Zeptam se na takovou zakladni vec. Tady v tabulce vyse jsem nasel zakladni nastaveni tlumice. Pocet kliku u rebound se pocita odkud? Uplne utahnout do + a pak prvni klik je 0 a odtud se pak pocet kliku pocita je to tak?
brtnik napsal:
Zeptam se na takovou zakladni vec. Tady v tabulce vyse jsem nasel zakladni nastaveni tlumice. Pocet kliku u rebound se pocita odkud? Uplne utahnout do + a pak prvni klik je 0 a odtud se pak pocet kliku pocita je to tak?
Tak se zeptám také kolikpak by stály tractive na dohc 1200 gs ? Jestli mám vyrazit do Modletic nebo do Dráždan jak se tu už o tom debatovalo .
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
pavelgsxrv napsal:
Tak se zeptám také kolikpak by stály tractive na dohc 1200 gs ? Jestli mám vyrazit do Modletic nebo do Dráždan jak se tu už o tom debatovalo .
2x L1, L1+L2, L1+HE, L1+EX, EX+L2, EX+HE, HE+HE, ESA sada, ACE Explore nebo ACE expedition? Těch variant a kombinací je poměrně hodně.
Ceny jsou na shop.touratech.cz -5%
Nepochybně v německu budou mít ceny lepší (už proto že mají o 2% nižší DPH a nemusí platit ani poštovné a balné, které platí v německy mluvících zemích touratech jako bonus).
Ale pro naše zákazníky zase děláme servis tlumičů za 1500 bez daně (1800 s DPH) a v Německu mají 150EUR za kus (300 za P+Z) a posílá se to do centrály nebo do Oldenburgu, kde to trvá asi týden.
Takže při prvním servisu to spadne o asi 4500-5000Kč a na každém dalším to samé nemluvě o tom, že to je mnohem rychlejší.
Upravil TomasTT dne 20.04.2016 18:49
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Resp. este dve otazky - co stoji servis pre zakaznikov, ktori nekupili TT tlmice u vas?
Servis robite "na pockanie" = v ramci jedneho dna, doobeda pridem s motorkou, poobede hotovo?
supi, jen demontáž a montáž tlumičů na lc je tak na 5 hodin
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Pred sezonou by som chcel vymenit tlmice. Uz len vdaka pristupu, aj tu na fore, rozmyslam nad TT CR. Len mam Prahu trochu od ruky. Tak si ratam pre a proti...
Pred sezonou by som chcel vymenit tlmice. Uz len vdaka pristupu, aj tu na fore, rozmyslam nad TT CR. Len mam Prahu trochu od ruky. Tak si ratam pre a proti...
V TT sk to nemontují? Nebo co máš proti Marianovi?
Jinak vzdálenost Praha BA a Poprad BA vyjde nastejno.
Supi:
- montáž tlumičů by tě teď úplně nemusela zajímat, protože od února spouštíme akci, kde bude montáž zcela zdarma při nákupu doplňků nad 20 tis. Kč. Takže pokud si koupíš tlumiče, tak za montáž nic platit nebudeš.
- co se týká servisu, tak máme sníženou cenu přibližně na polovinu oproti všem evropským servisním centrům Touratech Suspension pro zákazníky, kteří mají tlumiče od nás. Nemám cenu úplně od všech, nevím ceny třeba ve Španělsku ale Francie, Belgie a Německo má ceny stejné. Servis po 30 tisících 149EUR (s 19% DPH) - kompletní servis vč. nové těsnící hlavy, oleje a naplnění dusíkem. Servis PA - výměna oleje 69EUR. Zkrácení o 5mm - 99EUR. Servis vč. výměny celé sady planžet (můžou být zprohýbané po nějaké masakrální enduro akci nebo pro závodní účely) 199EUR.
Naše cena kompletního servisu (bez výměny planžet což 99.9% lidí nepotřebuje) je 2500Kč vč. DPH, takže asi 1600Kč levnější na jednom kusu tlumiče. Jestli se to vyplatí nebo nevyplatí, to si každý musí spočítat sám.
- jinak bych ještě upozornil, že od října u nás Milan Holý neplacuje a nemá už nic společného s Touratechem. Jeho servis je (pokud vím) Hyperpro a rozhodně není servisní středisko Touratech Suspension / Tractive. Takže i když ti psal tady v diskuzi, není to jménem Touratech CZ.
Rakousko servisní středisko nemá a asi hned tak mít nebude. V Evropě jsou v Německu, Francii, ČR, Portugalsku, Švédsku, Španělsku a pak Turecko, Kanada, USA a Peru. Certifikovaní prodejci jsou v Belgii, Polsku a na Slovensku.
- s některými dovozci máme dohodu o slevě pro jejich zákazníky, letos by to mělo fungovat s Rakouskem a jednáme s Polskem
- a ještě doplnění přehlédnutého dotazu Supi: ano, i tak to jde když je to domluvené - přijedeš, vyndáme to, odservisujeme, namontujeme a odjedeš ale počítej prostě s tím, že to bude trvat. Záleží na motorce a jejím stavu - někdy jsou tam padáky, zarezlý šrouby, hodně často zarezlý šroub na výfuku a musí se to řešit. Takže když jde o běžný servis, tak tohle se normálně platí hodinovou sazbou podle času, který se s tím stráví. Když kupuješ nový tlumiče, tak teď v akci tohle je prostě v ceně - přijedeš s motorkou a my to namontujeme v ceně tlumičů bez ohledu na to, jestli to trvá 1.5 nebo 3 hodiny.
Ale pro naše zákazníky zase děláme servis tlumičů za 1500 bez daně (1800 s DPH)
Tahle cena za servis tlumicu uz neplati?
Tak ještě jinak - od 1.2. zavede Touratech AG nové položky pro servis a bude to takto:
90900011 KOMPLETNÍ SERVIS po 30.000 km
bez výměny hlavního těsnění nebo ložisek/spacerů v oku:
Standardní cena: 3.350Kč bz DPH (4.050,- Kč vč. DPH)
Speciální cena pro zákazníky Touratech Suspension zakoupeným od TT-CZ: 1.650,-Kč bez DPH (2.000,- vč. DPH)
90900012 KOMPLETNÍ SERVIS REVISION MONOSHOCK
po 30.000km vč. výměny hlavního těsnění a případně ložiska/podložek v oku tlumiče:
Standardní cena: 4.462,- Kč (5.400,- Kč s DPH)
Speciální cena pro zákazníky Touratech Suspension zakoupeným od TT-CZ: 2.700,-Kč bez DPH (3.267,- vč. DPH)
Upravil TomasTT dne 31.01.2017 10:59
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
- jinak bych ještě upozornil, že od října u nás Milan Holý neplacuje a nemá už nic společného s Touratechem.
tvl.. to jsou veci. Jsem tu chvili nebyl a samy revoluce...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2