pokud je na postžene VIN vypsana svolavac akce je technik při prijmuti do servisu proverit vin autoaticky a TA musi byt provedena
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Loni mi to udělali na ročníku 2013. Byl to jediný zásah, co se dělal a naprosto bez problémů. Nejtěžší bylo získat termín v sezoně. Provedeno v Invelt Praha.
xylem napsal:
tak jen pro info, rozhodili jsme dnes preventivně s kamarádem na dvou LC GSA kardany, tady výsledek:
první:
2014, najeto 90+tkm, offík, brody, jezdí "denně", žádné mimosezónní odpočívání - kardan mírně orezlej, ale hruška se odpojila jen gravitací, shodli jsme se na tom že to vypadalo na drobné zbytky maziva na vícehranu, ale samozřejmě jen odhad
v tubusu pocitově mírně vlhko, drobné kousíčky gumy, evidentně z hřídele kardanu, a v té spodní manžetě nebyl ten tvarovaný drátek (nedohledal jsem jestli je tam ve 2014 dávali nebo ne)
namazán vícehran i manžety, složeno, všechno OK, dvě hoďky, hodně prokecáme
druhá:
2017, najeto 30-tkm, offík, brod na prstech jedné ruky, jezdí často a taky mimosezónně moc neodpočívá
přirezlý nahoře i dole, celodenní snaha o uvolnění všemožně mechanicky, chemicky, tepelně, nehlo se ani jedním koncem ani o milimetr
v tubusu sucho, a ve spodní manžetě byl ten drátek, zpevňuje tvar (předpokládám)
dává to smysl ? relativně ne, ale tipnu si že alfa omega bude namazání vícehranu a až následně těsnost toho tunelu
jestli chcete dám foto, nebo napíšu jak finálně dopadla výměna, ještě pár dní před karboflexou se dá chemii šance
nicméně za mě (nesněd jsem šalamounovo hovno, jen nějakou dobu sbíral info a v reálu si pak prohlédnul jak to vypadá, celkem snadno identifikovatelné co se dělo) bych jednoznačně doporučil každému neváhat a ten vícehran si namazat, i u nových motorek, čím dřív tím líp, je to práce na chvilku a zvládne to každej, nic na tom není, stačí jen pořídit ty dvě pasty
edit: Milane, jestli se ti budou množit požadavky na namazání kardanu, tak já za to nemůžu jo ??!! pardon
Něco podobného teď řeším.. Koupil jsem advíka 2014, od pána co ji pravidelně servisoval, najeto 29 tkm., s motorkou se nebrodilo, newapkovalo, ale taky nikdo nikdy nekontroloval kardan, až já.. a výsledek? U převodovky v pohodě, ale dole totál zareznuto. Podařilo se mi sehnat kardan i koncový převod z modelu 2017 s nájezdem zhruba 5 tkm. za celkem solidní peníze, takže to vyměním.. ale pro všechny, mazejte, alespoň jednou ročně
Vidim, za pojem “bezúdržbový kardan” sa pomaly stáva minulosťou. Možno by u ďalšej evolúcie mohli prejsť radšej rovno na reťaz s integrovaným automatickým primazávanim
protože některe dil i po interpretaci maji stejne čislo ikdyž jsou inovovane.
a že by to patřilo k nějakym vadovym dilum nevim no. jestli jsem jich za celou dobu vyměnil treba 5, ale ja těch motorek moc neudělam
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Taborak napsal:
Tak mi dnes v servisu při prezouvání zkontrovali kardan. Najeto 42 tis. a kardan je zarezlej jak sviňa na obou stranách.
...to vypada podle fotky, ze s tim splouvas reky, tak se nediv... ...ale vycistili to a namazali?
Na profilovce má vzducháče. To se ještě dalo. S LCčkem se vyjíždí jen když je krásně, svítí sluníčko a nikde ani mrak z kterého by mohlo kápnout !!!
Jojo, to byl starej Helmut. Pak jsem koupil funglovku Rallye krerý je určený do terénu. Ale udělal jsem z něj radši voňavku. To aby dlouho vydržel Takze mazat, mazat a mazat
Upravil Taborak dne 23.04.2021 11:47
No nevím, já mám vzducháče a taky mi tam reziví kde co. A určitě žádný řeky nesjíždím... Aby zrezivěly třeba šrouby co drží kotouče, šrouby na motoru. Jako neřekl bych, že je to v pořádku.