Tak jsem se svezl na DCT verzi Afriky a musím říct, že to není ani na cestu, a do terénu už vůbec ne... nevím, jestli tam neměli dát radši obyčejný variátor ze skutru a fungovalo by to snad i líp
Rekluse spojka je podle mýho daleko lepší řešení, škoda, že není do boxeru...
pod trvalým dohledem
Nechal jsem se nahlodat a při výběru padáků na zmiňované moto, místo obvyklého vyzkoušeného dodavatele jsem zalovil v jiných vodách... Nechtěl jsem ani SW Motech, ani Touratech, zvolil jsem Altrider.
Kolega, který montuje, mi už dvě hodiny přes telefon spílá, že např.
Plotna jest natvrdo osmičkama šroubama do dvanáctky plastu:
takže bylo třeba zhotovit válečky, aby šrouby nedřely plast
při montáži padáků je třeba sundat výfuk, no co už...
hlavně, že to všechno na chlup pasuje...
Jen, že evropská kvalita mi přijde trochu lepší.
A jedním dechem dodávám, že Africa je opravdu rozpočtovka a když se vymění všechno, co má něco vydržet, brzy budu na ceně GS
Upravil Miguel dne 22.02.2018 20:35
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
......A jedním dechem dodávám, že Africa je opravdu rozpočtovka a když se vymění všechno, co má něco vydržet, brzy budu na ceně GS....
...všechny motorky, až na pár vyjímek jsou v podstatě rozpočtovky, u GS také musíš ve finále dost věcí vyměnit...u třídy vosmikila / afrika tím spíš
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
KTM 1090 Adventure R mi přijde tedy daleko připravenější, ale zase je tam o fousek vyšší cena - ta se ale dá vysvětlit lepším motorem...
ale když se vezme v potaz i podvozek, který je u KTM naprostá špička, tak potom asi není co řešit...
Upravil Miguel dne 22.02.2018 21:23
pod trvalým dohledem
Michale a LC už máš prodané? Jakou jsi nakonec koupil Afru?
Upravil swat dne 23.02.2018 10:46
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Podlehl jsem výprodejové nabídce. Když jsem viděl, že se jeté Afry prodávají za 280-300 a nové za 309, to byl trochu podraz na stávající majitele
Vzal jsem DCT jsem zvědav, jestli se s tím fakt dá nebo ne, psal jsem si s Awiou s motoride.sk, který byl s oběma v Tunisu a tvrdil, že co zajede jedna dá i druhá /manuál vs DCT/.
GSA ještě není prodané a zdá se, že najde nové uplatnění Už se mi ty motorky přece jen nějak přemnožily a asi se z nich stanou holky prodejné, resp. půjčitelné
pod trvalým dohledem
Jo tak půjčovna se ti zachtěla co to je za odkaz? Chce mi to cosi stahovat do PC ale eset mi to zakazal že to obsahuje škodlivý obsah prej
YouTube Video
Upravil swat dne 23.02.2018 11:18
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tak to by se ti hodila osmistovka do půjčovny ne?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Dobrý hlášky ve stánku, světla jak odpornej pavouk, kolotoče, zlatá ktm a tak. Za mě jo kdyby to bylo v hezké barvě, né gold kola. Za mě když je vedle 12 ADV, připadá levná. Zas když to vidím vedle 800 tak je to někde jinde. Kdybych šel z dvanástky tak jdu do duchny , italiáni si to umí udělat kur.a pěkný, ale zas bych ji netahal do sra.ček, bylo by jí líto.
Upravil Milda_Km dne 12.03.2018 14:01
Milda_Km napsal:
Dobrý hlášky ve stánku, světla jak odpornej pavouk, kolotoče, zlatá ktm a tak. Za mě jo kdyby to bylo v hezké barvě, né gold kola. Za mě když je vedle 12 ADV, připadá levná. Zas když to vidím vedle 800 tak je to někde jinde. Kdybych šel z dvanástky tak jdu do duchny , italiáni si to umí udělat kur.a pěkný, ale zas bych ji netahal do sra.ček, bylo by jí líto.
No právě, každýmu se líbí něco.
Já považuju Afriku za jedinou pěknou současnou motorku (v cestovních endurech). Vypadá pořád ještě jako motorka, se světlama tvaru světel a celkově s tradiční křivkou…sice nemá rafikový dva budíky, ale to už bych chtěl po dnešním trendu moc.
Ta "zlatá" KTM má světlo s výkopem uprostřed, R1200GS LC je celý jak z animáče Transformers.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra