Nori napsal:
Tak jsem něco taky stvořil,něco trošku superbikového.
Paráda, taky jsme vloni s klukama neodolali a projeli si tuhle parádu ze tři krát než se pokračovalo dál... Já jel ještě rozumně, ale dva z nás šli dost na srdce.
Pája
zetor : a pak ho najdeš na "navratu do relity" nebo na "rozzlobených mužích" v kategorii FUJ,jak má rozježděnou hlavu a sundaný svoje fajnový Nike papuče z nohou
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
zetor : a pak ho najdeš na "navratu do relity" nebo na "rozzlobených mužích" v kategorii FUJ,jak má rozježděnou hlavu a sundaný svoje fajnový Nike papuče z nohou
Kubrt> nehroť to jeho na uvedených webech nikdy nenajdeš, prostě to umí a navíc ta znakovka je jasná má to nahoře posyhrovaný.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
zacina na mne sedat předjarní divokost
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No a Furka/Grimsel je proste KULTOVNI
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak a tímto lze ukončit všechny diskuze o tom co líp jezdí v terénu, nekonečné polemiky mezu BMW KTM a dalšími "endury". Základní enduro položka je prostě :
1) Mezi sedačkou(stupačkou) a řídítky
2) V obutých pneu.
Chlapec se tím ale ani trochu ne.se.re. :
YouTube Video R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
YouTube Video Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“