Dík za info. Každopádně to je šusplech který připomíná menší kolečko na odvoz kompostu na zahradě
Ale je to nádherný, naohýbat a svařit by to takhle asi nešlo. Oni do té technologie investovali nějaké šílené peníze, stroj má výšku jednopatrového domu a viděli jsme pár ukázek co z toho padá - třeba blatníky, přídavný nádrže.. nádhera. Všechno bylo z relativně tenkého materiálu ale tohle je masivní.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jj. Tohle už chce fistrona. Je potřeba mít technologii a nástroj na každy výrobek. Vstupní náklady obrovské, výroba relativně levná. Nic neohybas, nic nesvarujes. Plác a je to.
TomasTT napsal:
Touratech má ve výrobě avizované šusplechy vyráběné technologií Hydroform a první dodávka je u nás na skladě. Zatím dorazily černé Rallye Extreme...
4.5mm dural, vnitřní nosná deska z 5mm nerezu.
...parádní...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Dneska dorazily na sklad všechny vyráběné typy šusplechů na CRF1000L. Máme ty menší Rallye v černé i stříbrné a velké Rallye Extreme taky v obou barvách. Menší jsou ve dvou verzích (DCT a bez DCT), velké jen bez DCT. Všechno v celkem dostatečném počtu.
Doprde.le, ta Afrika je tak pekna motorka
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Takhle je trošku zvedlá (jiný tlumič a cartridge ve vidlích), takže to trošku zkresluje. Ale jo, fakt je hezká. Až na pár detailů - odlitky držáků stupaček jsou příšerný třeba... Zadní stupačky resp. jejich držáky vadí řidiči apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
U hondy se něco chystá na rok 2018
Vychází to z konceptu adventure sport, kdy bude větší nádrž, sedlo v celku, jiné podsedlovy a ??? Kdo ví F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Říkal jsem si, že si ji pořídím až doslouží Dakar. Viděl jsem teď fotky prasklého plastu u světla a ošoupané plasty od oblečení. Máte někdo info/zkušenosti?
Nebo to dopadne jako s notebookem? Čekal jsem na novej retro ThinkPad a když ho uvedli, tak jsem vyčistil svoji T420, koupil novou baterku a doufám že vydrží na věky.
Bude to tak i s motorkama ?
Upravil xarrow dne 27.10.2017 16:19
swat napsal:
U hondy se něco chystá na rok 2018
Vychází to z konceptu adventure sport, kdy bude větší nádrž, sedlo v celku, jiné podsedlovy a ??? Kdo ví
Si tak rikam... budou to Japonci vubec zvladat vyrabet ?? preci jen, poptavka bude velka... do toho budou muset valit zbrojni prumysl proti severni koreii...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
11 kg nárůst oproti 2017, to je daň za větší nádrž, více paliva, větší šus plech, větší zdvihy, padací rám a mlhovky. Mrknu kolik váží bmw r1200gs adventure.....263 kg. Tak to je na tom afra ještě dobře ne? Já akorát nevím proč ta nová f850 gs váží 229 kg....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
F850GS natankovaná 229 kg, R1200GS ADV 256 kg. Samozřejmě, adventure model od Hondy bude těžší. Jinak plus mínus žádné velké překvapení se nekoná. Základní Africa je zhruba na úrovni normál GS a o něco těžší, ale fakt sledovat tyhle rozdíly není třeba podle mně.
Faktem je, že 175 kg HP2 enduro nebo 185 kg 950 SER byly vyrobeny před deseti lety a vzhledem k miliónu nepovinných prvků už je asi nikdo nepřekoná
pod trvalým dohledem