TomR1 napsal:
Hmm dobrý...to jste museli projíždět v sedě nebo to byla jen tvoje vůle?
Tom
ja motorku ovladam lip v sede, nez ve stoje.. nebyl duvod si stoupat.
Ja se jen ptam neber to jako kritiku já bych to udělal prostě jinak ale jen mě to zajímalo co se na enduro škole učí a tak-spíš to mě zajímalo...
Když jsem byl na Cross škole-ale to už je hodně let tak kdybych si takhle sednul při nácviku stability tak mě urazili hlavu,ale cross je něco jinýho...
TomR1 napsal:
Hmm dobrý...to jste museli projíždět v sedě nebo to byla jen tvoje vůle?
Tom
ja motorku ovladam lip v sede, nez ve stoje.. nebyl duvod si stoupat.
Tak to se mas jeste co ucit.Mas pocit,ze jsi bliz k zemi a cejtis se jistejsi?
Ale pravda je,ze posledni dobou jsem se snazil jet ve stoje vsechno a pak jsem zjistil,ze lepivy jilovity bahno je nekdy lepsi v sede s nohou na zemi.Kdyz tam mam poloterenni gumy a ve stoje z ty motorky vystoupim,protoze me predbehne zadek,tak si pravidelne totalne ohnu zadni brzdu.
vevis přiložený následující obrázek:
[168.82Kb]
Upravil vevis dne 24.02.2012 20:16
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
qwert napsal:
Hixi jezdit po Praze po kočičích hlavách fakt není off..
nevim, jakej off jezdis, ale klickovani mezi autama vcetne ruznejch prejezdu je offu rozhodne bliz, nez dalnice nebo okresky.
Kolik mas mmch najeto ve meste, ze mas takovej prehled?
Celkově mám najeto 800 000,kolik ve městě opravdu nevím,asfaltu se vyhýbám a věř že kličkování mezi auty nemá s offem nic společného.Jestli chceš vědět jaký jezdím off,přijed někdy na víkend..
800 000km na motorce????to asi ne...jestli jo tak si jedu koupit dudlík protože tady asi nemam co dělat a to jsem myslel že jezdím dost
TomR1 napsal:
Jo tak to chápu já jen že podle některých příspěvků jsem měl pocit,že teda to máš fakt silně v paži a všcihni ti tady nesahají ani po kotníky a závídí ti a proto tě nemají rádi ))
A nebo prostě kecáš.Ted už je mi to jasný.
Tom
co kde jak?
hele ja kaslu na to, co si kdekdo mysli.. sedim jaro-podzim DENNE na motorce 2h... mam nulovou potrebu kohokoliv presvedcovat, soutezit s nekym kdo je vetsi king v terenu, pripadne cokoliv dalsiho.
Obcas jsem vecer fakt rad, kdy zaparkuju v garazi a jdu spat. Takze asi tak...
Chtel bych si poridit neco, co muzu rasit v terenu. Ale moje osmikilo je v prvni rade dopravni prostredek kterym jezdim do prace a v praci.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak na učení je nejlepší začít na něčem lehkým s příjemným výkonem a pak to přenášet na ''těžký'' neovladatlený cestovní enduro než to dělat obraceně....
qwert napsal:
Hixi jezdit po Praze po kočičích hlavách fakt není off..
nevim, jakej off jezdis, ale klickovani mezi autama vcetne ruznejch prejezdu je offu rozhodne bliz, nez dalnice nebo okresky.
Kolik mas mmch najeto ve meste, ze mas takovej prehled?
Celkově mám najeto 800 000,kolik ve městě opravdu nevím,asfaltu se vyhýbám a věř že kličkování mezi auty nemá s offem nic společného.Jestli chceš vědět jaký jezdím off,přijed někdy na víkend..
800? ty jo.. to je good.. rad vidim nekoho, kdo po 800k v poho zije.
Ja mam na moto zatim asi 140 + 40 trikolka.
Kazdopadne s tim mestem moc nesouhlasim, uz jenom balanc a prace s plynem je potreba. Pokud tedy nejezdis po meste jako pripo...
PRIPADNE... kdovi jestli jezdis vubec po Praze.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Hmm dobrý...to jste museli projíždět v sedě nebo to byla jen tvoje vůle?
Tom
ja motorku ovladam lip v sede, nez ve stoje.. nebyl duvod si stoupat.
Tak to se mas jeste co ucit.Mas pocit,ze jsi bliz k zemi a cejtis se jistejsi?
