkousim.
Takze za me nejde primarne o penize, i kdyz neomezene zdroje na motorku nemam. Jde o hledani kompromisu chovani gumy v ruznych rezimech, prijatelneho najezdu a dalsich parametru, ktere kazdy zadame a prioritizujeme jinak.
No tak jestli porovnáváš 07 s TKC, tak jsi asi trochu mimo, ne? Porovnání E10 s TKC bych bral, anebo s Mtzteler Karoo, ale to co píšeš je blud
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
No tak jestli porovnáváš 07 s TKC, tak jsi asi trochu mimo, ne? Porovnání E10 s TKC bych bral, anebo s Mtzteler Karoo, ale to co píšeš je blud
Ty tam nekde ctes neco o porovnavani E-07 a TKC? Mas asi prilis bujnou fantazii nebo vidis co chces videt.
Psal jsem, ze jsem v minulosti jezdil na TKC a ze mi nevyhovovaly a ze ted zkousim dalsi znacku - Mitas E-07.
Ja se nepotrebuju hadat a tenhle konfrontacni ton mi nevyhovuje, to si muzes zkouset na nekoho jinyho. ;-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
No tak jestli porovnáváš 07 s TKC, tak jsi asi trochu mimo, ne? Porovnání E10 s TKC bych bral, anebo s Mtzteler Karoo, ale to co píšeš je blud
Ty tam nekde ctes neco o porovnavani E-07 a TKC? Mas asi prilis bujnou fantazii nebo vidis co chces videt.
Psal jsem, ze jsem v minulosti jezdil na TKC a ze mi nevyhovovaly a ze ted zkousim dalsi znacku - Mitas E-07.
Ja se nepotrebuju hadat a tenhle konfrontacni ton mi nevyhovuje, to si muzes zkouset na nekoho jinyho. ;-)
To je diskuze, ne konfrontace. Pises, jak 07 jsou vyborny na vsech povrsich a pod tim, že TKC a Tourance mimo asfalt stoji za hovno, tak co jinyho, nez srovnani to je? Navic oboje najedou vyrazne více, než 5tis km.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Já letos obul svou první sadu E 07 doposud jsem jezdil jen Anakee. Na Mitasech mám zatím přibližně 700 km a musím říct že se guma chová nad mé očekávání dobře. Na mokru sem ji vezl z pneu servisu uplně syrovou a i přes to držela v ramci možnosti. Ale je pravda, že sem ani prudce nebrzdil ani nešel do nějakého agresivnějšího náklonu. A po zajetí normálně beru stojánkem jako na Anakee a mám z nich dokonce i lepší pocit. Na nerovnostech výška figury příjemně pruží a jízda je pohodlnější. Do náklonu jde perfektně u Anakee sem musel trošku pomáhat řidítky. U Mitasu naopak jemně pomáhám z náklonu asi když je guma na asfaltu tak nějak " mezi" figurami. Ale jak sem už řekl jsem naprosto spokojen. A, že jsou levné. Nekoupil sem je kvuli tomu ale ze zvědavosti a musím říct proč dávat víc, když Mias funguje PRO MĚ stejně jako premiová značka. Guma mi navic dodala sebevědomí v terénu a to mě baví. Já sem nadšenej...
Jizvy dokazují, že se minulost stala....