Jak jsem psal - téměř neomezené možnosti nastavení dávají prostor k tomu, totálně ty tlumiče rozhodit. Upřímně řečeno - mě by nejvíc vyhovovaly taky tři předvolby ale s možností vlastního nastavení obsahu těch předvoleb. Zrovna tak to mám rád třeba na kamerách - zmáčknu M1 a vím, že mám nastavené moje oblíbené parametry pro ten a ten typ focení, M2 třeba pro natáčení atd. ESA jsou ty předvolby ale nastavení hodnot dělá továrna naprogramováním těch dvou krabiček, které řídí ten konkrétní tlumič. Ono je to i rychlejší zmáčknout jen jedno tlačítko. Když chci na ACE změnit nastavení útlumu a předtím jsem měnil předpětí, tak musím naklikat na levém tlačítku tu funkci, což může znamenat jeden až dva kliky a pak nastavit hodnotu a protože tam není +/- ale jen jedno tlačítko, tak musím klikat třeba 4x, než to rozsvítí tu diodu, kterou potřebuju, protože to běhá pořád dokola 1 - 2 - 3 - 4 - 5 -4 - 3 - 2 -1 a pořád dokola. Takže když mám třeba "40%" ale v sestupné řadě a chci přitvrdit na "60%", tak musím kliknout 4x aby to skočilo na správnou polohu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
rád bych podotknul, že si musíte uvědomit, že nastavení tlumení v rozsahu -comfort - normal - sport je celkem v pohodě, ale předpětí pružiny pouze ve 3 polohách má svá specifika.
znamená to tedy předpětí - 0 - 8 - 15 mm, vezmeme-li to v kg, tak zatížení motorky zhruba 100 - 140 - 180 a nic mezi
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Tak už jsou doma....
LiborJ přiložený následující obrázek:
[362.27Kb]
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Napiš pak až to nastavíš a otestuješ, jak se ti s tím jezdí.
Já mám nainstalovanou elektriku a motorku na cestě, budu teď pár týdnů taky testovat...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Koupil jsem adv s tlumici tractive. Vpredu mam level 1 a vzadu level2. Je to na mne tvrdsi a rad bych to mel komfortnejsi ale ne zas zvejkacku. Nejaky nastaveni jsem nasel, ale chci se zeptat: predpeti predni pruziny se dela manualne tim zlatym kruhem? Jestli ano je na to nejaky klic? Ja k tomu dostal akorat takovej sroubovacek.
Nejake doporucene nastaveni u techto tlumicu neni? Napr. na KTM jsem mel dejme tomu tomu rebound 5 kliku od z krajni polohy comfort, 8 kliku normal,11 kliku sport atd.a tak vsechny parametry- podle toho se to dalo dobre vyzkouset a upravit pak uz podle sebe...nebo nechat doporucene nastaveni, meli to udelany dobre.
Nerad bych to nejak rozhasil
Prinejhorsim da se prijet do TT a pomuze mi nekdo s nastavenim abych byl spokojenej? Ted je to taky da se rict v pohode, ale zbytecne tuhy na dobre ceste pohoda, ale na horsi to letajici koberec proste neni a prejezd retarderu si rozhodne neuzivam
Upravil xavier dne 04.04.2016 22:17
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
Koupil jsem adv s tlumici tractive. Vpredu mam level 1 a vzadu level2. Je to na mne tvrdsi a rad bych to mel komfortnejsi ale ne zas zvejkacku. Nejaky nastaveni jsem nasel, ale chci se zeptat: predpeti predni pruziny se dela manualne tim zlatym kruhem? Jestli ano je na to nejaky klic? Ja k tomu dostal akorat takovej sroubovacek.
Nejake doporucene nastaveni u techto tlumicu neni? Napr. na KTM jsem mel dejme tomu tomu rebound 5 kliku od z krajni polohy comfort, 8 kliku normal,11 kliku sport atd.a tak vsechny parametry- podle toho se to dalo dobre vyzkouset a upravit pak uz podle sebe...nebo nechat doporucene nastaveni, meli to udelany dobre.
