morabo napsal:
Hele, Kubo, to bylo snad poprvy, cos vubec dolejval, ne?!
jj.. a mozna to byla chyba mereni... ale apis ne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Něco si to muselo vzít ke konci,je zjevné z fotky že zvlášť na tom nalevo je zapečený stírací kroužek a napálený olej na pístu z hora; pokud máš dobrý nikasil a ojniční ložiska tak dáš nový písty s kroužky a máš nachystáno na dalších 100 000 km
hmm, zvláštna kombinácia kladív a piestov na fotkách prečo sú spolu?
Vyzerá tak iba jeden piest alebo obidva?
Ako píše Kim k nárastu hluku na konci asi došlo ked sa predral ochraný povrch na pieste a zrýchril sa úbytok materiálu piesta a tým zväčšovanie vôle - jeho preklápaním.
No menil by som toho viac okrem piestovej skupiny : rozvody, guferá ventilov, ložisko závažia ...
kim napsal:
hicksi tak jak pokračuje revitalizace ?
zatim objednany dily..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ale mam KN OLEJOVEJ..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jenom dily za cca 27k (
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jeste jsem to neplatil.. takze jsem zatim predposranej.
jenom pisty stojej 13 litru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ty písty jsou hodně drahé
BMW nejspíš nastavilo ceny tak, aby se nevyplatilo investovat do opravy
Je otázka, když do toho ty prachy vrazíš, co odejde dalšího ...
Už to je v kategorii spotřebního zboží
Co válce, nový nikasil ?
Mimochodem, Šímova údajně umřela ve 150tkm
Už se ví čím to bylo?
PetrAT napsal:
Ty písty jsou hodně drahé
BMW nejspíš nastavilo ceny tak, aby se nevyplatilo investovat do opravy
Je otázka, když do toho ty prachy vrazíš, co odejde dalšího ...
Už to je v kategorii spotřebního zboží
Co válce, nový nikasil ?
Mimochodem, Šímova údajně umřela ve 150tkm
Už se ví čím to bylo?
To je právě to, kolik on toho najezdil,v jakých podmínkách-kvalita paliva v různých zemích,možnost nebo nemožnost pravidelné údržby na cestách,zatíženost motorky v daném terénu a vydrželo to více než 150k (někde psali že snad 180k) a větší závada jen ten rozvoďák- alespoň mi říkal že nic víc závažnýho nebylo a z toho jsou stroje co zaklepou při -řekněme normálním užívání za ,,pár tisíc km",tak kde je sakra zakopanej pes?
Upravil kim dne 16.10.2012 22:13
jinak cekal bych ze ti da trocha lepsi cenu na ty pisty v Cartecu stoji komplet pistni sada vcetne cepu 11724,-
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Možná trošku mimo téma...
Proč máš obavy ze vzduchovýho KN-ka??
protože zvýšená propustnost má za následek zvýšenou kontaminaci vzduchu pevnými částicemi i přes fakt že hlavním faktorem v zachytávání jemných částic velikosti mikrometru je speciální olej, ale logiku tím oblbnout nejde.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Možná trošku mimo téma...
Proč máš obavy ze vzduchovýho KN-ka??
protože zvýšená propustnost má za následek zvýšenou kontaminaci vzduchu pevnými částicemi i přes fakt že hlavním faktorem v zachytávání jemných částic velikosti mikrometru je speciální olej, ale logiku tím oblbnout nejde.
+
fakt nechci ZADNYM zpusobem ovlivnovat sani, pokud nemusim.
Jo jasne, kdybych jel okolo sveta a musel nekde prat filtr, koupim si KNko. Pripadne pokud by bylo doporucene k nejakemu ladaku.
Ale moje standardni svody a koncovka? Necham tam papirak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2