Miguel napsal:
Ještě se dodela Ohlins včetně vidlice a kola od Alpina Raggi, bezdušové a nereznoucí
tvl vyfot to z nejakyho normalniho uhlu.. tohle je des
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ta fotka nejde nikam na soutěž šlo spíš o to, že když se na motorku nedá osm barev, jako na novou Adventure Sports, může vypadat decentně
mimochodem nová 850 vypadá stejně odporně, ty zlaté matné kola jsou fakt šílené...
pod trvalým dohledem
na tu fotku koukaji mistni estéti, je to vic, nez soutez
vyfot ji pls alespon zezadu a z druhy strany, nez je naklonena.. tady to vypada nejen silene, ale moc z toho nepoznas.. a o to jde, ne?
Upravil hicks dne 12.03.2018 15:18
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
...akorat koukam, ze to ma PRIVARENOU podsedlovku?(!) tj. ohnes s musis rovnat/menit ram.
doufam, ze osmikilo ma stale prisroubovanou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
U 750/850 je podsedlovka zvlášť, je to jedna z velkých výhod GS oproti Africe, ale málokdo si to uvědomí
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
na GS jsem nejel a ani neservisoval, takže to ukáže čas, co všechno je nebo není lepší, může mít např. ESU, ale jak bude fungovat s předkem nevím, vypinatelné ABS P+Z, bezdušové ráfky. Na výstavě bych dal přednost nejspíš Africe, ale ta se taky vyvíjela a se zpracováním se taky posunula.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
zetor napsal:
A nebo si koupit to, co už je dávno vymyšlený a všcihni se tomu snaží jen přiblížit...
Zeturku vysvetlis nam, proc to tedy KTM prestalo vyrabet?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zetor napsal:
Protože lidi pořád chtějí větší výkon, kterej jim je ve většině případů úplně na hovno a směrice EU?
...uz 5 let to nevyrabej...
ale jinak te nebudu trollit... ja nekam jet, tak koupim to same. Ani nevim, jestli se daji jeste sehnat kusy v dobrym stavu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ne každej chce motorku co žere trávu a malý děcka kolem silnice . Spotřeba je třeba pro mě dost důležitá. Je rozdíl jezdit za 4 ltr a za 8 ltr. Ale jinak jo, kačena má něco do sebe a v terénu spoustě motorkám ukáže záda.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Ne každej chce motorku co žere trávu a malý děcka kolem silnice . Spotřeba je třeba pro mě dost důležitá. Je rozdíl jezdit za 4 ltr a za 8 ltr. Ale jinak jo, kačena má něco do sebe a v terénu spoustě motorkám ukáže záda.