Nerad bych to nejak rozhasil
Prinejhorsim da se prijet do TT a pomuze mi nekdo s nastavenim abych byl spokojenej? Ted je to taky da se rict v pohode, ale zbytecne tuhy na dobre ceste pohoda, ale na horsi to letajici koberec proste neni a prejezd retarderu si rozhodne neuzivam
Ten šroubováček je ten klíč
V rukojeti jsou schované bity na tu zlatou matku. Normálně tím šroubovákem otáčíš tou matkou.
Upravil LukyGs dne 04.04.2016 23:25
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Diky chlapy, červíček jsem našel,stejne bych ten tlumic musel otocit, cerv byl dozadu... SAG uz mam nastavenej. Ted to projet a pohrat si s rebound kdyztak. Nejaky oroginalni hodnoty nekde vyctu? Na webshopu jsem v manualu nic nenasel...od minuleho majitele jsem dostal ze ma predek -4 a zadek -2 ale jinak nevedel nic a ja nevim z jake hodnoty...no projedu a uvidim snad to doladim.
Upravil xavier dne 05.04.2016 12:14
Aktualne 1250 GSA HP
no tak jelikož píšeš, že do TT pojedeš až při nejhorším, tak ti přeju hodně šťastných kilometrů na rozvrtanejch tlumičích ) aneb motorka napadená kutilem domácím
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Prinejhorsim myslim jako kdyz nebudu vedet kudy kam...ne ze je to u Vas spatny Snad si ale muzu nastavit predpeti podle vahy, spis jsem Vas nechtel otravovat...tak to bylo mysleno Zatim je nastaveni od Vas jen jsem zmenil predpeti, tak nevim proc hned kutil domaci...ale stejne bych nejradsi k Vam dojel at to mam nejlip jak to jde
TomTT: ano bylo by lepsi zavolat nebo se rovnou zastavit, ale ja jel na moto prakticky vcera prvne a zjistil ze by to chtelo trochu poladit. Koukni v kolik hodin jsem to resil
Upravil xavier dne 06.04.2016 00:22
Aktualne 1250 GSA HP
xavier: já reagoval na zprávu, co jsi psal ve 12:13 ohledně toho továrního nastavevení. Na tlumiči je QR kód, ten stačí vyfotit mobilem a jakoukoliv aplikací nechat otevřít a hodí tě to přímo na stránku s továrním nastavením. Nicméně to tady máme, takže to byla otázka asi tak 30 vteřin hovoru.
Milan myslel určitě taky to samé - rozštelované nastavení, ne špatně nastavený sag. Na L1 i L2 není samostatné nastavení komprese ale reboundu s asi 20% vlivem na kompresi. Třeba i tři kliky od základní polohy už je dost znát.
Sag - případně kdybys nevěděl tady asi od 30minuty: YouTube Video
Tak diky vsem, standartni nastaveni mam, bylo to o 2 kliky na kazdym tlumici vic do tuha, asi pan jezdil nalozenej...Uvidime jak se to projevi.
Jo a videjko ale QR kod jsem nenasel.
Upravil xavier dne 06.04.2016 13:47
Aktualne 1250 GSA HP
nás nastavením tlumičů nikdo neotravuje, je to naše práce
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Tak jenom chci rict, ze jak jsem nejdriv na silnici nebyl uplne unesenej, tak po jizde v "terenu" proste horsi polnacky, jsem uplne nadsenej. Muzu jet najednou rychleji, krasne to pobira, zehli to paradne, uplne jsem si to fakt uzival. Spokojenost po dnesku maximalni
Upravil xavier dne 08.04.2016 19:51
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
Tak jenom chci rict, ze jak jsem nejdriv na silnici nebyl uplne unesenej, tak po jizde v "terenu" proste horsi polnacky, jsem uplne nadsenej. Muzu jet najednou rychleji, krasne to pobira, zehli to paradne, uplne jsem si to fakt uzival. Spokojenost po dnesku maximalni
Na silnici to klidně o trošku povol, zkus dva kliky, mělo by to stačit. Já na "elektrice" na silnici trošku povoluju i předpětí - i když mám "sag" nastavený správně. Prostě mě to tak vyhovuje. Dva tři kliky dělají obrovský rozdíl.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...