Tak palivové mapy jsou jasné nepřepne se dříve dokud nezavřeš plyn no a na přepnutí esy pro dva musíš zastavit za jízdy to nepřepneš.
Možnost diagnostiky BMW
Ja viem čo mám robiť ked chcem prepnúť pal.mapu mám už druhú LC prvá obyčajná druhá Adventure ale prestalo to fungovať dakedy prepne a niekedy nie.
ESU prestavujem len na mieste nie za jazdy ale len bikájú prilby a nejde hore teda nešla po cca 20 km ked som zastavil tak to znovu išlo.
Tak neviem
pokial nejdu prepinat jazdne mody za jazdy, alebo startovat motorku so zaradenou rychlostou a stlacenou spojkovou packou, tak je vadny snimac na spojkovej packe. novy ma vysiel 71eur aj s postou... problem vyrieseny.
Kimlo napsal:
pokial nejdu prepinat jazdne mody za jazdy, alebo startovat motorku so zaradenou rychlostou a stlacenou spojkovou packou, tak je vadny snimac na spojkovej packe. novy ma vysiel 71eur aj s postou... problem vyrieseny.
ještě bych dodal že tam jsou dva a je to ten co cvaká blíž ke gripu
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
ten co cvaka ako prvy, je na deaktivaciu tempomatu... ten druhy je na startovanie so zaradenou rychlostou a na zmenu jazdnych modov pocas jazdy.
Vraj potreba menit ten spinac je docela casta vec....
ten co cvaka ako prvy, je na deaktivaciu tempomatu... ten druhy je na startovanie so zaradenou rychlostou a na zmenu jazdnych modov pocas jazdy.
Vraj potreba menit ten spinac je docela casta vec....
Nevím jak 1200 ale 1250 mění mody s ubráním plynu a ne zmačknutím spojky.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
tak jen pro info, rozhodili jsme dnes preventivně s kamarádem na dvou LC GSA kardany, tady výsledek:
první:
2014, najeto 90+tkm, offík, brody, jezdí "denně", žádné mimosezónní odpočívání - kardan mírně orezlej, ale hruška se odpojila jen gravitací, shodli jsme se na tom že to vypadalo na drobné zbytky maziva na vícehranu, ale samozřejmě jen odhad
v tubusu pocitově mírně vlhko, drobné kousíčky gumy, evidentně z hřídele kardanu, a v té spodní manžetě nebyl ten tvarovaný drátek (nedohledal jsem jestli je tam ve 2014 dávali nebo ne)
namazán vícehran i manžety, složeno, všechno OK, dvě hoďky, hodně prokecáme
druhá:
2017, najeto 30-tkm, offík, brod na prstech jedné ruky, jezdí často a taky mimosezónně moc neodpočívá
přirezlý nahoře i dole, celodenní snaha o uvolnění všemožně mechanicky, chemicky, tepelně, nehlo se ani jedním koncem ani o milimetr
v tubusu sucho, a ve spodní manžetě byl ten drátek, zpevňuje tvar (předpokládám)
dává to smysl ? relativně ne, ale tipnu si že alfa omega bude namazání vícehranu a až následně těsnost toho tunelu
jestli chcete dám foto, nebo napíšu jak finálně dopadla výměna, ještě pár dní před karboflexou se dá chemii šance
nicméně za mě (nesněd jsem šalamounovo hovno, jen nějakou dobu sbíral info a v reálu si pak prohlédnul jak to vypadá, celkem snadno identifikovatelné co se dělo) bych jednoznačně doporučil každému neváhat a ten vícehran si namazat, i u nových motorek, čím dřív tím líp, je to práce na chvilku a zvládne to každej, nic na tom není, stačí jen pořídit ty dvě pasty
edit: Milane, jestli se ti budou množit požadavky na namazání kardanu, tak já za to nemůžu jo ??!! pardon
Upravil xylem dne 18.04.2021 23:05
Však jsem to tu už někde psal, že na to nepomůže nic než pořádně namazat drážkování pastou Molub Alloy (dříve Optimoly TA) a jednou za 2-3 roky zkontrolovat a obnovit namazání. Manžety namáznout Staburagsem. Nemá cenu se tím dál zaobírat a spekulovat. Prostě to tak je, takhle to BMW vymyslelo a poslalo do výroby. Nic než namazání nepomůže.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...