Ano to je v terénu nejetá, jelikož byla vždy v terénu utopená nebo odložená pár metrů po opuštění asfaltu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jelikož je o PDcku docela malo informaci, dovolim si podelit se o první pocity. Po vikendovych cca tisici kilometrech mam v hlavě peknou radku uprav, ktery bych na tom rad realizoval. Snizene stupacky jsou opravdu nezbytnosti i pro mensi postavy. Sice je tam mam, ale jeste to chce rozsireni. Radicku budu asi taky muset poladit. Jiz od prvni chvile na motorce premyslim o tlumici rizeni. Mustek nad kolem asi taky predelam a neco vyfrezuju. Packy na riditkach budu muset zkratit, nebo vyrobit novy. Sedlo naprosto nepouzitelne, budu resit single seat s nejakou upravou. Co me dost prekvapilo jsou jizdni vlastnosti, do zatacek se to vodi naprosto paradne a puvodne jsem mel strach, ze s plnou nadrzi to nebude zadnej halyvůd. Objem nadrze je taky uzasna vec. Zvlastni veci je motor s prevodovkou. Prvnich par kilometru jsem si rikal, ze na tej motorce je asi neco spatne. Resenim tehle veci je zvyk. Je to proste stara motorka a tenkrat to tak bylo. Optimalni rychlost pri presunech na petku je mirne pres 100kmh. Prej to lze resit vymenou kolecek v prevodovce. Skvele to sviti. Libi se mi, ze jsou velky blinkry a jsou dobre videt.
Docela dlouho behem jizdy jsem premyslel nad kolonkou na webu motorkari.cz MOTOCYKL BYCH DOPORUCIL PRO. Odpoved je po tisici kilometrech jednoducha: PRO NIKOHO. Tuhle motorku bud chcete nebo ji nechcete. Neni dobra vubec v nicem, co by novejsi motorky nenabizely v lepsim. Pohodli, rychlost atd. Je tu ale jedna vec, ktera je pro me velmi zajimava a to je mechanika. Ta motorka je proste mechanicka, hrubá, zvláštní, drsná a pro slabsi povahy rekl bych neprátelská. Nejlepe to asi definovala Mirka, kdy se par kilometru taky svezla. Jejimi slovy "ta motorka je jako kdyz zavrete kone do krabice a chce vsechno rozkopat"...
A po tisici kilakach musim rict, je to skvely, presne tohle jsem chtel.
Ve většině s tebou souhlasím, ale opravdu ti to svítí? Mně přední světlo dělá spíš takový flek na silnici než že by svítílo a pořád řeším co s tím...
Jinak dlouhá pětka je dobrá věc, pak není problém jet konstantně 130-140 a zastavovat jen na tankování, tzn pokud to vydržíš tak 470-500km. Single seat je nutnost pokud jezdíš sám, motorka je pak nádherná
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Souhlasim s hodnocenim Michala.
Od mustku na predni vidlici si slibujes vystuzeni a zmenseni kmitani predni vidle?
Taky mam v hlave ze je to slabina vidle. Nemam ale cas to resit. Navic cely ram je hodne vlacny takze pokud jedu s nalozenyma kuframa tak musim v zatackach davat na vlneni motorky a rozkmitavani riditek fakt bacha. Tlumic rizeni by urcite pomohl to je fakt.
No a spotrebu mam taky 6-7l pri pouziti dlouhe 5ky. Nemam problem jet trvale nad 140 po dalnici.
Ja miluju ten motor jak jde odspoda. Ma silu a takovy uklidnujici projev. Je to balzam na nervy a reaguje i na to z ktere strany sviti slunicko podle toho jinak prede vrni nekdy vibruje. Uzasne
Pája
Presne tak, myslim si, ze kdyz se na takhle dlouhy vidle da lepsi zpevneni nad kolo nez jen plech tak by to mohlo pomoct. Zkousel jsem asi 300 km dat naklad ze dvou motorek na moji prave abych vyzkousel vlneni. Ram se mi zdal v pohode, ale to rizeni je blby, musi se proste drzet riditka. Mozna na to ma vliv i to, ze to nema original zavazi na konci riditek. Premyslim nad osazenim riditek z 1100GS se zavazim a blastrama accerbis. Mam poptany tlumic rizeni scoots a ohlins, tak uvidime.
Michal21 napsal:
Presne tak, myslim si, ze kdyz se na takhle dlouhy vidle da lepsi zpevneni nad kolo nez jen plech tak by to mohlo pomoct. Zkousel jsem asi 300 km dat naklad ze dvou motorek na moji prave abych vyzkousel vlneni. Ram se mi zdal v pohode, ale to rizeni je blby, musi se proste drzet riditka. Mozna na to ma vliv i to, ze to nema original zavazi na konci riditek. Premyslim nad osazenim riditek z 1100GS se zavazim a blastrama accerbis. Mam poptany tlumic rizeni scoots a ohlins, tak uvidime.
No nevim. Tipnul bych ze zavazi na konci riditek utluvi vibraci riditek od motoru ktere ma vysokou frakfenci. Na kmitani v radu jednotek Hz fakt jedine ty tlumice kmitani. Nebo to vystuzeni vidle.
Jsi stejne kouzelny jak si dokazes najit cas na takhle detailni badani.
Pája
Nemate nekdo na stovce frezovany kratky packy? Nejak nemuzu nic najit...ja to snad vopravdu budu muset vyrobit...nebo si koupim na dvanactku a jen vyrobim ten kousek co drzi v objimce...
Upravil Michal21 dne 25.04.2018 20:54