Ale pravda je,ze posledni dobou jsem se snazil jet ve stoje vsechno a pak jsem zjistil,ze lepivy jilovity bahno je nekdy lepsi v sede s nohou na zemi.Kdyz tam mam poloterenni gumy a ve stoje z ty motorky vystoupim,protoze me predbehne zadek,tak si pravidelne totalne ohnu zadni brzdu.
pouzivam muj sexy zadecek na ovladani motocyklu a hlavne jsem na to zvyklej.. vzdyt FURT sedim a nemam kde a na cem trenovat off.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Tak na učení je nejlepší začít na něčem lehkým s příjemným výkonem a pak to přenášet na ''těžký'' neovladatlený cestovní enduro než to dělat obraceně....
Tom
ale chapes, ja ti se*u na off. Nemam potrebu si nic dokazovat a off neni muj svatej gral. To uz mne vic zajima snih...
Mne uz nejakej patek stacej zatacky u Novyho Knina, vyvedu nejakou tu prasarnu v praze a jsem celkem spokojenej
Příspěvek: 160
Založený: 28.07.08
Kdo to byl se ptat nebudu byl to pan Hiks.Kolem pul druhy z Revolucni doleva a znova doleva na nabrezi...(zrejme jsi jel jako od tunelu nevim registroval jsem te az pri tom odbocovani) asi jsi byl unavenej protoze jsi si to pod sebou jen tak vyklanel nebo linej?hmm!Cool
No a pak znovu to uz bylo lepsi,protoze asi tak v pul ctvrty na Frantisku smer Pravn.fakulta fronta jako krava (touhle dobou normal)najednou zleva ojebavka pana Hikse.U nemocnice de**lni ostruvek uprostred silnice pan Hiks zleva az do protismeru za nim zpet do svyho po 50metrech zjisteni,ze to nebude jeste ono tak myska mezi auta az do pravyho kterej je ovsem momentalne zavrenej a svedenej do levyho.Ovsem neeee pro pna HikseGrin.Ten jede dal tim prazdnym zavrenym pravym az k mostu!! Dobra prace takhle se ma jezdit po Praze na motorcethumbs upGrinJak ti to jde mimo Prahu nevim ale po Praze rozhodne provoz NEZDRZUJESGrinGrin.
Upravil hicks dne 24.02.2012 20:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ovladatelnost motorky pri jizde ve stoje je uplne nekde jinde!Ale k tomu se kazdej musi dopracovat sam a hlavne tam nesmi bejt strach.Ale jsou useky,kde se vyplati sedet a jistit to nohama.Ale to vetsinou jedes malou rychlosti.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Ovladatelnost motorky pri jizde ve stoje je uplne nekde jinde!Ale k tomu se kazdej musi dopracovat sam a hlavne tam nesmi bejt strach.Ale jsou useky,kde se vyplati sedet a jistit to nohama.Ale to vetsinou jedes malou rychlosti.
mluvis o silnici, nebo off?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
qwert napsal:
Nejsem z Prahy ale i kdybych jezdil po Riu de ... tak to nemá s offem nic společného.Tohle je třeba off..
kazdej neskace... ja se treba vejsek bojim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no ale ja off nejezdim ani nemam na cem trenovat, proto jsem ZATIM jistejsi v sede.
Proste na to nejsem zvyklej.. nejdriv musim poridit nejakej nastroj, pak budu trenovat jizdu ve stoje.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezdim posledni dobou pomerne kudlu.. okresky + dalnice 20km + Praha a zere mi to 4.0-4.2 litru. 990 tedy zere cca o POLOVINU vice.
+ navic vsichni vime, ze 990 se kdyz za to tahas dostane na sileny hodnoty... tedy silene z pohledu BMW.
To to ale polovinu cesty tlacis ne? Takhle malou spotrebu jsem na 800 nikdy nemel. Mesto kolem 5l, mimo mesto pri normalnich rychlostech kolem 130-140km/h jsem mival kolem 6l, offroad na pevnem podkladu kolem 4l, hluboky pisek kolem 10l....
Netvrdim ale, ze KTM ma mensi spotrebu, to urcite nema ani nahodou... Jen upresnuju, jak to vychazelo na me 800.
jezdim posledni dobou pomerne kudlu.. okresky + dalnice 20km + Praha a zere mi to 4.0-4.2 litru. 990 tedy zere cca o POLOVINU vice.
+ navic vsichni vime, ze 990 se kdyz za to tahas dostane na sileny hodnoty... tedy silene z pohledu BMW.
To to ale polovinu cesty tlacis ne? Takhle malou spotrebu jsem na 800 nikdy nemel. Mesto kolem 5l, mimo mesto pri normalnich rychlostech kolem 130-140km/h jsem mival kolem 6l, offroad na pevnem podkladu kolem 4l, hluboky pisek kolem 10l....
Netvrdim ale, ze KTM ma mensi spotrebu, to urcite nema ani nahodou... Jen upresnuju, jak to vychazelo na me 800.
to je asi tim, ze jses tlustsi a nemas namazanej retez
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2