Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
[pouziva se z jineho duvodu - a nesmyslne i v beznem provoze, prestoze patri vlastne jenom na zavodiste]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc dusik sa pouziva na fukanie gum nakladiakov aj aut z dovodu ze molekuly dusika su vacsie ako molekuly kyslika a tak neprechadza pormi ktore ma na sebe kazda guma
dalsou vyhodou dusika je ze guma sa s nim menej prehrieva a ma ovela mensiu tepelnu roztaznost takze pri vykyvoch teplot nekolise tak tlak gumy
dalsia vyhoda je ze neoxiduje gumu zvnutra ale toto pri gumach motoriek ktore maju zivotnost ta 15-20tkm nie je argument
anyway hustit gumy motorky dusikom je kravina pretoze guma nahustena N sa neohreje tak ako guma plnena atmosfetickym vzduchom a tak neposkytuje spravny grip
U motorek se dusik dava na race jedine pokud mas odzkouseno a rozhodl jsi se pro zavod na jednu urcitou smes a presny tlak co k tomu chces a chces udrzet tento presny tlak co nejdele, bez kolisani (zatacky, cilove rovinky, zahrati...) abys usetril desetiny sekund na kole, coz je v zavode sice rozhodujici, ale urcite ne v normalnim jezdeni, kde stejne podminky stejne neexistuji (meni se vaha, spolujezdec atd) takze je to bezpredmetne
A nakladak nemam
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
jestli se vám zdá bezpředmětné foukat gumy dusíkem tak pořád neřvěte, že vám to uchází... navíc arguent, že se motocyklová guma plněná dusíkem neohřeje je v tomto případě naprosto neopodstatněný, nikomu by se asi nelíbilo kdyby se mu na dezén lepil bordel, (navíc průjezd brodem by ji zase hodně rychle zchladil) to by potom nebyla, už vůbec žádná trakce... můj náror je takovej, že na off je lepší plnit dusíkem a jestli chce někdo v zatáčce drhnout válcem o silnici a mít ideální teplotu na pneumatikách tak určině nebude jezdit na E10 o kterých je řeč
Dusík se opravdu nedoporučuje do motopneu, Raptor to píše naprosto přesně. Pokud má pneu konstrukční vadu, tak ti ani dusík nepomůže. Na novějších DOT je už zkrácený drát v patce a mělo by to být ok. Osobně bych je ale už nedal, TKC mi přijde prostě lepší.
jóoóooóooo tak tohle mi fakt chybělo dusíková loby zaútočila, tak to je konec. A už jsme u velikosti molekul a tak dále a tak dále tahle diskuze
je opravdu výživná čím dál tim víc.
Z hlediska úniku položím jednu otátzku :
1) jaký je obsah dusíku v atmosféře
2) pokud platí tvrzení o neprocházející molekule N narodzíl od O2 tak o kolik klesne tlak když uteče O2 a N zůstane byla li guma nafoukána na 2,5Atm???
Vlastně teď mě napad zlepšovák. Místo kryogenického oddělování N ze vzduchu stačí použí vadné E10 jako molekulární filtry nafoukneme vzduchem a až ujdou zbyde dusík. Je to dobré skoro jako fotovoltické elektrárny.
vevis napsal(a):
Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.
vevis napsal(a):
Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.
nemáš tam hřebík?
Musim se podivat.Ale zajimave je,ze asi mesic v pohode drzela.Pak motorka mesic stala a pote byla guma prazdna.ted ji muzu dofukovat kazdy den.Ale jak bude cas,nafouknute kolo dam pod vodu.Treba je fakt jenom normalne pichla.
Ale shodou okolnosti se mi to ted stalo i na 100 gs pd a tam je tusim metzeler.Pichla nebyla.Stacilo sundat,znovu podmaznout a zase nahodit.Prej se to obcas stava a nemusi to bejt zrovna mitas.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vlada-gsa napsal(a):
jóoóooóooo tak tohle mi fakt chybělo dusíková loby zaútočila, tak to je konec. A už jsme u velikosti molekul a tak dále a tak dále tahle diskuze
je opravdu výživná čím dál tim víc.
Z hlediska úniku položím jednu otátzku :
1) jaký je obsah dusíku v atmosféře
2) pokud platí tvrzení o neprocházející molekule N narodzíl od O2 tak o kolik klesne tlak když uteče O2 a N zůstane byla li guma nafoukána na 2,5Atm???
... bod 1.
78 procent
... bod 2.
Dle Henryho zákona o parciálních tlacích je to 0.525 baru ubytek to znamena 1.975 baru zbyde (dusik a ostatni plyny bez O2)
Upravil Kubicek dne 30.08.2010 21:29
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
vevis napsal(a):
Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.
nemáš tam hřebík?
Musim se podivat.Ale zajimave je,ze asi mesic v pohode drzela.Pak motorka mesic stala a pote byla guma prazdna.ted ji muzu dofukovat kazdy den.Ale jak bude cas,nafouknute kolo dam pod vodu.Treba je fakt jenom normalne pichla.
Ale shodou okolnosti se mi to ted stalo i na 100 gs pd a tam je tusim metzeler.Pichla nebyla.Stacilo sundat,znovu podmaznout a zase nahodit.Prej se to obcas stava a nemusi to bejt zrovna mitas.
Stačí aby jsi měl nějakej kousek bordelu u patky (u tebe bych se moc nedivil při nějakém offroudu) a utíká to.
A co se týká dusíku,tak to je stará písnička a marketingový tah. Dál se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat,protože taky prodáváme NST(vyvýječe dusíku).
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Kubicek> 100bodů jsem rád, že někdo myslí a počítá,
jinak pokračování kvízu je:
po kolikátém dohuštění bude v pneum 99% dusíku? platí li na začátku uvedená tvrzení
Bigr> zrovna jsem uvažoval že kromě nářadí povezu do rumunska na topcase velkou láhev dusíku, asi místo stanu když vemu kolikrát jsem tam letos foukal zadní kolo tak by byla flaška asi akorát.
vevis> teď jsem na tom podobně, na Vstromu mi po návratu domů uteklo přední kolo okem není nic vidět, ale domů jsme dojeli OK Dana zastavila v bordelu u krajnice a o hodinu později bylo výfuk, nezbyde než kolo pod vodu a to se mi nechtělo řešit o víkendu.
p.s. ale u mě to bude malý pich asi páč uteče z 2,2 na 1,5 za hodinu caca.
Upravil vlada-adv dne 30.08.2010 23:47
Tak tady jsou moje mitasy po 12 tis.km.
.Koupil jsem je v dubnu a byla to ta první várka.Prvních 500 km unikala přední,pak jednou po týdnu stání zadní.Od té doby je klid.Do Albanie i Estonska jsem tahal kompresorek,nebyl potřeba.Koupil jsem je abych mohl i trochu do terénu,nakonec z toho bylo tak 5% terén a zbytek silnice.Předtím jsem měl tourancky, nikdy špunty tak jsem se jich trochu bál,ale všechny krizové situace zvládly.
Obr.1-Přední po 12 tis. km
jt přiložený následující obrázek: