No tak jestli porovnáváš 07 s TKC, tak jsi asi trochu mimo, ne? Porovnání E10 s TKC bych bral, anebo s Mtzteler Karoo, ale to co píšeš je blud
Ty tam nekde ctes neco o porovnavani E-07 a TKC? Mas asi prilis bujnou fantazii nebo vidis co chces videt.
Psal jsem, ze jsem v minulosti jezdil na TKC a ze mi nevyhovovaly a ze ted zkousim dalsi znacku - Mitas E-07.
Ja se nepotrebuju hadat a tenhle konfrontacni ton mi nevyhovuje, to si muzes zkouset na nekoho jinyho. ;-)
To je diskuze, ne konfrontace. Pises, jak 07 jsou vyborny na vsech povrsich a pod tim, že TKC a Tourance mimo asfalt stoji za hovno, tak co jinyho, nez srovnani to je? Navic oboje najedou vyrazne více, než 5tis km.
Ve zkratce:
1, pokud pises, ze jsem mimo a ze co pisu je blud, je to pro me konfrontacni ton a timto tonem se bavit nechci a nebudu
2, nepisu, ze 07 jsou vyborny na vsech povrsich, na tech gumach mam par km, psal jsem ze to o nich pisi lidi na forech
3, ze TKC a Tourance nejsou mimo asfalt dobre jsem napsal a je to fakt, o kterem asi sotva bude nekdo diskutovat BEZ OHLEDU NA TO, jestli je tam 07 lepsi nebo ne, takze opravdu zadne srovnani
4, netvrdim, ze najedou jen 5 tis km, na Tourance jsem najel 20 tis na sade a byly ok, na TKC 10, ale od 5 hucely a vibrovaly, vzorek byl uz pomerne ojety, takze asi najedou vic, ale od 5 nejsou dobry a jizda na nich me nebavi
5, dal na Tebe nebudu reagovat, protoze jsi hysterickej a utocnej a to me nebavi. ;-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Rybiz napsal:
Já letos obul svou první sadu E 07 doposud jsem jezdil jen Anakee. Na Mitasech mám zatím přibližně 700 km a musím říct že se guma chová nad mé očekávání dobře. Na mokru sem ji vezl z pneu servisu uplně syrovou a i přes to držela v ramci možnosti. Ale je pravda, že sem ani prudce nebrzdil ani nešel do nějakého agresivnějšího náklonu. A po zajetí normálně beru stojánkem jako na Anakee a mám z nich dokonce i lepší pocit. Na nerovnostech výška figury příjemně pruží a jízda je pohodlnější. Do náklonu jde perfektně u Anakee sem musel trošku pomáhat řidítky. U Mitasu naopak jemně pomáhám z náklonu asi když je guma na asfaltu tak nějak " mezi" figurami. Ale jak sem už řekl jsem naprosto spokojen. A, že jsou levné. Nekoupil sem je kvuli tomu ale ze zvědavosti a musím říct proč dávat víc, když Mias funguje PRO MĚ stejně jako premiová značka. Guma mi navic dodala sebevědomí v terénu a to mě baví. Já sem nadšenej...
No tak to jsem zvedavej, co pises potvrzuje moje ocekavani. Prudke brzdeni asi nemaji rady zadny gumy s vyraznjesim vzorkem, to mi pripada normalni. Taky uz si na ne postupne zvykam a vic si dovoluju, tesim se mimo asfalt. :-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Rybiz napsal:
Já letos obul svou první sadu E 07 doposud jsem jezdil jen Anakee. Na Mitasech mám zatím přibližně 700 km a musím říct že se guma chová nad mé očekávání dobře. Na mokru sem ji vezl z pneu servisu uplně syrovou a i přes to držela v ramci možnosti. Ale je pravda, že sem ani prudce nebrzdil ani nešel do nějakého agresivnějšího náklonu. A po zajetí normálně beru stojánkem jako na Anakee a mám z nich dokonce i lepší pocit. Na nerovnostech výška figury příjemně pruží a jízda je pohodlnější. Do náklonu jde perfektně u Anakee sem musel trošku pomáhat řidítky. U Mitasu naopak jemně pomáhám z náklonu asi když je guma na asfaltu tak nějak " mezi" figurami. Ale jak sem už řekl jsem naprosto spokojen. A, že jsou levné. Nekoupil sem je kvuli tomu ale ze zvědavosti a musím říct proč dávat víc, když Mias funguje PRO MĚ stejně jako premiová značka. Guma mi navic dodala sebevědomí v terénu a to mě baví. Já sem nadšenej...
No tak to jsem zvedavej, co pises potvrzuje moje ocekavani. Prudke brzdeni asi nemaji rady zadny gumy s vyraznjesim vzorkem, to mi pripada normalni. Taky uz si na ne postupne zvykam a vic si dovoluju, tesim se mimo asfalt. :-)
Jasně stačí mít na paměti že nemáš supersportařský obutí a tomu se přizpůsobit. A na mokru prostě jet opatrněji a předvídat jako na jakýkoliv jiný gumě. Jinak žádný ustřelování ani klouzání a překvapivě ani houpání na figurách. Můj osobní názor je že je to dobrá guma. Nechápu lidi co říkají, že mokrá tráva či bahno sou problém. Ale kdo to čeká od kompromisní cestovní gumy je cvok. Stejně tak výkony na silnici jako čistě sportovní guma.. Ale je to KOMPROMIS a myslím si že zvládá všechno to co se od takové gumy v tom případě dá očekávat a požadovat na výbornou. A solidní nájezd za super peníze je bonus. Já doporučuju...
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
Ano je to kompromis- ta guma není v ničem uplně excelentní - kromě tý univerzálnosti. Prostě umí všechno. Ale já už jí podruhý asi nenazuju dám si radši E10 nebo E08 a prohodím dvakrát za sezonu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Rozumím a chápu, ale pokud tvrdíš, že TKC 80 je v terénu k ničemu, tak jsi buď v terénu ještě novic, anebo si děláš srandu.
Nejsou to vyloženě drapáky, ale na lehký terén jsou více než dobré. Potvrzeno i Morabem (viz jeho srovnávací tabulka), který má naježděno sakra hodně...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Tak dnes jsem trosku pojezdil - cca 150 km, většina lepsi ci horsi suchy asfalt, pomerne hodne suchych lesnich cest, par useku bahna, koleji, brodeni, jizda potokem atd., jen kratky usek na mokrem asfalte.
Musim rict, ze na asfalte uz jsem s nima ok, sice az na kraj to není, ale brzy bude. Suchy nezpevneny povrch - bez zavahani, hodne jistoty, koleje - vjizdeni, vyjizdeni - zadny problém. Mokry asfalt: jsem z tech všech poplašných zprav tak vydeseny, ze jsem jel extremne opatrne, takze vlastne nevim, nic se nedelo, ale jel jsem extra opatrne. :-)
No a to nejlepší nakonec: V bahne, na podmacenych lesnich cestách, brodech a hlubokych louzich mají gumy nejen pomerne v pohode trakci, ale hlavne nejake SMEROVE VEDENI. Nerikam, ze bych to nejak klopil, ale dalo se vyjet z koleje, jet kousek po sikmine, zatáčet, atd.
Mimo asfalt tedy skvely pocit, co jsem projel dneska celkem v klidu, jsem dosud na GS ani nezkusil. Upozornuji, ze nemam srovnani s ostrymi endury a ostrymi gumami, nejsem profik ani poloprofik. :-)
A to je asi ta zprava pro Kejdu:
TKC 80 jsou pro me v terénu k ničemu, protože nemaji smerove vedeni, ujizdeji do stran, nebyl jsem schopen na nich jet, coz na E-07 uz muzu po dnesku rict, ze schopen jsem, protože alespoň nejake smerove vedeni mají i na mokrem nebo podmacenem nezpevnenem povrchu.
alesvagner přiložený následující obrázek:
[82.41Kb]
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Pánové potřeboval bych poradit, vzadu mám 07 v šířce 130 tzn. s tím pásem uprostřed, mám ji obutou cca 8300km, použitelného vzorku min. 3,5mm, jsou max. 1mm nad tím pásem, jde mi o to zda by tahle výška mohla vydržet nájezd 5 tis km, mám jet v srpnu na dovolenou, ale jen po silnici, tak že bych je teď přezul na 09 a na dovolenou vrátil a dojel bych je, ale nevím zda takový nájezd ještě vydrží díky
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
D-A-G-R napsal:
Pánové potřeboval bych poradit, vzadu mám 07 v šířce 130 tzn. s tím pásem uprostřed, mám ji obutou cca 8300km, použitelného vzorku min. 3,5mm, jsou max. 1mm nad tím pásem, jde mi o to zda by tahle výška mohla vydržet nájezd 5 tis km, mám jet v srpnu na dovolenou, ale jen po silnici, tak že bych je teď přezul na 09 a na dovolenou vrátil a dojel bych je, ale nevím zda takový nájezd ještě vydrží díky
Nevidím v tom problém. Ten zpevňovací pásek není konečná. Pokud jsem to dobře pochopil tak jsi 1 mm nad tím pruhem a do indikátorů nadměrného opotřebení ti zůstává 3,5 mm. Od půlky to jde dolů pomaleji.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
jo jinak ten prouzek nicemu nevadi a kdyb ti vadil tak nekteri to vyrezavali flexou , jinak co to na za starou gumu ? Ten pasek uz se nejakej ten rok nedela
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
v nekterych rozmerech se asi furt dela zalezi na sirce - jinak mi to pripada nejaky prekombinovany ja bych tu gumu do srpne dojezdil a pak koupil novou :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
schrek napsal:
jo jinak ten prouzek nicemu nevadi a kdyb ti vadil tak nekteri to vyrezavali flexou , jinak co to na za starou gumu ? Ten pasek uz se nejakej ten rok nedela
V rozměru 130 se dělá a v současné době se zkouší decentní vyztužení už i na 150 (opravdu decentní)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
milanek napsal:
v nekterych rozmerech se asi furt dela zalezi na sirce - jinak mi to pripada nejaky prekombinovany ja bych tu gumu do srpne dojezdil a pak koupil novou :-)
No já mám teď zařízený nějaký enduro vyjížďky, a proto bych to vyměnil za 09 a pak dojel na silnici ty 07, stejně je to teď spíše silniční vzorek, což mi vadit nebude
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
E07 maly dukaz místo slibu :-) - ted se tu probiram surovymi videi z albosky a nasel sem jedno co se sem celkem hodi :-) - takze maly popis : bosna 14.5.2014 uprostřed deste zpusobujici momentalni 100lete povodne , asfalt typicky rozmydleny bily balkansky - kdo to zna vi ze vic uz klouze snad jen led :-) , teplota 2-3st. C , chcije v tezko popsatelnem smyslu slova :-) - často po ceste tece i 2 a vice cm vody - proto ty male preventivni vylety mimo pruh - alias potok, motorky 6kusu obute 12x mitas E07!- moto vykonove/vahove siroky vyber od 35-77kW-,pegaso,freewind,TA,800GS,1100GS,tygr- celkem pekny prurez vyrobou cendur posledních 15let :-) - celkove jen ten den cca 500km v podobných (i horsich-jeste pribyl snih :-) ) podmínkách , celkove v tomhle hampejzu cca 1200km/kus všechny motorky celkem 7000km sracek! -a mokro mimo balkansky bily asfalt ani nepocitam :-) - nikdo si v tom pekle nelehl neklouzl atd. proste jsme normalne jeli a srali nas vic lavory v botách a ruce na kost a ne gumy :-) - to jen k ty nesnesitelny klouzavosti mitasek na vode co se tu furt dokola diskutuje
E07 nemam poriadne vyskusane, ale raz davno som ich mal, jedny z prvych a to bola katastrofa. Za posledne roky je to guma konkurencie schopna hociktorej inej vo svojej kategorii. Momentalne mam doma este dve sady E10 a cakam aj na E07 ktore obujem po zodrani E10. Povozil som sa na cudzej GS s E07 a pneu je az moc dobra.
E07 som sledoval na jednej moto mojho zakaznika na 1200 teneree a jazdi dost ostro a pneu vyzerala v pohode a pekne zjazdena po celej sirke.
Ak niekto pise, ze sa chce setrit par tisic na sade, tak to je blbost a tym riskuje.
Konkurencne pneu nevydrzia o moc viac a E07 ponuka fajne zvezenie po cesta a aj off.
Momentalne lutujem, ze som objednal dve sady E10, mohol som hned E07, no nemal som vyskusane, pojazdim az na jesen na nich.
Km nabeh neriesim.
No idem ja jazdit, nech tie E10 zoderiem a obujem E07.
copo přiložený následující obrázek:
[70.63Kb]
Upravil copo dne 22.05.2014 17:26
copo@centrum.sk
Ahoj, po kratkem vylete do Alp musim konstatovat, ze me E-07 ujistila, ze to je guma pro me, moji motorku a moje jezdeni.
Najel jsem neco pres 1.600 km, vetsina suchy asfalt od super dobreho az po velmi rozbity. Mnoho desitek km jsem najel na sotoline, vesmes suche, neco take na vetsich kamenech a kamennych dlazdenych cestach, obcas nejaky ten betonovy "brod", zlab, kudy pres cestu valila voda na tech sotolinach. Prvni den to bylo dokonce cca 300 km po rakouskych okreskach v intenzivnim desti.
Moje dojmy:
Suchy asfalt: super, sedi jak pribite, klopil jsem co to slo (viz foto).
Mokry asfalt: uplne normalni, v klidu, prijemne jezdeni, samozrejme nejistota na bilych carach a "svarech" z hladkeho asfaltu, ale to je asi normal.
Sotolina: uplne super, jistota, i na mokrych usecich, trakce i smerove vedeni za 1
Betonove brody: bez problemu
Hlucnost: minimalni i na dalnici, jel jsem tak do 150 km/h
Opotrebeni: nepozoroval jsem, mam je teprve asi 4 tisice km
Souhrn: bez zavahani a negativnich vjemu
alesvagner přiložený následující obrázek:
[101.49Kb]
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS